Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakijana kannattaa olla aktiisena heti aamusta joten ehtii laittaa kymmeniä avoimia hakemuksia päivän mittaan

Vierailija
23.04.2026 |

oma aktiivisuus on työnhaussa kaiken a ja o myös piilotyöpaikkojen haravointi ja osallistuminen erinlaisiin rekry tapahtumaan kyllä tekevälle töitä löytyy kun on itse aktiivinen ei töitä tulla kotishovalle tarjoamaan

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olikin jääkaapissa pari purkkia aktivia jukurttia nyt työnhaku luistaa kuin tanssi🥳 

Vierailija
2/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vttuako sä sitten täällä sössötät, kun pitäisi olla työhakemusten äärellä!? Hopi hopi! Työhakemuksia tekemään siitä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä? Eikö neljä riitä kuukautta kohden?

4/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täs ny enää hirveästi viitti, ku työt alkaa ihan pian 🤩

Vierailija
5/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi jättää neljään kun mahdollisuutet monin kertaistuu mitä useampi hakemus on tulilla hox hox

Vierailija
6/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käännän kylkeä ja jatkan pötköttelyä.

Vierailija
7/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitti kohta on kesä ja silloin pitää olla vapaa.

Vierailija
8/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi jättää neljään kun mahdollisuutet monin kertaistuu mitä useampi hakemus on tulilla hox hox

Jos neljä ei ole tarpeeksi, niin mieluummin pysyn työttömänä.

Vierailija
9/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää joo ottaa instrumenteista koppi oikeassa rajapinnassa ja laittaa kuntoon myös esittelyvideot ja video-CV. On tärkeää muistaa, että nämä ovat erillisiä asioita, ja kumpaakin pitää erikseen pieteetillä brainstormata. 

Vierailija
10/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heko heko, osta mopo!!!

Vierailija
11/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä toki laittaa. Se on tosiasiallisesti valtavaa roskapostittamista ja ikävä riesa työnantajille.

Vierailija
12/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt joka viikko kymmeniä avoimia hakemuksia erilaisiin ministeriöihin, sekä muihin valtion ja kuntien virastoihin ja laitoksiin. En ole vuosikausien hakemisesta huolimatta työllistynyt. Työkkärissä tosin sanoivat, että hakemiini paikkoihin pitäisi olla jonkun alan maisteri ja ongelmani on, että minä haen peruskoulupohjalta. Tiedä sitten, onko tuossa perää.

Vierailija
13/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös mennä tehtaan portille seisomaan, jos löytyisi taksvärkkitöitä. Tai rautatieasemalle kyltin kanssa, jossa lukee oma puhelinnumero.

Vierailija
14/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt joka viikko kymmeniä avoimia hakemuksia erilaisiin ministeriöihin, sekä muihin valtion ja kuntien virastoihin ja laitoksiin. En ole vuosikausien hakemisesta huolimatta työllistynyt. Työkkärissä tosin sanoivat, että hakemiini paikkoihin pitäisi olla jonkun alan maisteri ja ongelmani on, että minä haen peruskoulupohjalta. Tiedä sitten, onko tuossa perää.

Oletko kokenut koulunkäyntiavustajan paikkoja hakea? 

Vierailija
15/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikun hakemaan ei oota pikkupaikkakunnalta. 

Vierailija
16/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokenut koulunkäyntiavustajan paikkoja hakea? 

En, koskan koulunkäyntiavuistajilla on kuulemma huono palkka.

Vierailija
17/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä toki laittaa. Se on tosiasiallisesti valtavaa roskapostittamista ja ikävä riesa työnantajille.

työnhakijan työtä ON työn haku ja työstäsi KASVAA työ eläke hox hox

Vierailija
18/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paatunut ammattityötön sen tietää - vain minimieffortti kannattaa. Liikaa yrittämällä voi joutua töihin ja tulee hiki.

Vierailija
19/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työnhakijan työtä ON työn haku ja työstäsi KASVAA työ eläke hox hox

Työn hakemisesta ei tosiaankaan mikään työeläke kasva ... Sen sijaan, että täällä trollailet ja spämmäilet tätä pskaasi, ala mennä suorittamaan sitä "työtäsi" eli työnhakua ym. HOX!HOX! 

Vierailija
20/29 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tehtävä kolme per kuukausi. Olus kiva tietää kauanko firma säilyttää avoimia hakemuksia. Voisi sitten taas laittaa samaan uudelleen. Eräs firma joskus sanoi että 4kk tietoturvasyistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi