Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty harrastamaan seksiä mieheni kanssa, koska hän on haukkunut ulkonäköni.

Vierailija
11.07.2014 |

Tämä on kamala tilanne. Mies aina vihaisena alkaa haukkumaan mun kroppaa ja naamaa. Aina ohimenne puristelee mun "makkaroista" ja huomauttelee, että perse roikkuu.. Samoin mun pienistä rinnoista jaksaa valittaa "ei sussa oo alasti mitään näkemistä" jne. 

Inhottavinta tässä on se, että tiedän tasan tarkkaan, että kelpaisin monelle muulle miehelle vaikka heti. Omalleni en vain enää kelpaa.

Olen pitkä ja hoikka ja muiden mielestä aina ollut kauniskin.. 

Mikä on saanut miehen muuttumaan tällaiseksi, kun alussa se suunnilleen jumaloi mua ja halusi mua koko ajan.. 

Itsetuntohan tässä menee ihan säpäleiksi :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
2/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. :( Hänellä on selkeästi paha olo jonka purkaa suhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haukkui kans mun ulkonäköä ison riidan päätteeksi, nyt 6kk ilman seksiä...

Vierailija
4/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Minäkään en pysty enää harrastamaan seksiä samalla tavalla kuin aikaisemmin mieheni kanssa hänen haukuttuaan useaan otteeseen ulkonäköäni.

Vierailija
5/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäytöstä voisi olla kyse. Ja alistamisesta. Todella kurja juttu. Oletteko pystyneet puhumaan näistä haukkumisista ja sen herättämistä tunteista silloin, kun mies on rauhoittunut? ONko hän pyytänyt anteeksi, onko ollut vilpitöntä katumusta? 

Vierailija
6/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi päivääkään.

Vierailija
7/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kamalaa kuulla, että muillakin on samanlainen ongelma! :(

mitenhän tästä pääsisi yli? En ole noiden haukkumisten jälkeen voinut edes alasti näyttäytyä miehelleni..

Jotenkin se on saanut itsetuntoni ihan muussiksi :(

Vierailija
8/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:41"]

Vallankäytöstä voisi olla kyse. Ja alistamisesta. Todella kurja juttu. Oletteko pystyneet puhumaan näistä haukkumisista ja sen herättämistä tunteista silloin, kun mies on rauhoittunut? ONko hän pyytänyt anteeksi, onko ollut vilpitöntä katumusta? 

[/quote]

Kyllähän se aina pyytää anteeksi ja sanoo, ettei tarkoittanut. 

Mutta sanottu mikä sanottu ja en vain saa niitä sanoja pois päästäni.

Hän on ainut ihminen ketä kroppani pitäisi miellyttää, siksi tää näin paljon tuhoa saakin aikaan :(

-ap ja myös tuo 8 olin minä

Vierailija
9/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän reagoi, jos sinä arvostelet häntä?

Vierailija
10/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mies ole edes pahoillaan? Mun mies ei vissiin ole, haukkui mua lihavaksi, vaikka käytän ihan normaaleja vaatekokoja, välillä jopa S. Käskee vaan mun liikkua ja mä rakastan sitä niin paljon että en voisi kuvitellakaan jättäväni hänet, koska muuten meillä menee hyvin.

Vierailija
11/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihmekään, ettei tee mieli. Mies on yrittänyt (lapsellisella tavalla) alistaa sinua, koska on kokenut sinut jotenkin ärsyttäväksi. Ala-arvoistahan se on, kunnon riitelijä riitelee aiheesta eikä ala haukkua toisen ulkonäköä pikkukakaratyyliin ("läski", "rillipää").

Ette te tuosta yli pääse ilman terapiaa, sinuna vetäisin pöytään erokortin.

Vierailija
12/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mä niin tiiän ton tunteen ja ei kyllä hyvää tee ns. seksi-itsetunnolle. Jos olsin sinä niin jättäsin ja heti!!

Vierailija
13/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä haluaisit edelleen olla sellaisen miehen kanssa, joka yrittää musertaa itsetuntosi? Kuulostaa ihan sairaalta käytökseltä, varsinkin ihmiseltä jonka pitäisi rakastaa sinua ja joka ilmeisesti haluaa olla kanssasi suhteessa.

Vierailija
14/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:51"]

Miksi yleensä haluaisit edelleen olla sellaisen miehen kanssa, joka yrittää musertaa itsetuntosi? Kuulostaa ihan sairaalta käytökseltä, varsinkin ihmiseltä jonka pitäisi rakastaa sinua ja joka ilmeisesti haluaa olla kanssasi suhteessa.

[/quote]

Mies on selvästi päätellyt, että naisen itsetunto pitää saada hänen omaansa alemmas, koska muuten se tajuaa kelpaavansa muille, ja lähtee. Voihan sitä tietysti rakkaudeksikin kuvitella, että mies mieluummin pitää lytätyn naisen kuin seksisuhteen. Tosiasiassa kuitenkin taitaa olla kysymys läheisriippuvuudesta ja kyvyttömyydestä rakastaa naista muuten kuin äitinä. Potee sitä miehetkin.

Vierailija
15/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä.väkivaltaa. Miehellä jostakin syystä.pahaolo ja.purkaa.sen suhun. Nyt asiat pitäisi puhua auki tai kohta on liian myöhäistä.

Vierailija
16/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
17/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselis sekunttiakaan. Pistä se pelle ulos.

Vierailija
18/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kattelis moista. Naapurista saan kuulla kuinka ukko välillä haukkuu naisystävää lehmäksi. Nainen sitten laihdutti, mutta nyt varmasti saisi paremman. En käsitä miksi se roikkuu työttömässä juopossa.

Osalla naisista on oikeasti itsekunnioitus kynnysmaton luokkaa.

Vierailija
19/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet hänelle sanonut asiasta? Sanonut jo viimeistään toisen loukkaavan huomautuksen jälkeen, että nyt hiljaa ja ei enää yhden yhtä loukkausta? Meillä mies yritti joskus vuosia sitten kolmannen lapsen syntymän jälkeen vihjailla lenkkeilyn tarpeellisuudesta ja kiristävistä vaatteista, mutta hiljensin hänet heti alkuunsa. Sanoin selkeästi, että sillä tavalla en ainakaan tee yhtään mitään muuta kuin kiusatakseni tekisi juuri päinvastoin ja että ei tarvitse petipuuhia edes ehdotella jos jutut jatkuvat vielä kerrankin ja onnellinen perhe-elämämme loppuu. Muistan tilanteen kun tuon hänelle kerroin, katsoin häntä rauhallisesti suoraan silmiin ja puhuin, mies ymmärsi sen kyllä heti, sen näin jo ilmeestä.

Tästä on nyt noin kahdeksan vuotta ja yhdessä olemme. Mieheni muistaa varmasti keskustelumme aina ja ikuisesti. Sanokaa siis miehillenne selkeästi mitä olette asiasta ja puristeluista mieltä. Jos asia ei mene perille, niin en usko, että se mies on roikkumisen arvoinen makupala muutenkaan. Tuollainen ulkonäön arvostelu on täysin tietoista ja myös sen tekijällä on itsetunto hyvin huono vaikka hän muuta antaakin olettaa.

Vierailija
20/31 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et omalle kelpaa, haluaako se muka seksiä?