Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vastentahtoisesti yksin uutta vuotta viettämässä?

Vierailija
31.12.2020 |

Yksin = yksin. Ei siis esim. "puolisoni on toisessa huoneessa" tai "lapset nukkuvat". Vaan siis oikeasti yksin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei ole ketään. Mutta toisaalta, kaikkeen tottuu.

Vierailija
2/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta olen jo tottunut koska ainakin 20 vuotta olen aina viettänyt uudetvuodet yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veuv

Vierailija
4/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen minäkin kuten monta vuotta putkeen.

Vierailija
5/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ootte puuhailleet tänään?

Mulla ei oikeastaan eroa normaalista arkipäivästä mitenkään, mutta on kyllä haikea olo raketteja kuunnellessa. Hieman helpottaa se, että koronan takia voin esittää olevani yksin, koska se on järkevää.

Vierailija
6/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan!

Vierailija
7/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahtoisesti ja vastentahtoisesti... Olen enemmän tai vähemmän yksin viettänyt uudenvuoden jo kymmenen vuotta. Kun ei ole ystäviä tai juuri muutakaan sosiaalista elämää niin yksinhän se on vietettävä, etästä yksin uudenvuoden viettämisestä on tullut vähän sellainen tapa, joten en tiedä onko se enää niinkään vastentahtoista.

Uusivuosi ja juhannus on aika rankkoja juhlia olla yksin. Juhannuksen nyt voi vielä jotenkin elää vain päivänä muiden joukossa, mutta uusivuosi raketteineen pitää huolen siitä, että tietää mikä päivä on, ja miten ihmiset viettävät sitä rakkaimpiensa seurassa. Menee tämäkin päivä musiikkia kuunnellen, telkkaa katsoen ja itsensä ähkyyn vetäen.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
8/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin heti osia teidän kanssa.

Vierailija
9/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14:sta uv putkeen yksin, masentaa ja saikulla masennuksen/ahdistuksen takia.

Vierailija
10/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Olen eronnut, uusi suhde vireillään mutta ei vielä niin vakavalla tasolla että voisi edes kuvitella miehen poikkeavan perinteisistä äijäjuhlistaan minun takiani. Mälsää.

Vierailija
11/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voidaan tässä ketjussa jättää väliin se perheellisten "voi kun saiskin olla joskus yksin" -höpinä.

Vastentahtoinen yksinäisyys on helvetti, jota kukaan ei valitsisi itselleen oikeasti.

Yksin oleminen vaihteluna on ihanaa ja virkistävää, mutta juhlapäivät aina yksin ei todellakaan ole mukavaa, ja on aika satuttavaa selittää, että olisi.

Vierailija
12/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti voidaan tässä ketjussa jättää väliin se perheellisten "voi kun saiskin olla joskus yksin" -höpinä.

Vastentahtoinen yksinäisyys on helvetti, jota kukaan ei valitsisi itselleen oikeasti.

Yksin oleminen vaihteluna on ihanaa ja virkistävää, mutta juhlapäivät aina yksin ei todellakaan ole mukavaa, ja on aika satuttavaa selittää, että olisi.

Jos myös jätetään väliin ne masentaa ja ahdistaa valitukset kun se ei liity vain yksin olemiseen.

Vierailija
13/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa mukana!

Vierailija
14/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan ikuisesti yksin ihmiset taas kitkemässä ja kilpailemassa kuka on eniten yksin. Ei edes yksinäisyydestä vaan pelkästään siitä kuka on fyysisesti yksin.

Vierailija
15/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kahdeksas vuosi yksinään. Vastentahtoisesti.

Joka vuosi toivon että ensi vuonna en vietä yksin mutta kun vuosi vaihtuu huomaan olevani edelleen yksin.

Vierailija
16/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstan ikuisesti yksin ihmiset taas kitkemässä ja kilpailemassa kuka on eniten yksin. Ei edes yksinäisyydestä vaan pelkästään siitä kuka on fyysisesti yksin.

Jännä että sulla riittää energiaa tulla sitten näihin ketjuihin itse kitisemään. Miksi vaivaudut? Mene sinä sinne, missä sinun on hyvä olla, ja anna ihmisten tarjota toisilleen vertaistukea. Ei ole sinulta pois.

Vierailija
17/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että sulla riittää energiaa tulla sitten näihin ketjuihin itse kitisemään. Miksi vaivaudut? Mene sinä sinne, missä sinun on hyvä olla, ja anna ihmisten tarjota toisilleen vertaistukea. Ei ole sinulta pois.

Menkää itsekin sinne missä teidän on hyvä olla jos se kerta hoituu noin helposti.

Vierailija
18/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä!

Olen juuri saanut elämäni takaisin ns. myrkylliseltä parisuhteelta.

Ja tämä on aivan ihanaa! Juon viiniä, kuuntelen musiikkia ja tanssin ympäri asuntoa. Tästä alkaa oma elämä! Mikä ihana vapaa ja itsenäinen olo. Ystävät ovat kyllä hengessä mukana - vastaavat iloisesti uudenvuodentoivotuksiin tahoiltaan parisuhdeillanvietoistaan. Mutta minä olen vapaa, itsenäinen ja onnellinen! Ehkä ensi vuosi tuo mukanaan jotain hyvää, uusia ihmisiä, ystäviä; kuka ties, parisuhteen. Ainakin aiempa itsenäisemmän, vapaan naisen.

Vierailija
19/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä!

Olen juuri saanut elämäni takaisin ns. myrkylliseltä parisuhteelta.

Ja tämä on aivan ihanaa! Juon viiniä, kuuntelen musiikkia ja tanssin ympäri asuntoa. Tästä alkaa oma elämä! Mikä ihana vapaa ja itsenäinen olo. Ystävät ovat kyllä hengessä mukana - vastaavat iloisesti uudenvuodentoivotuksiin tahoiltaan parisuhdeillanvietoistaan. Mutta minä olen vapaa, itsenäinen ja onnellinen! Ehkä ensi vuosi tuo mukanaan jotain hyvää, uusia ihmisiä, ystäviä; kuka ties, parisuhteen. Ainakin aiempa itsenäisemmän, vapaan naisen.

Anteeksi, luin otsikon että "vapaaehtoisesti". Olen pahoillani. Voitte jatkaa märehtimistä, minä jatkan tanssimista.

- sama

Vierailija
20/52 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ootte puuhailleet tänään?

Mulla ei oikeastaan eroa normaalista arkipäivästä mitenkään, mutta on kyllä haikea olo raketteja kuunnellessa. Hieman helpottaa se, että koronan takia voin esittää olevani yksin, koska se on järkevää.

Ulkoillut ja sen jälkeen vain chillaillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän