EI vi##u!!! Oulussa 100–150 nuorta uudenvuoden yksityisbileissä
Kommentit (106)
Ihana, että jotkut vielä nauttivat elämästä. Porukka on mennyt ihan liian vakavasti tähän korona-psykoosiin mukaan.
Tilanne ei tule muuttumaan ennen kuin korona sairastuttaa kunnolla jonkun hallituksen jäsenen. Pahoin pelkään, että ei sittenkään.
Kun tää hallitus on niin hälläväliä ja kansa seuraa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne ei tule muuttumaan ennen kuin korona sairastuttaa kunnolla jonkun hallituksen jäsenen. Pahoin pelkään, että ei sittenkään.
oppositio on ollut koronan suhteen aivan hälläväliä ja opposition kannattajat seuraa perässä
Vierailija kirjoitti:
oppositiota ei kääntänyt omakaan sairastuminen, oppositio on ollut aivan kädetön tässä(kin) asiassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ero tuossa on kun vertaa Levin juhlimiseen?? En taja miksi Levi sallittu?
Ehkä nuoret käyttää omaa päättelykykyään ja on todennut, että nää rajoitukset on vain ja ainoastaan pois heidän elämästään ja tulevaisuudestaan, kun te vanhat kyylät yritätte suojella itseänne sekopäisillä ohjeilla ja suosituksilla.
Jotenkin näin. Jos olisin itse nuori(15-20) niin en todellakaan jäisi kotiin möllöttämään ja odottelemaan koronan häviämistä! Silloin pitää elää kun on nuori! On näitä flunssia ollut ennenkin!
Vierailija kirjoitti:
Joulun seutu ja vuodenvaihde osoittivat, että hallitus on todellakin mokannut täysin. Missään muissa koronamaissa ei voi riekkua yömyöhään ravintoloissa tai pitää satojen henkilöiden, ei edes kymmenien, yksityispippaloita.
Täällä hallitus vaan antaa tilanteen edetä katastrofiin.
No, kyllä kansallakin on päässä vikaa, kun ehdointahdoin haluttiin viettää sitä perinteistä ja samanlaista isoa sukujoulua, kuin aina ennenkin. Tuli lapsia, siskoja, veljiä, mummuja, pappoja ja kumminkaiman serkkuja 300 km päästä ja jopa ulkomailta viettämään sitä perinteistä isoa sukujoulua. Kyllä se varmasti näkyy kohta tilastoissa ja turha sitten itkeä tihrustaa, kun se 85v. taata meni koronaan kuolemaan, kun oli ihan pakko. Ja kyllä se vastuu omasta kuolemastaan oli myös sillä 85v. taatalla, jonka oli päästävä juhlimaan ja tapaamaan sukulaisia.
Miten voi osa ihmisistä pelätä niin paljon kuolemaa, että on valmiita jättämään elämisen? Itse kuolen mieluummin nuorena koronaan, kuin vanhana tylsyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee kuolemaa.
Korona on niittänyt ihmistä vaikka kuinka paljon ympäri maailmaa. Vain hyväosainen valkoinen ihminen, joka on nuori ja terve ja maailman parhaan terveydenhuollon piirissä, voi nauraa koronalle.
Mieheni serkku kuoli koronaan. Hengitysvaikeudet lisääntyivät ja lopulta hän ei enää pystynyt hengittämään. Tukehtui. Hengityskonekaan ei auttanut. Häneltä jäi vaimo ja neljä lasta.
Suomessa kuoli 50 000 ihmistä viime vuonna, kuka mihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi osa ihmisistä pelätä niin paljon kuolemaa, että on valmiita jättämään elämisen? Itse kuolen mieluummin nuorena koronaan, kuin vanhana tylsyyteen.
Niin, ota myös huomioon, kuinka esimerkiksi sairaalat voivat kuormittua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Tämän keksityn pandemian takia ei tosin tarvitse pelätä kenenkään kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys kuolla lähes ihan mihin tahansa muuhun kuin koronaan, on vielä paljon isompi. Mitä nää koronakyylät teki ennen tätä feikkipandemiaa? Pitikö kukaan heistä maskia influenssakaudella ennen vuotta 2020? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENÄÄ KAKSI VIIKKOA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja just oli monen ihmisen sukujouluja ympäri Suomea. Se yksi tartuttaja riittää oli sitten porukkaa 100 tai 10.
Jopa ulkomailta tuli sukulaisia joulunviettoon. Tiedän myös näitä riskiryhmäläisiä, jotka ihan oikeasti viettivät koko joulun sukulaisten ympäröimänä ja käytiin siellä ja täällä ja vietiin vielä joulukukkaset sen kumminkaimanserkun luo.
Miksi nuorten pitäisi lakata elämästä näiden köhköh joo riskiryhmäläisten vuoksi? Eihän nää itsekään noudata ohjeita.
Niin, eivät noudatakaan, mutta nuoretkin voivat sairastua siihen hengenvaaralliseen koronamuotoon ja tartuttaa vaikka ne työikäiset vanhempansa. Tiedän kyllä näitä vanhuksia, jotka eivät välitä, kun kuolevat kohta muutenkin, mutta hekään eivät välitä niistä nuoremmista, jotka eivät ole vielä valmiita kuolemaan.
Mieheni 30-vuotias serkku (perusterve), kuoli koronaan. Ei paljon enää naurata, kun kuulin tästä. Hän ei pystynyt enää hengittämään ja kuoli siihen.
Huutista. Eikö se ollut äsken 40 v neljän lapsen isä
Ei. Kuollut mies asui arabimaissa. Siellä ei ole yhteiskunnan tukijärjestelmää, sukulaiset elättävät lesken ja lapset. Nyt mieheni joutuu elättämään viisi ihmistä lisää, sen lisäksi, että hän lähettää rahaa omalle perheelleen (äidille ja sisaruksille). +Suomalaisten lastensa elatusmaksut.
Mieheni sairastui itse koronaan, hän tekee työtä, jossa joutuu kohtaamaan paljon ihmisiä. Ei mitään mahdollisuutta etätöihin. Kuulin hänestä viimeksi ennen joulua. Ehkä hän on joutunut sairaalaan.
Hän osti asunnon, mutta ei pystynyt syksyllä maksamaan lainanlyhennyksiä enää, tai raha ei riittänyt sen jälkeen elämiseen. Hän vuokrasi asunnon eteenpäin, jotta pystyisi pitämään asunnon. Syksystä lähtien hän on majoittunut tuttaviensa sohvilla. Nyt hänellä on korona. Tasan ei mene nallekarkit elämässä.
Minulla on töissä tuon verran ihmisiä samoissa ahtaissa tiloissa joka päivä. Ei ole mahdollisuutta etätyöhön. Altistun joka päivä vastaavalle ihmismäärälle, ja se on päättäjien mielestä ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Hidas tukehtumiskuolema ei ole kenenkään toiveissa. Jätetään juhliminen ja matkustelu minimiin ja pidetään maskeja. Korona on vaarallinen.
Sosialistitrollit luomassa uutta DDR:ää 👏🏼👏🏼👏🏼
Vierailija kirjoitti:
Koronahysteerikoilla on ollut helppo elämä. Lisäksi oma ajattelukyky puuttuu täysin ja ohjeet elämiseen noukitaan Iltasanomista, Yleltä ja hallitukselta. Jos nyt uutisoitaisiin, että koronan pystyy välttämään hyppäämällä kerrostalon katolta, joka kerrostalon pihalle muodostuisi jono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENÄÄ KAKSI VIIKKOA!!!
Niinpä... kaksi viikkoa tosiaan. Se on ollut kaksi viikkoa kohta vuoden mutta mikäs tässä on odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys kuolla lähes ihan mihin tahansa muuhun kuin koronaan, on vielä paljon isompi. Mitä nää koronakyylät teki ennen tätä feikkipandemiaa? Pitikö kukaan heistä maskia influenssakaudella ennen vuotta 2020? Niinpä.
Kyllä varmasti pitivät maskia ja visiiriä ja istuivat yksin kotona foliohattu päässä ja influenssapiikki olkapäässä. Sosiaalista eristäytymistä ovat harjoittaneet since xxxx
Joulun seutu ja vuodenvaihde osoittivat, että hallitus on todellakin mokannut täysin. Missään muissa koronamaissa ei voi riekkua yömyöhään ravintoloissa tai pitää satojen henkilöiden, ei edes kymmenien, yksityispippaloita.
Täällä hallitus vaan antaa tilanteen edetä katastrofiin.