Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Kommentit (400)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua tupakoivaa miestä, koska haluaa kumppaninsa vaalivan terveitä elämäntapoja, niin se on ihan kamalaa. Mies taas voi perustella noilla terveillä elämäntavoilla sitä, ettei halua ylipainoista naista.
Ootte te miehet hassuja :DD
Kauhistuttavan mahdotonta tajuta, saati kestää, hyväksyä ja myöntää hyvin simppeli totuus:
Tupakoitsijalla ei ikinä ole terveet elämäntavat ja terveet elämäntavat omaava ei ikinä tupakoi, ei paljoa kapakoi eikä käytä mitään ylimääräisiä monenkirjavasti kalliiksi tulevia myrkkyjä, huumeita tai päihteitä.
Tupakoin, joogaan ja syön luomuruokaa. Eli elän terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua tupakoivaa miestä, koska haluaa kumppaninsa vaalivan terveitä elämäntapoja, niin se on ihan kamalaa. Mies taas voi perustella noilla terveillä elämäntavoilla sitä, ettei halua ylipainoista naista.
Kauhistuttavan mahdotonta tajuta, saati kestää, hyväksyä ja myöntää hyvin simppeli totuus:
Tupakoitsijalla ei ikinä ole terveet elämäntavat ja terveet elämäntavat omaava ei ikinä tupakoi, ei paljoa kapakoi eikä käytä mitään ylimääräisiä monenkirjavasti kalliiksi tulevia myrkkyjä, huumeita tai päihteitä.
Kyllä kyllä köhköh, tupakoin täysin terveellisesti, inhottavat terveyshaitat ei koske mua ninnannunnan. ;'''D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomuruoka ei ole sen terveellisempää kuin tavallinenkaan. Et elä terveellisesti, koska tupakoit.
Kun se tupakoija alkaa jossain vaiheessa yskiä verta, niin se on aika epämiellyttävää.
Savuttomana ihmisenä lähelleni eivät edes pääse savupönttöpäät sössöttämään, joten sikäli tämä on erittäin avartava ja hyvä palsta. Ne "Itse olen ^savuton^, mutta lässynlää.." marttyyriutopiaulit eivät vaikuta.
Mielipiteeni ei kuunaan muutu myrkkykaasuttajille positiiviseksi vaikka kuka, mitä, missä ja kuinka kitisette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomuruoka ei ole sen terveellisempää kuin tavallinenkaan. Et elä terveellisesti, koska tupakoit.
Taas tyypillinen tusinanikottelijadenialistiorjatollo, joka ei tajua, ettei tupakointia kompensoi yhtään mikään muu eikä sitä myöskään tee vaarattomaksi/haitattomaksi mikään ööniimmutkuluomulutkuhejj. Ainoastaan lopetus auttaa, mutta koskaan aloittamattoman osaa ei tupruteltuaan takaisin enää saa. Lisäksi ap yritti wänkätä, että savuttomalle pitäisi kelvata savusaasta, ja kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
Ette voi puhua kaikkien savuttomien puolesta. Olen savuton ja tupakoiva kelpaa, 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisee paskalle. Tai oikeastaan piereskelyn vielä kestän mutta tupakanhajua en.
Mieheni polttaa ja olen sietänyt sitä 25v, nyt alkaa olemaan mitta täynnä. Seksiä en ole voinut enää muutamaan kuukauteen ajatellakaan, muukin läheisyys tökkii. Siinä ei suihku, suuvesi ja hampaiden pesu auta.
Vaikka miehen vaatteet ovat hänen työhuoneessaan tuntuu että haju leijuu ympäri taloa. Ja siirtyy esim eteisen kaapeissa minunkin takkeihin.
Ja muutenkin on todella noloa kun juoksee monta kertaa päivässä terassille tupakalle. Stumppipurkkeja pitkin terassia.
Tupakan haju on kuin parfyymia pieruun verrattuna
Tervatenunenu ei jatkuvassa hellittämättömässä vieroitusoirehorkkatärinässään haista eikä ymmärrä, että savuton nenä värekorvoineen haistaa tarkemmin. Et yllä röökihaisuli savuttoman nenän haistamistehoon.
Vierailija kirjoitti:
Ette voi puhua kaikkien savuttomien puolesta. Olen savuton ja tupakoiva kelpaa, 👍
No et sinäkään voi puhua ja kelpuuttaa savustajia kaikkien savuttomien puolesta. Kertaa tarvittaessa otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Haisee paskalle. Tai oikeastaan piereskelyn vielä kestän mutta tupakanhajua en.
Mieheni polttaa ja olen sietänyt sitä 25v, nyt alkaa olemaan mitta täynnä. Seksiä en ole voinut enää muutamaan kuukauteen ajatellakaan, muukin läheisyys tökkii. Siinä ei suihku, suuvesi ja hampaiden pesu auta.
Vaikka miehen vaatteet ovat hänen työhuoneessaan tuntuu että haju leijuu ympäri taloa. Ja siirtyy esim eteisen kaapeissa minunkin takkeihin.
Ja muutenkin on todella noloa kun juoksee monta kertaa päivässä terassille tupakalle. Stumppipurkkeja pitkin terassia.
Lopeta vihdoin kynnysmattona olo, kun et kerran ole edes tottunut tai turtunut. Jätä se myrkkysavusika.
En jaksaisi sitä että tupakoitsijan elämä pyörii tupakan ympärillä ja ehdoilla. Ei voi mennä minnekään missä ei pääse vähintään tunnin välein savuttamaan. Rajoittaa ihan tolkuttomasti menoja. Kotona ravataan parvekkeella tai muuten ulkona sauhuttelemassa vähän väliä. Tupakat on loppu - kauhea kiire ja hätä päästä ostamaan lisää. Kaikki vaatteet ja hiukset ja iho haisee tupakalta, ja lopulta se yhteinen kämppäkin vaikka kuinka olisi huolellinen. Autoreissuilla on pysähdyttävä koko ajan jonnekin tienposkeen röökille. Jos jonnekin lentää, se on tuskan paikka ja tupakka on jo valmiina suupielessä kun odottaa karusellilla laukkujaan, syttyy heti terminaalin oven ulkopuolella. Menee minne hyvänsä, on tupakoitsijan löydettävä pian joku nurkkaus jossa voi imeä röökiä posket lommossa. Ja sillä välin minä odottelen ja tuhlaan aikaani että tupakoitsija saa tupakkansa poltettua.
Ei vaan jaksa, kokeiltu on. Hemmetin rasittavaa. Kaikille helpompaa jos tupakoitsijat vaan seurustelevat keskenään, niin on sama harrastus ja hajumaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vaikutusta naisen saantiin
mies52v
Voisit kokeilla ilman tupakointia. Josko edes kerran elämässäsi saisit. Ehkäpä jo alle 6kymppisenä. Yritä edes, niin ei tarvitse täällä marista naisettomuuttasi.
En valita naisensaantia. Naisen saanti ei minulle ole tässä iässäkään mikään ongelma - suomessa. 😉
mies52v
Tupakka haisee niin yököttävän pahalle, maksaa hirveästi ja vie aikaa kun siellä röökillä on pakko ravata yötä päivää. koska addiktio ei anna hetken rauhaa.
Idioottien puuhaa.
Seurustelin erään naisen kanssa, jonka ainoa pahe oli tupakointi. Erikoista oli, että hän ei juonut yhtään. Taivas että hänen henkensä haisi pahalle. Varsinkin aamulla kun suu oli kuivunut. Ei paljoa huvittanut antaa kielisuudelmia silloin.
En vaan henkilökohtaisesti halua olla tupakoitsijan kanssa. Varmaan syyt on ne samat täällä monesti todetut.. epämiellyttävä haju, tunkkaisuus, aiheuttaa päänsärkyä, harmittaa katsoa vierestä niin epäterveellistä tapaa jos välitän ihmisestä.
Ja en tiedä miten pääsisin edes ajautumaan tilanteeseen, jossa harkitsisin suhdetta tupakoitsijan kanssa. En tiedä voisinko alunperinkään ihastua tai kiinnostua, kun se haju on niin häiritsevä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi sitä että tupakoitsijan elämä pyörii tupakan ympärillä ja ehdoilla. Ei voi mennä minnekään missä ei pääse vähintään tunnin välein savuttamaan. Rajoittaa ihan tolkuttomasti menoja. Kotona ravataan parvekkeella tai muuten ulkona sauhuttelemassa vähän väliä. Tupakat on loppu - kauhea kiire ja hätä päästä ostamaan lisää. Kaikki vaatteet ja hiukset ja iho haisee tupakalta, ja lopulta se yhteinen kämppäkin vaikka kuinka olisi huolellinen. Autoreissuilla on pysähdyttävä koko ajan jonnekin tienposkeen röökille. Jos jonnekin lentää, se on tuskan paikka ja tupakka on jo valmiina suupielessä kun odottaa karusellilla laukkujaan, syttyy heti terminaalin oven ulkopuolella. Menee minne hyvänsä, on tupakoitsijan löydettävä pian joku nurkkaus jossa voi imeä röökiä posket lommossa. Ja sillä välin minä odottelen ja tuhlaan aikaani että tupakoitsija saa tupakkansa poltettua.
Ei vaan jaksa, kokeiltu on. Hemmetin rasittavaa. Kaikille helpompaa jos tupakoitsijat vaan seurustelevat keskenään, niin on sama harrastus ja hajumaailma.
Minulla on aina ollut se "ongelma", että melkein kaikki miehet, joihin ihastun tai rakastun, polttavat, joko säännöllisesti tai satunnaisesti. Olen treffailut/tapaillut myös tupakoimattomia, mutta niistä ei ole tullut mitään. Kaikki kumppanini siis ovat polttaneet. Vaikka aina olisin halunnut mieluummin tupakoimattoman.
En tiedä, mistä johtuu. En ole itse koskaan polttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut se "ongelma", että melkein kaikki miehet, joihin ihastun tai rakastun, polttavat, joko säännöllisesti tai satunnaisesti. Olen treffailut/tapaillut myös tupakoimattomia, mutta niistä ei ole tullut mitään. Kaikki kumppanini siis ovat polttaneet. Vaikka aina olisin halunnut mieluummin tupakoimattoman.
En tiedä, mistä johtuu. En ole itse koskaan polttanut.
Jän nämiehet polttaa. kilt tikset ei.
Haju, maku, räkiminen.
Ennen pitkää sairaudet.
Tupakoimalla ei vaan ikinä saa savuttoman etuja/osaa (savuton puoliso, 100% savustamatta tehdyt lapset, jne).
Tupakan haju on kuin parfyymia pieruun verrattuna