Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melanie Griffith ja Antonio Banderas eroavat

Vierailija
06.06.2014 |

Nyt olisi palstan puumille kuuma mies vapaana!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooooooo..... http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2650878/Split-Melanie-Griffith-filed-divorce-husband-18-years-Antonio-Banderas-citing-irreconcilable-differences.html

Mutta kai se on uskottava, kun huippujulkaisukin tietää... Mä tykkäsin tästä parista. Niin vain kuin tuntemattomasta julkkisparista voi tykätä.

Vierailija
2/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan puumille? Jos haluaisi puumailla Antonioa, pitäisi varmaan olla noin 80-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin heidän eronneen jo vuosia sitten.

Vierailija
4/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:44"]

Palstan puumille? Jos haluaisi puumailla Antonioa, pitäisi varmaan olla noin 80-vuotias.

[/quote]

Joo ap ei taida ymmärtää, mitä "puuma" tarkoittaa...

Vierailija
5/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:44"]

[/quote]Hahahhahaaha. Mäpä vinkkaan mun mummolle. Se varmaan lähtee rollaattorin pyörät kipinää iskien Atlantin taa.

Vierailija
6/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

banderas ei ole ollut enää aikoihin hottis. Tajuttoman kulahtanut naama. Hullua että miehet ei välitä pitää itsestään huolta.

Vierailija
7/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei banderas ole hottis enää, niin eipä ole Griffitissäkään kehumista. Aivan KAUHEAN näköinen leikelty naama, botoxit vinksinvonksin pitkin naamaa niin, ettei enää meinaa erottaa, mikä on silmä ja mikä on suu.

Ja Banderas on iholtaan ja rypyiltään sen näköinen, että tosiaan huomaa, kuinka jätkä on vetäny röökii koko ikänsä kuin korsteeni.

Vierailija
8/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei oo Antonio vanhentunut komeasti... Oli se nuorena ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi