pihlajiston varaa kirppis kokemuksia?
Käykö kauppa? Mietin pöydän ottamista kun myyntitakuukin näyttää olevan.
Kommentit (78)
Ei kokemuksia Pihlajamäestä eikä Pihlajistosta, koska asun itse kaupungin toisella laidalla. Pihlis -kirppis ainakin on ilmeisesti wanha asemansa vakiinnuttanut kirppis, mitä olen tutuilta kuullut. Eemelissä tosiaan todella siistiä ja tavaran vaihtuminen nopeaa & hinnat kohdillaan. Sekin aika kaukana Länsi-Helsngistä kyllä. Mutta niinhän se on, että vähän vaivaa joutuu näkemään tehdäkseen halpoja löytöjä : )
Laitan vielä kysymystä Pihlis-kirppiksestä ja Varaa.kirppiksestä, josta tuntuu olevan varsin voimakkaita mielipiteitä monella kirjoittajalla..?
Varaakirppis Pihlajistossa ihan superpaikka, hyvät myynnit, eikä hävinnyt tavaraa. Hälyttimet oli ilmaiset ja missä muualla näin edulliset pöytävuokrat? Miks täällä moititaan henkilökuntaa, en ymmärrä, todella kivaa porukkaa.
Pihliksessä en ole käynyt, mutta Pihlajiston kirppiksellä tulee vaimon kanssa käytyä ja on oikein hyvä, löytyy paljon ostettavaa myös meille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Varaakirppis Pihlajistossa ihan superpaikka, hyvät myynnit, eikä hävinnyt tavaraa. Hälyttimet oli ilmaiset ja missä muualla näin edulliset pöytävuokrat? Miks täällä moititaan henkilökuntaa, en ymmärrä, todella kivaa porukkaa.
Luepa esimerkiksi ketju "Pihlajiston Varaa-kirppiksen myyjän outo käytös" ketju niin ymmärrät!!
Yksittäistapaus, eikä voi tietää miten asiakas on itse provosoinut tilannetta eli mikä on todellinen syy ja onko edes totta ..joku kilpailijan mustamaalaustemppu ? Lisäksi toihan on jo niin vanha juttu :(
Hei, luin juuri, että tämän kirppiksen vuokrasopimus on päättynyt, ja tilalle rakennetaan kuntosalia. Facesta en löytänyt muuta tietoa kuin että taannoin on ollut tyhjennysmyynti ja "etsimme uutta tilaa", mutta onko joku seurannut tarkemmin, onko tarkoitus jatkaa toimintaa lähialueella vai ties missä? Ja millähän aikataululla?
Mun oli tarkoitus nyt laittaa tavaraa myyntiin, mutta onneksi huomasin tämän asian, vaikka nettisivuilla ei ole mitään mainintaa.
Luojalle kiitos, että tuo kammmottava kirpputori lopetettiin!! Touhu ei tainnut kestää ns. päivänvaloa. Olen käynyt Pihlajamäen kirpputorilla jo vuosia. On ostajan näkökulmasta hyvä kirppis. Hyviä löytöjä, jos jaksaa pengata. Myyjän kannalta ei ehkä varsinainen rahasampo. Pääkauounkiseudun paras kirppari on kyllä niin tavaran kuin myynninkin kannalta katsoen Kirpputori Eemeli Viisatiellä Vantaan ja Espoon rajalla. Sain sieltä hyvän tilin (hyvästä vaate- ja muusta tavarasta) eikä tapahtunut minkäänlaista "kähmintää", törkeyksiä, varastelua tms. : )
Pihlajiston kirppis oli hyvä eikä koskaan varastettu mitään ja henkilökunta oli tosi ystävällistä porukkaa.Oli tosi kiva paikka harmi et loppui.Itse tienasin mukavasti kun olin siellä kesän alussa.
Ihana kirppis oli ja harmi, että kiinteistö myytiin, uusi omistaja halusi perustaa kuntosalin, no ehkä sillä alueella enemmän tarvitaan kuntosalia kuin tavaroiden kierrätyspaikka. Nää jotka täällä taas paskaa jauhaa kyllä tiedetään, olisko se yksi toimittaja...
Vasta luettuani ketjun läpi tajusin, että koko Varaa.kirppishän oli ennen ketjun päättymistä lopetettu, vuonna 2017! Ystävättåreni asui v. 2010-2016 alueella ja oli todella pettynyt oaikkaan, ihan tosiasioita kirjoitti, siis (tähänkin ketjuun).
Varaa.kirppiksen henkilökunnalla oli kuulemani taipumus kiistää aina ongelmat, syyttää asiakkaita kirpputorin moninaisista ongelmista ja "psyykata" asiakkaita porukalla - ihan kamalalta kuulosti : ( Ja selvästi huomasi, kun luki tämän ketjun läpi, että äänessä olikinmoni pettynyt asiakas -ja sitten Varaa.kirppiksen edustaja/ t...
Onko muilla muistoja tästä oudosta oaikasta outoine henkiläkuntineen? Voi vain todeta, että onneksi k.o. paikka ilmeisimmin jäi lopulta kiinni laittomuuksistaan ja saatiin suljetuksi. Kaioa tämänkin ketjun paniikkikirjoittelut olivat viimeisiä yrityksiä pelastaa jo pilalle ajettu paikka.
Juu. Itsekin sain Varaa.kirppiksellä todella tökeröä palvelua ja kiva olis kuulla muidenkin mielipiteitä ja muistelua nyt kun paikka on turvallisesti kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapaus, eikä voi tietää miten asiakas on itse provosoinut tilannetta eli mikä on todellinen syy ja onko edes totta ..joku kilpailijan mustamaalaustemppu ? Lisäksi toihan on jo niin vanha juttu :(
Sanonpa vain tämän. Olin itse osapuolena vastaavanlaisessa tilanteessa Varaa.kirppiksellä ja sain siitä suoranaisen trauman! Yllä oleva tapa kuullostaa hyvin tutulta silloisen henkilökunnan projisoinnilta. Että tämmöstä palvelua oli siellä.
Myyjä, jonka käytöksestä näköjään moni sai traumoja, oli paikan omistajan äiti. Tämän ketjun positiivisia kommentteja Varaa.kirppiksestä kirjoitteli jnknl toimittajantöitäkin tehnyt e.m. rouvan ystävätär. Harmi, ettei hienoa, valoisaa tilaa viitsitty hoitaa pieteetillä ja asiakkaita arvostaen; kaikki kierrättäminen on tänä päivänä -kuten aina- ensisijaisen tärkeää👍🙂
Pohjois-Haagaan Kaupintielle on kuulema avattu uusi kirppari, Spinny. Ja Pihlajamäen ostarilla olevalla Pihlis-kirppiksellä kauppa näyttää käyvän.. Itse löytänyt sieltä muutamilla €:illa vaatteita, hiuskoristeita ja tauluja. Varaa. kirppiksellä seisoo ihmeen pitkään pöydissä samat tavarat mutta kaivamalla kaivaen olen sieltä löytänyt joitain vaatteita itselleni. Astiat siellä varsin kalliita ollakseen kirpputori.