Miehen menot ja naisen menot eriarvoisia
Mieheni on menossa huomenna ja ylihuomenna kavereidensa kanssa ja siis ilmoitti tästä minulle vain. Mutta minulle ok tai oli tähän asti.
Tänään kysyin (huomenna vapaa päivä) voisinko mennä siskoni kanssa terassille tai jotain. "ET"
"Mä en ala täälä vahtiin lapsia kun sä meet tuola ja siitähän tuli kunnon keskustelu sitten ja mitään kunnon perusteluja en saanut mutta kun sanoin että hän siis voi mennä mutta minä en? Niin juu !
Sitten kun vaatimalla vaadin perusteluja niin hän sanoi ettei jaksa enään tapella kanssani ja soitti kaverilleen ja LÄHTI TÄNÄÄNKIN!
Eli minä nyt voin olla täälä 3 päivää "lapsenvahtina" (ilmaus jota inhoon mieheltä kun kumminkin yhteisiä lapsiamme) ja hän voi mennä. En jaksa ymmärtää!
Ja hän siis aina ilmoittaa vain minulle menonsa ja minä joudun aina anomaan omani, usein saamatta poistumis lupaa.
Eikä me siis usein mennä mutta sillon joskus kun mennään mun menot (työpaikan risteily, kahvittelut kavereiden kanssa ym.. ) on arvottomia mutta hänen harrastukset, kaveriden kanssa keskustassa hengailu ym on niin tärkeitä.
Mua ärsyttää !
Onko tää ihan yleistä? Siis exäkin oli joskus kauan sit ihan samanlainen.
Kommentit (87)
Joo hohhoijaa.... Jatka sä vaan sitä selittelyäs kuinka miehesi on niin upea. Ei tarvi täältä tulla kyselemään neuvoa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:08"]
Miksi mies ei mene lasten kanssa ulos silloin kun itse olet poissa? Ihan ihme porukkaa... Sori nyt vaan.
[/quote]
No siis meneehän tuo tietty mut siis enhän mä oo juuri ollu poissa
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:08"]
Miksi mies ei mene lasten kanssa ulos silloin kun itse olet poissa? Ihan ihme porukkaa... Sori nyt vaan.
[/quote]
No siis meneehän tuo tietty mut siis enhän mä oo juuri ollu poissa
Ap
[/quote]
Ja ongelma oli?
Ja käydään töissä. Siis joo mies on unelma paitsit tässä mun viihtymään pääsyssä.
Kerran sanoi että häntä ärsyttää kun saan miehiltä huomioo ihan vaan olemalla mutta kun yritin kysellä että onko mustasukkainen jos meet tai onko luotto kohillaan niin tyrmää tämänkin.
ap
Meillä ja kaikissa tuntemissani perheissä menot ovat tasa-arvoisia, eikä tuollainen tulisi kuuloonkaan. Jos olet kuitenkin muuten tyytyväinen mieheen niin vakava keskustelu lienee paikallaan,
Ap kun saa itseensä hieman itsetuntoa ja alkaa käymään ulkona ilman miestään, niin johan alkaa nyrkki paukkumaan. Aivan varmasti.
Ap, tule kertomaan miten ilta meni? Tuliko miehesi mihin aikaan ja oliko vittuuntunut? Veikkaan, että oli aika vihainen kun olit saanut hyvin näpäytettyä häntä! :D
Onnistuisihan varmaan tuo lähtö, ei vaan tunnu kivalta lähtee kun toinen on ihan kyrpiintynyt.
Yleensähän naiset kyttää miesten menoja ihan kotkana, eikä toisten päin. Ei ole mielestäni normaalia.
Siis mitä? Pitääkö jonkun oikeasti pyytää lupa mieheltään mennä omiin juttuihin?
Ei helvetti, lähtisin kävelemään. Ei tuo ole parisuhde, vaan vanki ja vanginvartija
Seuraavan kerran vain ilmoitat, että nyt menet ja ukko jää siksi aikaa viettämään laatuaikaa omien lapsiensa kanssa. Jos tulee käninää, niin sitten kovat otteet käyttöön, että tämä ei voi jatkua näin.
Mä olen ollut siis tosi ymmärtäväinen sen menoille ja myös kysellyt että eikö olisi reilua muakin päästää ja aina sanoo siis että pääsethän sää.. mut tosiaan kun aiheesta tulee riitaa niin laskee kaupassa käynnit (ruoka,huonekalu,vaate ym kaupat kuuluu mulle tai kuuluu ja kuuluu mutta oon ottanu ne vastuulleni) mun menoiksi. "justhan sä olit eilen pois kotoo ja sait tuulettua"
-joo, olin ikeassa...
ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:20"]
Mullakin oli tämmöinen miesystävä aikoinaan. Lopulta en voinut edes kyläillä äitini luona toisessa kaupungissa, kun mies ei uskonut minun olevan siellä. Soitteli keskellä yötä ja ihmetteli sitten miksi puhun hiljaa, oonko sittenkin jossain muualla. Jos en vastannut niin helvetti irti...
No jätin sen. Kaks vuotta se jaksoi lähettää vittuiluviestejä (joihin en ikinä vastannut mitään). Onneks ei ollut lapsia sen kanssa!
[/quote]
Hyi kamala, tulee mieleen ihan oma ex. Oli myös todella sairaalloisen mustasukkainen. Herra itse sai riekkua missä vaan, mutta minun juttuja kytättiin ja vahdittiin.
Kun asuimme yhdessä (kesti pari kuukautta, sitten lähdin ja jätin sen paskan) niin en saanut melkein edes töissä käydä. Jos työmatka kesti minuutinkin kauemmin, niin odotti huuto ja raivoaminen, että missä olen ollut.
Kerrankin kauniina kesäpäivänä päätin kävellä kotiin, että saisi vähän rusketusta. Ilmoitin tästä toki heti viestillä, mutta voi helvetti mikä sota siitä syttyi. Soitteli ja huusi, että kuka se mies on ja että hän tappaa meidät molemmat kun näkee meidät yhdessä.
Kotiin päästyä tempaisi minut heti lähelleen ja haistoi hengitystäni, joka kuulema "haisi ihan sille, että olen juuri ottanut suihin".
Veljeni ylioppilasjuhliin sentään "sain" mennä (olisin mennyt kyllä muutenkin). Aamulla tosin kiukutteli heti, oli niin marttyyriä kun "joutui jäädä kotiin koiravahdiksi" (omisti rakin, joka alkoi haukkua heti jos joutui olemaan asunnossa yksin). Koko päivän pommitti viestiä ja yritti kaikella tavalla saada päiväni pilalle. Huorittelua ja muuta haukkumista tuli koko ajan, kännykkä piipitti valehtelematta kymmenen minuutin sisään ja lopulta soi koko ajan.
Itsekin sain jättämisen jälkeen vittuiluviestejä niin paljon, että oli pakko vaihtaa numeroa. Kun ei saanut enää mitään kautta yhteyttä, niin kävi tekemässä tekaistun rikosilmoituksen poliisille, että olisin pahoinpidellyt häntä. No juttuhan meni oikeuteen, ja minulla oli todisteet siitä, että homma meni aikalailla toistepäin ja herra sai syytteet pahoinpitelystä. Sen jälkeen on ollut jo paljon rauhallisempaa.
Jos jonkun nykyinen mies käyttäytyy samalla tavalla, niin suosittelen lämpimästi jättämistä. Oma henkinen vointini parani uskomattomasti, kun pääsin irti tuosta paskakasasta. Mutta selusta kannattaa aina turvata, koskaan ei tiedä mitä hullu voi saada mieleensä.
Miksi jäät kotiin marisemaan, sen kun menet.
Tulee vaan pilattua seuralaisen ilta sit kun tulee vihasta viestiä :/
Ja ap:lle muuten sellainen btw, että joskus sieltä kovan mustasukkaisuuden takaa voi löytyä se, että mustasukkainen itse pettää.
Joillakin se kääntyy todella kierosti siellä mielen sopukoissa, että jos minäkin kerta näin teen, niin tuo toinenhan saattaa tehdä ihan samalla tavalla.
Tulipa vaan mieleen, kerta mies itse on usein poissa.
Antakaa miesten rentoutua kavereiden kanssa ja juoda muutama kalja. Äidin menot on menty, kotona on monenlaista puuhaa ja ykkösenä tietenkin lapset. antakaa aikaa ja olkaa läsnä. Ehditte sitten harmaahapsina mennä ja tulla omien mielihalujen mukaan.
Otat ja menet, ennen kuin mies ehtii kissaa sanoa. Näköjään ei kannata ennalta paljoa kysellä. Ja on tuollaista joillakin tutuilla. Meillä mies harrastaa pari kertaa viikossa ja kannustaa muakin ottamaan omaa aikaa. Olen vaan niin saamaton ja toisaalta viihdyn hyvin lasten kanssa, että tosi harvoin tulee lähdettyä. Eli se on vain minusta kiinni, että mies käy enemmän.
Miehillä on aina ollut aikaa harrastaa korkeakulttuuria, kun naiset hoitaa lapset ja kodin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:44"]
Tulee vaan pilattua seuralaisen ilta sit kun tulee vihasta viestiä :/
[/quote]
Kuulostat jotenkin läheisriippuvaiselta. Kyllä mä osaan ainakin laittaa puhelimen äänettömälle.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:56"]
Minulla samanlainen poikaystävä, seurusteltu 4vuotta... Suuttuu jos lähden esim. äitini ja siskoni kanssa ulos tai juhlimaan yms.
Minulla ei ole kavereita.
Aion erota mahd. pian, uusi mies on jo löytynyt.....
[/quote]
Ai, etkö eroaisi jos ei olisi uutta jo valmiina...? Miksi pitää olla?