Oudoin lapsen nimi, johon olette törmänneet
Kuulin menneellä viikolla, että erään samassa työpaikassa työskentelevän lapsi oli nimetty Einariksi. Luulin sitä vitsiksi aluksi. Tulee mieleen joku tuberkuloottinen kuoleva lähinnä. Kamala mielikuva vauvasta. Ovat kuulemma hiukan erikoisuutta tavoittelevia koko perhe muissakin asioissa.
Kommentit (845)
Peppi Pitkätossu. Tyttö oli kuin Peppi Pitkätossu, eli nimi piti kyllä niin paikkansa, mutta oikeesti. Onko kiva jos on 25 v työuraa aloittava naisihminen, joka esittelee itsensä Peppi Pitkätossuna ? Ei ole
Sisaruksia Kuurakerkko, Hilpikaisla.
Osa näistä on täällä jo ollutkin, mutta whatever. :) Ja sanoisin mieluummin, että nämä ovat erikoisia tai harvinaisia kuin outoja, koska oudossa on vähän negatiivinen kaiku. :)
Hinni (Ilmeisesti ei niin hirveän harvinainen, kun useammat maininneet ja eri ikäisiä.)
Vilka
Diia
Melena ja Melina (Kumpi näistä nyt se veriripuli sitten olikaan, en jaksa googlata.)
Jeemil
Myy
Viljaana
Vadelma
Kea
Ea
Iia
Mesi
Satu-Marja (Osanimet yleisiä, mutta hauska yhdistelmä.)
Orkidea
Kastanja
Hilpi
Seela
Tähti-Maria
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:54"]Okku, tytön nimenä.
[/quote] orkku okku
Oli juttua kun "kauniit ja rohkeat sarja oli pop" että alkoi ilmestyä muutamia Brooke ja Ridge nimisiä pieniä tyttöjä ja poikia. Tottako, en tiedä mutta ainakin tuo Brooke on hirveä kun se sitten useinlausuttiin suomalaisittain brooke eli just kirjaimellisesti oon kanssa ja vielä e loppuun eikä "bruk" miten pitäisi oikeasti. Ja ei tuo Ridge kovin kauniilta kuulosta jos äännetään juuri niin kuin kirjoitetaan..
Joskus lapsena olin leirillä missä oli veljekset Jupiter ja Saturnus
Valo, pojan nimi. En meinannut uskoa korviani.
Kukan lasten nimet. Jos ette tiedä, kvg. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:41"]Kukan lasten nimet. Jos ette tiedä, kvg. ;)
[/quote]
Kenen kukan, ja miksi et voinut kirjoittaa niitä tähän?
Mä oon kuullu tämmösen uuden nimen ku Metsänpoika, Yrjö, Urpo, Jorma, Perttu, tommoset nimet on hassuja.
Suoma ja suometar, tyttöjen nimiä.
Tuo Barbie on Kyl oudoin, tais olla joku lehtijuttu missä oli tuon niminen tyttö.
Petja nimisiä tiedän kaks miestä ja yks nainen.