Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies yrittänyt iskeä sinua vaikka puoliso on lähistöllä

Vierailija
07.06.2014 |

Tai ootko nähny vastaavaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:51"]Miten te olette noin tyhmiä? Itse ainakin oletin että ap kysyy että iskijän puoliso on lähistöllä

[/quote]

juuri näin T. Ap

Vierailija
2/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaan osannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:51"]Miten te olette noin tyhmiä? Itse ainakin oletin että ap kysyy että iskijän puoliso on lähistöllä

[/quote]

juuri näin T. Ap

[/quote]

Kyllä on ja miehen puoliso ei huomannut mitään. Sitkeät yritykset johtivat lopulta lyhyeen suhteeseen, joka päättyi minun aloitteestani. Olin nuori tuolloin, nykyään en lankeaisi. Tunsin myös vaimon.

Vierailija
5/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monesti, ja usein juuri miehen tuttavia. Mies on saattanut olla jopa ihan vieressä, kuuloetäisyydellä. Sit oli yks joka ehdotti miehelleni et vois kyllä mielellään "kokeilla mua" jos miehelle sopii. Että näin...

Olen kertonut myöhemmin miehelleni, jos hän ei siinä tilanteessa ole huomannut. Myöhemmin siksi etten halua järjestää kohtausta. Onneksi mies osaa randomien iskuyrityksiin suhtautua huumorilla ja useimpien kavereiden kanssa asiat on selvitetty viimeistään kun pää on selvä.

Ja en ole mikään seksipommi tai flirtti, olen ujohko ja lievästi ylipainoinen. Jotkut ehkä kokeneet helposti lähestyttäväksi, toiset on vaan kokeilleet kaikkia naisia jotka paikalla ovat olleet.

Vierailija
6/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

niin mäkin, mut kaikki muut oli ymmärtäny et oma puoliso niin vastasin sit ite samaan kysymykseen ku he...

Vierailija
7/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varsinaisesti iskeä. Mutta flirttaillut kyllä. Tosin sallin saman (siis muille naisille flirttailun) myös miehelleni. ;) Ehkä joskus vielä kokeilemme kimppakivaa (kaksi miestä ja minä). Mies on helppo saada kolmanneksi pyöräksi. Mutta on vaikeampaa löytää naista (mieluimmin vähän pyöreää L tai XL kokoista), joka haluaisi tulla kolmanneksi pyöräksi niin, että saisi panna miestäni minun katsellessani sivusta. Olisi ihanaa olla yötä hotellissa niin, että mies nukkuisi aina välillä keskellämme ja välillä naisi tätä toista naista.

Mutta me olemmekin melko vapaamielinen aviopari. ;)

Vierailija
8/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.On. Torjuin yrityksen. En vedonnut mieheeni.

Santa Barbaran verilöylyn yhteydessä tuli esille hyvä pointti. Naisen kannattaa ei-toivotun iskuyrityksen kohdalla viitata mieheen/ poikaystävään, oli sellainen tai ei. Mies kunnioittaa helpommin toista miestä kuin naisen "eitä". 

Vierailija
9/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 12:27"]

.On. Torjuin yrityksen. En vedonnut mieheeni.

Santa Barbaran verilöylyn yhteydessä tuli esille hyvä pointti. Naisen kannattaa ei-toivotun iskuyrityksen kohdalla viitata mieheen/ poikaystävään, oli sellainen tai ei. Mies kunnioittaa helpommin toista miestä kuin naisen "eitä". 

[/quote]

Ei todellakaan kunnioita, vaan iskee heti varattua naista, jos mies hetkeksikin poistuu rinnalta. Tein tästä aloituksenkin äskettäin.  T. Aviomies

Vierailija
10/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari kertaa, mutta iskijä ei ole tajunnut mun olevan varattu. Tilanteet hoidettu vaan sitten nopeasti esim. siten, että olen mahdollisimman nopeasti esitellyt oman mieheni ettei mitään kiusalliata tilannetta ehdi kehittyä.

Vierailija
11/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja yksi jopa miehelleni vihjaillut, että tykkäisin tollasta punapäästä. :D

Vierailija
12/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei ole kukaan yrittänyt iskeä edes silloin kun puoliso ei ole paikalla.

Susiruma olen.

Vierailija
13/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutaman kerran. Olen aina torjunut yritykset ja miehelleni tämä ei ole ongelma, taitaa olla vaan salaa mielissään kun on se joka sitten lähtee mun kanssa kotiin.

Entinen poikaystävä suuttui aina minulle ihan silmittömästi jos joku muu yritti iskeä, vaikka torjuin yritykset aina kylmänviileästi. En todellakaan ole mikään flirtti, enemmänkin etäinen ja hiljainen, silti sain aina tyypin hillittömät raivot päälleni. Jätin hänet lyhyeksi jääneen seurustelun jälkeen sillä hänellä oli todella pahoja itsetunto-ongelmia ja aloin nähdä henkisen väkivallan lisäksi merkkejä mahdollisesta fyysisestä väkivaltaisuudesta. Mies oli tosin sellainen lyhyt pulkannaru että enköhän olisi sen selvittänyt jos olisi tullut mieleen käydä päälle. :D

Vierailija
14/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kanssa yks kananperse haahka paikalla!:D ei oo miehet edes vilkuilleet pariin vuoteen tänne päinkään.

Vierailija
15/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, tämä on yksi niistä asioista joista olen hänelle kiitollinen.

Yksin ei saanut rauhassa olla, "kun olet yksin tullut.." näitä yksinkertaisia piti vain kärsiä, vaikka olisi mennyt vain nälissään syömään johonkin.

"Älä jää neljän seinän sisälle."  Näitä kliseitä vihaan yli kaiken.

Ai niin mies jos sanoo haluavansa olla yksin se taas eri asia?

Vierailija
16/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Emme käy sellaisissa paikoissa missä noin voisi käydä.

Ei oo missään Prisman maitohyllyillä kukaan ruvennu!

Vierailija
17/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan uskalla. Yksin kun  olen niin kyllä.

Vierailija
18/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö soisi sitä iloa kun joku sanoo kuinka kivaa oli käydä miehen kanssa kahdestaan ulkona?  Senkin alapeukuttajat.

Vierailija
19/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En kulje paikoissa, joissa miehet voisivat yrittää iskeä ja käyttäydyn sillä tavalla, ettei minua kannata tulla iskemään. En flirttaile vieraille miehille.

Vierailija
20/23 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette noin tyhmiä? Itse ainakin oletin että ap kysyy että iskijän puoliso on lähistöllä