Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä vietätte uuttavuotta?

Vierailija
31.12.2020 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Mieheni ja lapseni lähti mökille miehen sukulaistensa kanssa juhlimaan. Itse jäin kotiin, koska olen koko joulu ”loman”. Hoitanut kaiken (lahjat,jouluruuat, kauppareissut, lastenhoidon yms.) no siis käytännössä kaiken, kun mies ollut töissä. En jaksanut olla sosiaalisesti aktiivinen sukulaisten seurassa, joten jäin suosiolla kotiin. Olo kyllä raskas ja masentunut. Istun yksin pimeässä ja kuuntelen spotifysta musiikkia.

Vierailija
2/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvillä mielin. Mietin yhtä tosi speziaalia naista. Hän saa minut hymyilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvillä mielin. Mietin yhtä tosi speziaalia naista. Hän saa minut hymyilemään.

oih olenko se minä!

Vierailija
4/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmaksi ei voi mennä. Eihän..

Hyvää uutta vuotta

Vierailija
5/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonolla. En pelkää kovia ääniä, mutta nuo raketit ahdistavat minua.

Vierailija
6/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisella mielellä. Koirat nukkuu lattialla, leffaa puolella silmällä seurailen miehen kanssa. Kohta mies käy nukkumaan, kun aamulla aikainen herätys töihin ja minä otan kirjan esiin ja syvennyn lukemaan.

Vierailija
7/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, että pääsin pakenemaan juhlista. Jotenkin sitä kaipaa yksinoloa nyt.

On mukavaa, vähän kermalikööriä ja rakettien ääniä ulkoa, jossa minun ei tarvitse olla

Vierailija
8/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennolla: ei mitään ihmeellistä. Hyvää ruokaa ja vähän telkkaria ja musiikin kuuntelua. 

Vierailija
9/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaan ohi jo tämäkin pakkojuhla. Loppuisi meteli ulkoa ja naapuriasunnosta.

Vierailija
10/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mielellä muuten ja ollaan vain perheen kanssa. Ainoo ettei jaksaisi tehdä uudesta vuodesta numeroa vaan tekis mieli mennä nukkumaan ennen puolta yötä.

Vierailija
11/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mielellä. 

Vierailija
12/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla... niinkuin aina.

Vierailija
13/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä meteli :(

Vierailija
14/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla. :( Panettaa eikä ole miestä (en harrasta yhden illan juttuja)

Vierailija
15/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli. Vedän herkkuja kaksin käsin, ällöttää jo. Puolen yön jälkeen alkaa "uusi elämä" ja aion nyt laihtua. Toivottavasti. Ettei vuoden päästä olla taas samassa tilanteessa.

Vierailija
16/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä sitä. : /

Vierailija
17/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvällä mielellä :) Olen erakkoluonne ja kerrankin saan oikein luvan kanssa olla monta päivää yksin. Voi ladata akkuja että jaksaa taas ihmisten kanssa.

Vierailija
18/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin monen vuoden jälkeen yksin viettämään vuodenvaihdetta. Mies lähti kaverinsa luo ja minäkin olin kutsuttuna, mutta en jaksanut lähteä vaan olin innoissani illasta omassa seurassani. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että haluaisin sittenkin olla mieheni seurassa, kahdestaan kotona. En kuitenkaan todellakaan ala häntä illanvietosta soitella kotiin kaverikseni.

Muutenkin tuntuu jotenkin oudolta. Uudenvuodenaatossa on minusta aina ollut jotain "taikaa" vaikka olisi ollut vaan kotona, mutta nyt ei tunnu yhtään siltä että vuosi vaihtuisi.

Vierailija
19/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla ja olen itkenyt pitkin iltaa. On ihan supersurkea ja surullinen olo.

Vierailija
20/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti menee. Kotitekoista pizzaa-, sipsejä-, salaattia ja makaronilaatikkoa tänään syöty. Ihan täynnä olen nyt. Erilaisia paukkujakin juotu ja oluttakin. Kohta saunaan. Syödessäni olen myös katsellut naapureiden raketteja.

Kuulostaa varmaan siltä, että olen päissäni nyt, mutta niin ei ole. Kitarallakin olen soitellut ja Musta kuningatar sarjaakin olen tänään katsellut neljä jaksoa. Eli mukavasti tämä päivä on mennyt. Kaikkea näitä olen tehnyt porukoitteni luona. Puolen yön jälkeen matkaan kotiini katsomaan lätkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän