Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko omituinen kun haluaisin muuttaa Saudi-arabiaan tai johonkin toiseen arabimaahan

Vierailija
31.12.2020 |

Ei haittaisi pitää päällä hijabia tai burqaa kun olen huomannut miten rennompaa olla kasvot piilossa maskin takana. Eikä todellakaan haittaisi se, että kaiken maailman sosiaalisissa tilanteissa ei oltaisi aina tyrkyttämässä sitä iän ikuista alkoholia. Muutenkin olen kotona viihtyvä ja rauhallinen ihminen joka ei halua tulla huomatuksi. Kyllä kai noissa maissa voi nainenkin nkäydä ihan normaalisti töissä ja elää muuten normaalisti, ei vaan sovi paljastella ja bilettää.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Saudi-Arabiasta. Työskentelen anestesiahoitajana ja palkka on hyvä. Elämä on hyvää täällä. En ole sokeutunut negatiivisille asioille vaikka minulle nämä ovat upeita vuosia. Saudeissa paljon riippuu tuurista millaiseen perheeseen syntyy tai millainen avioliitto on. Perheen sisäisiin asioihin ei saa ulkopuoliset puuttua jos naisia kohdellaan huonosti. Moderneissa perheissä naiset päättävät ammattinsa ja voivat kieltäytyä järjestetystä avioliitosta.  Selkeä murros on käynnissä ja naiset vaativat kokoajan lisää oikeuksia. Se on mahtavaa. Itse käyn kahviloissa, shoppailen ja tutustun uusiin ihmisiin.  Parhaimpia päätöksiä elämässäni, vaikka aion palata vielä Suomeen takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi