Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsia vihaavat ihmise

Vierailija
06.06.2014 |

Olette ainoa ihmisryhmä jota minä vihaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi rakasta kaikkia!

Peace<3

Vierailija
2/9 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Minusta on ymmärrettävää, että jotkut eivät voi sietää kissoja, toiset käärmeitä, kolmannet lapsia. En suuttuisi ihmiselle, jossa koirat herättävät inhoa, vaikka itse koiranystävä olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta en ymmärrä miksi jotku vihaa lapsia kun ovat itsekin sellaisia joskus olleet. Ja lapset- jotain niin luonnolista! Elämän jatkumo. Puhtaus. Viattomuus. Ilo. Positiivisuus. Ihania. Rasittavia ... :) koiria, kissoja ja käärmeitä ei ole ollut aina ja joka maassa, mutta lapsia on ollut niin kauan kun on ollut ihmisiä. En vihaa lapsivihaajia mutta kummeksun ja luulen, että he kenties körsivät jostain psyykkisestä sairaudesta. En siis pidä normaalina enkä kyllä ole sellaista koskaan tavannut.

Vierailija
4/9 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse vaan yksinkertaisesti voi sietää lapsia. Tai no voin olla siskon lapsien kanssa, mut ihan max pari tuntia. En vaan kestä sellasta vouhottamista ja touhuamista, meteliä ja sotkua. Lapset sotkee ihan helvetisti, koko ajan sais olla perässä siivoamassa jälkiä tai olla komentamassa miten pitää toimia ja miten ei. Mua ahdistaa kaikki lapsiin liittyvä, en ikinä haluais pientä lasta. Voisin kyllä ihan hyvin kuvitella esim. adoptoivani yli 10 v lapsen, en yhtään nuorempaa. Mut siinäkin tulee heti mieleen, et entä jos se on kokenut ihan hirveitä asioita elämässä ja onkin todella hankala tapaus, eli en jaksais. Parasta olis jos vois synnyttää suoraan 10v lapsen :) mä siis tykkäisin ajatuksesta että joskus 40 vuotiaana mulla olis noin 20 vuotias lapsi ja vois tehdä yhdessä asioita, mut noi pienet lapset on jotain niin kuvottavaa et toi aikuinen lapsi vanhana taitaa jäädä vaan haaveeks.

Vierailija
5/9 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:42"]

En ole ap mutta en ymmärrä miksi jotku vihaa lapsia kun ovat itsekin sellaisia joskus olleet. Ja lapset- jotain niin luonnolista! Elämän jatkumo. Puhtaus. Viattomuus. Ilo. Positiivisuus. Ihania. Rasittavia ... :) koiria, kissoja ja käärmeitä ei ole ollut aina ja joka maassa, mutta lapsia on ollut niin kauan kun on ollut ihmisiä. En vihaa lapsivihaajia mutta kummeksun ja luulen, että he kenties körsivät jostain psyykkisestä sairaudesta. En siis pidä normaalina enkä kyllä ole sellaista koskaan tavannut.

[/quote]

No kyllä nuo käärmeet ainakin ovat jo ennen ihmistä olleet olemassa. Ei se, että jokin on luonnollista, tee asiasta yhtään sen ihanampaa. Onhan raiskaudetkin ja väkivaltaisuus luonnollista ihmiselle, mutta ei ne silti ihania asioita ole. Ihmiset nyt vaan tykkäävät eri asioista. Jos on huonoja kokemuksia koirista, voi olla että pelkää koiria. Toiset taas eivät voi sietää lapsia. Ei se tarkoita sitä, etteikö niiden kanssa silti voisi tulla toimeen.

Vierailija
6/9 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:42"]

[/quote]

"Kun ovat itsekin sellaisia joskus olleet"? Siis mikä syy tuo muka on? Olen minäkin ollut joskus elämässäni tyhmä, loukannut toisen ihmisen tunteita yms. mutta silti en hyväksy tällaista käyttäytymistä. En todellakaan hyväksy asioita, joita olen joskus tehnyt, jopa vihaan noita. Tuo on aika tyhmä syy hyväksyä ja tykätä kaikesta :D Jokainen meistä on ollut lapsi. Mutta aikuisina me ollaan silti aika erilaisia ja mielipiteetkin ovat aikuisella aika erilaiset kuin lapsella.

Vierailija
7/9 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:31"]

Olette ainoa ihmisryhmä jota minä vihaan.

[/quote]

Et vihaa murhaajia, pedofiilejä, eläinten kiduttajia, koulukiusaajia? Vihaat vain ja ainoastaan niitä, jotka vihaavat lapsia? Okei.

Vierailija
8/9 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt sanoisi, että vihaan, mutta kyllä se munkin mielestä jotenkin luonnotonta on. Yleensäkin ihmiset, jotka inhoaa lapsia, koiria, kissoja - niissä on jotain pelottavaa. Siis, edellyttäen ettei ole mitään ns.traumaa taustalla (koira purrut tms.).

Vierailija
9/9 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin kun 5 sanoo. Viha on nyt väärä sana, mutta en kaipaa pieniä lapsia elämääni. Meillä kuopus on nyt 10v. ja olen siitäkin samaa mieltä että isommat lapset on ok. Lapset nyt pitää älytöntä mekkalaa, touhotusta ja niillä on liikaa energiaa. Tässä iässä kaipaan jo rauhaa, en lapsia.

Lasten kaverit on mulle tärkeitä ja omat lapset, ei muut.