Eroon hamsterinpusseista?
Huomasin auton peilistä, että mulle on kehittymässä hamsterinpussit. Nyt se sitten kostautuu, kun en aloittanut kasvojumppaa ajoissa! Olen tuudittautunut siihen, että mulla vain on hyvät geenit, mutta nyt se sitten iski.
Samalla kysyn, että miten meikkaatte luomia, jossa on ryppyjä? Parhaat vinkit siihen? Omasta puolestani suosittelen suurentavaa peiliä. Silmäni vuotavat helposti, joten joudun käyttämään vedenkestäviä tuotteita.
Kosmetologit ja kauneusalan gurut, huhuu?
Parhain terveisin, N53
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stephen diez teki minulle kasvojenkohotuksen 2 vuotta sitten.
Ei näkyviä arpia
Kaunis leukalinja
Rasvan täyttö omalla rasvalla ohimot huulet poskipää
Hinta 20 000
Lopputulos luonnollinen.
Olen tyytyväinen:)
Stephenin konsultaatioon kuukausien jono.
Konsultaatio noin 300 eurKeksin 100 muuta järkevää tapaa käyttää 20 000 e kuin laittaa se johonkin typerään leikkaukseen. Kaikki me vanhetaan ja joka päivä paikat valahtaa eilistä enemmän. Mitä väliä sillä on? Jumppa ja kaikki miedommat fiksauskeinot on ok, mutta leikkaus on turhista turhinta.
Kallis leikkaus takaa luonnollisen lopputuloksen.
Ikäännyt mutta et roiku.Kauneusleikkauksessa mikään ei ole taattua. Minun lattareissa asuva naapurini kuoli kauneusleikkauksen komplikaatioihin. Ikää oli vasta 59. T. Ketjun aloittaja
Minä kävin bulevardin mehiläisessä.
Oli oikea lääkäri ja kaikki:)
Ei leikkauksiin kuole.
Ihmisiä keisarinleikataan , eikä ne kuole.
Tämä siis suomessa.
Hyvä että sulla meni hyvin. Kaikissa isoissa leikkauksissa on kuitenkin riskinsä, varsinkin, kun kauneusleikkauksia tehdään usein vanhemmille ihmisille. Itse en menisi, korkeintaan voisin mennä, jos sairastuisin rintasyöpään ja saisin julkisella silikonit - syystä että leikkaus tehdään yliopistosairaalassa, missä on teho-osastovalmius vieressä. Toisaalta sekään ei takaa mitään, sillä monet leikkauksen vakavista komplikaatioista ilmenevät vasta leikkauksen jälkeen.
Kauneusleikkauksia on tietty vähäriskisempiäkin, kuten luomien kohotus, jonka voi saada julkiseltakin, jos luomet haittaavat näkemistä. Anopiltani leikattiin luomet jo viisikymppisenä julkisella. Mutta kasvojenkohotus on iso toimenpide, tuskinpa ainakaan ammattitaitoinen lääkäri tekee sitä kertomatta riskeistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton sattuma (en käy täällä usein), tää on mun vanha ketju kolmen vuoden takaa!
Olen nyt aloittanut kasvojumpan ja vaikka en olekaan muistanut sitä tehdä läheskään joka viikko, niin hamsterinpussit eivät ainakaan ole lisääntyneet. Niitä ei huomaa, jos ei katso sivusta aivan tarkasti.
Suosittelen kasvojumppaa. Poskipäät ovat selvästi kohonneet hieman. Jos katson kuvia kolmen vuoden takaa, kasvot eivät ole valahtaneet lainkaan, poskien osalta päinvastoin. Kuten arvelinkin, niin kasvoissa on lihakset siinä missä muuallakin kehossa, joten niiden treenaaminen kohottaa ilmetta. N53 (nyt siis 55v)
Olisiko linkkiä jumppaohjeisiin? Jostakin syystä näitä on tosi vaikeaa löytää Googlella, tulee vain jotain pitkiä kertomuksia hyödyistä, mutta ei varsinaisia ohjeita.
Tilasin kirjan netistä, myös kirjastosta löytynee kirjoja aiheesta, esimerkiksi Marja Putkisto, Kasvojumpalla kauniiksi. Itse käytän kirjaa Catherine Pez, The 5-minute Workout. Käytän vain noin kymmentä liikettä, jotka osaan ulkoa ja esimerkiksi autolla ajaessa ja lukiessa teen niitä.
Jumppaohjeita on vaikea löytää, koska tämä on kasvojumppatyyppien bisnes. Mulle tuli jokin aika sitten ig:ssä mainoksia suomalaisesta firmasta, joka myy jumppakursseja, en ostanut. T. Ketjun aloittaja
Jos jumpat auttaisi kudoslaskeumaan, tätejä ei olisi.
Jumppa ei auta.
Nyt mietit mistä raha leikkaukseen
Pelkkä leukalinja 15000.
Alle kymppitonnilla saa kasvojenkohotuksen suomessakin. Ei se nyt niin kohtuuton menoerä ole.
Nuo pussit tulee kunnolla vasta lähellä 70 ikävuotta, eikä ne kaikille edes tule. Joillakin epäonnisilla se voi kuulua kasvonpiirteisiin ihan nuoresta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ok olla
Köyhä
Vanha
Hamsteri
Se on ok
Eikä harmita
Eikä kaduta
Ei komplikaatioita
Kasvojenkohotukseen voi kuolla suomessa
Kerro ap ees yksi suomessa leikattu joka kuollut?
20 000 kohotus diezillä tekee friikin näköiseksi
Nyt jo naurattaa.joo ei tee..eikä kaduta
Vierailija kirjoitti:
Nuo pussit tulee kunnolla vasta lähellä 70 ikävuotta, eikä ne kaikille edes tule. Joillakin epäonnisilla se voi kuulua kasvonpiirteisiin ihan nuoresta lähtien.
Ketä kiinnostaa siinä iässä oma ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap kaveris suhtautui kun sulla oli poskipussit parikymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Ap on ok olla
Köyhä
Vanha
Hamsteri
Se on ok
Eikä harmita
Eikä kaduta
Ei komplikaatioita
On ok tykätä olla hyvännäköinen, vähät välittää hamsterinpusseista (kadehdittava tilanne), käydä kauneusleikkauksissa, ryypätä itsensä hengiltä ja tehdä mitä ikinä tahtoo. Kaikkeen liittyy riskejä ja kuolleisuus on 100%, mutta kasvojumpasta ei ainakaan ole mitään terveyshaittaa. Aluksi voi tulla migreeniä, koska jumppakuuri alkaa tiukalla kahden viikon rypistyksellä tuossa Pezin kirjassa. T. Aloittaja
Eikö tätä joku hehkuttanut vastaavissa ketjuissa, Facephysics. Hamsterinpussit omaavana itse innostun näistä, mutta helposti se into lopahtaa. Katsoin tuota YouTubesta, vaatii melkoista sitoutuneisuutta että tulisi tulosta. Tosin tuossa voisi olla ideaa tietyille kasvon osille, koska perustuu vastukseen.
Leikkauksiin ei ole varaa, joten jatkossa selfieitä vain edestä, leuka ylhäällä ja kaula pitkänä😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkyviä arpia
Kaunis leukalinja
Hinta 20 000
Lopputulos luonnollinen.
Konsultaatio noin 300 eurKeksin 100 muuta järkevää tapaa käyttää 20 000 e kuin laittaa se johonkin typerään leikkaukseen. Kaikki me vanhetaan ja joka päivä paikat valahtaa eilistä enemmän. Mitä väliä sillä on? Jumppa ja kaikki miedommat fiksauskeinot on ok, mutta leikkaus on turhista turhinta.
Ikäännyt mutta et roiku.Kauneusleikkauksessa mikään ei ole taattua. Minun lattareissa asuva naapurini kuoli kauneusleikkauksen komplikaatioihin. Ikää oli vasta 59. T. Ketjun aloittaja
Ei leikkauksiin kuole.
Tämä siis suomessa.Hyvä että sulla meni hyvin. Kaikissa isoissa leikkauksissa on kuitenkin riskinsä, varsinkin, kun kauneusleikkauksia tehdään usein vanhemmille ihmisille. Itse en menisi, korkeintaan voisin mennä, jos sairastuisin rintasyöpään ja saisin julkisella silikonit - syystä että leikkaus tehdään yliopistosairaalassa, missä on teho-osastovalmius vieressä. Toisaalta sekään ei takaa mitään, sillä monet leikkauksen vakavista komplikaatioista ilmenevät vasta leikkauksen jälkeen.
Kauneusleikkauksia on tietty vähäriskisempiäkin, kuten luomien kohotus, jonka voi saada julkiseltakin, jos luomet haittaavat näkemistä. Anopiltani leikattiin luomet jo viisikymppisenä julkisella. Mutta kasvojenkohotus on iso toimenpide, tuskinpa ainakaan ammattitaitoinen lääkäri tekee sitä kertomatta riskeistä. Ap
Mehiläinen on sairaala!!
Mehiläinen on sairaala..nyt ap oikeesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ok olla
Köyhä
Vanha
Hamsteri
Se on ok
Eikä harmita
Eikä kaduta
Ei komplikaatioitaOn ok tykätä olla hyvännäköinen, vähät välittää hamsterinpusseista (kadehdittava tilanne), käydä kauneusleikkauksissa, ryypätä itsensä hengiltä ja tehdä mitä ikinä tahtoo. Kaikkeen liittyy riskejä ja kuolleisuus on 100%, mutta kasvojumpasta ei ainakaan ole mitään terveyshaittaa. Aluksi voi tulla migreeniä, koska jumppakuuri alkaa tiukalla kahden viikon rypistyksellä tuossa Pezin kirjassa. T. Aloittaja
Onko mehiläinen oikea sairaala,?
Minulla on aika vatsantähystykseen ja aloin pelkäämään:(
Sehän on huvittavan näköistä , kun osa kasvoista selvästi kohotettu ja osa luonnollinen. Siinä käy helposti, että tulee tarve lisää ihan turhiin operaatioihin. Naiset, miksi ihmeessä menette tuohon oravanpyörään? Markkinointi on näköjään aika rajua, naistenlehtiin ujutetaan piilomainontaa ja ns positiivisia kokemuksia.
Ala nukkumaan niinkuin lepakot pää alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkyviä arpia
Kaunis leukalinja
Hinta 20 000
Lopputulos luonnollinen.
Ei leikkauksiin kuole.
Tämä siis suomessa.
Miksi alapeukut?
Mehiläinen on yksityinen lääkäriasema.
Sairaanhoitaja valvoi vieressäni koko yön leikkauksen jälkeen.
Katsottiin telkkarii ja juteltiin kun en saanut unta.
Ei siellä kuolla leikkauksiin.
Aamulla leikattiin pikkurytön hörökorvat ja jonkun naisen nenä.
Eivät kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkyviä arpia
Kaunis leukalinja
Hinta 20 000
Lopputulos luonnollinen.
Ei leikkauksiin kuole.
Tämä siis suomessa.Hyvä että sulla meni hyvin. Kaikissa isoissa leikkauksissa on kuitenkin riskinsä, varsinkin, kun kauneusleikkauksia tehdään usein vanhemmille ihmisille. Itse en menisi, korkeintaan voisin mennä, jos sairastuisin rintasyöpään ja saisin julkisella silikonit - syystä että leikkaus tehdään yliopistosairaalassa, missä on teho-osastovalmius vieressä. Toisaalta sekään ei takaa mitään, sillä monet leikkauksen vakavista komplikaatioista ilmenevät vasta leikkauksen jälkeen.
Mehiläinen on sairaala!!
Mehiläinen on sairaala..nyt ap oikeesti!
Mehiläinen on saanut susta sitoutuneen asiakkaan :) Mutta Suomessa ei kuitenkaan ole sen tasoista sairaanhoitoa missään yksityisesti kuin yliopistosairaaloissa, joissa on teho-osastovalmius jatkuvasti.
Ohiksena, ei ole muuten yhtään huono idea poistaa aluesairaaloista toimenpiteet kokonaan (vuodeosastoiksi), sillä hiukan pitemmän matkan päässä olisi yliopistosairaala, johon kaikki osaaminen ja resurssit ovat keskittyneet. Aluesairaaloiden tulokset esimerkiksi lonkkaleikkauksissa ja muissakin toimenpiteissä ovat huonoja, paljon huonompia kuin yliopistosairaaloissa. Totta kai, kun on vain pieni tiimi ja paljon kokemattomia tekijöitä, jotka tekevät monenlaisia leikkauksia (kirurgit). Aluesairaaloiden toimenpiteet ovat vain turhaa resurssien tuhlausta. Ap
Älykäsmoukka kirjoitti:
Ala nukkumaan niinkuin lepakot pää alaspäin.
Voisi olla tehokas, jos samalla tekisi kasvojumppaa. Pää alaspäin tulisi vastusta. Ap
Jösses että maailma on sairas. Tai länsimainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on huvittavan näköistä , kun osa kasvoista selvästi kohotettu ja osa luonnollinen. Siinä käy helposti, että tulee tarve lisää ihan turhiin operaatioihin. Naiset, miksi ihmeessä menette tuohon oravanpyörään? Markkinointi on näköjään aika rajua, naistenlehtiin ujutetaan piilomainontaa ja ns positiivisia kokemuksia.
Minulla kohotettiin koko kasvot
Tehtiin myös kevyt rasvantäyttö.
Niin tehdään jos on rahaa
Ja suomalaisessa sairaalassa:)
Ap on ok olla
Köyhä
Vanha
Hamsteri
Se on ok
Eikä harmita
Eikä kaduta
Ei komplikaatioita