TE-keskuksesta aikoivat soittaa tänään,
eivät soittaneet. Hieno systeemi mutta ei näköjään toimi. Kävin tarkistamassa te-keskuksen omista tiedoistani ja siellä luki, että te-keskuksesta 6.6.soittavat minulle ja katsomme työtilanteen ym. Onko muita vastaavassa tilanteissa olevia? Kiva itse soittaa sinne heti maanantaina ja valittaa heidän perseestä olevasta systeemistä.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:49"]Jos ei aiheelliseen soittopyyntöön vastaaminen oli virkailijalle tärkeämpi tehtävä kuin turhanpäiväisten kartoitussoittojen soittaminen, on ohjeistuksessa vakava vika.
Suurin osa käyttää työkkärin palveluita vain siksi, että se on työttömyyskorvauksen saamisen ehto. Mitään hyötyä työkkäristä ei keskivertotyönhakijalle ole, sitä kautta ei löydy töitä. Aika moni tämän hetken työtön on elämänsä aikana hakenut satoja työpaikkoja ja ehkä saanutkin niistä kymmeniä. Siinä ei paljoa mikään työkkärin virkailijan sanoma "nyt vaan tsemppiä työnhakuun!" paljoa lämmitä, vaikka konsultti tuota ehdottaessaan olisi ajatellut mitä (ainakin sitä mehevää palkkapussia, jonka konsultti itse sai).
[/quote]
Se tyhjänpäiväinen kartoitussoitto on juuri se, mitä netin kautta työnhakijaksi ilmoittautunut odottaa...
[/quote]
Eihän tässä niistä puhuta, vaan työnhaun jatkuessa tapahtuvista tyhjänpäiväisistä soitoista.
Mulle soittivat viikon päästä heidän lupaamastaan ajasta
Lappu luukulle tälle lafkalle. Turhempaa paperinpyörityskarusellia saa hakea. Suomessa on eniten Euroopassa tietokoneen ruutuihin tuijottelijoita. Eli verorahoilla ylläpidettyjä turhakkeita.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:49"]Jos ei aiheelliseen soittopyyntöön vastaaminen oli virkailijalle tärkeämpi tehtävä kuin turhanpäiväisten kartoitussoittojen soittaminen, on ohjeistuksessa vakava vika.
Suurin osa käyttää työkkärin palveluita vain siksi, että se on työttömyyskorvauksen saamisen ehto. Mitään hyötyä työkkäristä ei keskivertotyönhakijalle ole, sitä kautta ei löydy töitä. Aika moni tämän hetken työtön on elämänsä aikana hakenut satoja työpaikkoja ja ehkä saanutkin niistä kymmeniä. Siinä ei paljoa mikään työkkärin virkailijan sanoma "nyt vaan tsemppiä työnhakuun!" paljoa lämmitä, vaikka konsultti tuota ehdottaessaan olisi ajatellut mitä (ainakin sitä mehevää palkkapussia, jonka konsultti itse sai).
[/quote]
Se tyhjänpäiväinen kartoitussoitto on juuri se, mitä netin kautta työnhakijaksi ilmoittautunut odottaa...
[/quote]
Eihän tässä niistä puhuta, vaan työnhaun jatkuessa tapahtuvista tyhjänpäiväisistä soitoista.
[/quote]
Juuri näin. Tällaisista yllättävistä kartoitussoitoista, joista ei ole mitään hyötyä.
Minä tässä juuri päivystän puhelinta. On se niin kivaa. Onneksi luin tästä että voivat soittaa milloin tahansa, tai soittoaika siirtyy jopa puolen vuoden päähän. Meni nyt päivä pilalle kun en uskaltanut kunnolla edes pas...lle mennä. Lähettäisivät mieluummin tekstarin.
[/quote]