Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon hamsterinpusseista?

Vierailija
31.12.2020 |

Huomasin auton peilistä, että mulle on kehittymässä hamsterinpussit. Nyt se sitten kostautuu, kun en aloittanut kasvojumppaa ajoissa! Olen tuudittautunut siihen, että mulla vain on hyvät geenit, mutta nyt se sitten iski.

Samalla kysyn, että miten meikkaatte luomia, jossa on ryppyjä? Parhaat vinkit siihen? Omasta puolestani suosittelen suurentavaa peiliä. Silmäni vuotavat helposti, joten joudun käyttämään vedenkestäviä tuotteita.

Kosmetologit ja kauneusalan gurut, huhuu?

Parhain terveisin, N53

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen diez teki minulle kasvojenkohotuksen 2 vuotta sitten.

Ei näkyviä arpia

Kaunis leukalinja

Rasvan täyttö omalla rasvalla ohimot huulet poskipää

Hinta 20 000

Lopputulos luonnollinen.

Olen tyytyväinen:)

Stephenin konsultaatioon kuukausien jono.

Konsultaatio noin 300 eur

Vierailija
22/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 20 donaa

Voi mennä

Turkkiin

Viroon

Jumpata naamaa metrossa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rikas voi olla vanhana kaunis ap.

Sori siitä

Vierailija
24/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyviä arpia

Kaunis leukalinja

Hinta 20 000

Lopputulos luonnollinen.

Mehiläinen..

Kyseessä kasvot

Älä ap säästä niissä.

Vierailija
25/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton sattuma (en käy täällä usein), tää on mun vanha ketju kolmen vuoden takaa!

Olen nyt aloittanut kasvojumpan ja vaikka en olekaan muistanut sitä tehdä läheskään joka viikko, niin hamsterinpussit eivät ainakaan ole lisääntyneet. Niitä ei huomaa, jos ei katso sivusta aivan tarkasti.

Suosittelen kasvojumppaa. Poskipäät ovat selvästi kohonneet hieman. Jos katson kuvia kolmen vuoden takaa, kasvot eivät ole valahtaneet lainkaan, poskien osalta päinvastoin. Kuten arvelinkin, niin kasvoissa on lihakset siinä missä muuallakin kehossa, joten niiden treenaaminen kohottaa ilmetta. N53 (nyt siis 55v)

Olisiko linkkiä jumppaohjeisiin? Jostakin syystä näitä on tosi vaikeaa löytää Googlella, tulee vain jotain pitkiä kertomuksia hyödyistä, mutta ei varsinaisia ohjeita.

Tilasin kirjan netistä, myös kirjastosta löytynee kirjoja aiheesta, esimerkiksi Marja Putkisto, Kasvojumpalla kauniiksi. Itse käytän kirjaa Catherine Pez, The 5-minute Workout. Käytän vain noin kymmentä liikettä, jotka osaan ulkoa ja esimerkiksi autolla ajaessa ja lukiessa teen niitä. 

Jumppaohjeita on vaikea löytää, koska tämä on kasvojumppatyyppien bisnes. Mulle tuli jokin aika sitten ig:ssä mainoksia suomalaisesta firmasta, joka myy jumppakursseja, en ostanut. T. Ketjun aloittaja

Vierailija
26/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti tottunut jo kasvoihini ja unohtanut että ne roikkuivat.

Kun ne roikkuivat minulla oli paha mieli koko ajan.

Kiitos ap kun muistutit mistä pääsin eroon:)

Vierailija
27/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton sattuma (en käy täällä usein), tää on mun vanha ketju kolmen vuoden takaa!

Olen nyt aloittanut kasvojumpan ja vaikka en olekaan muistanut sitä tehdä läheskään joka viikko, niin hamsterinpussit eivät ainakaan ole lisääntyneet. Niitä ei huomaa, jos ei katso sivusta aivan tarkasti.

Suosittelen kasvojumppaa. Poskipäät ovat selvästi kohonneet hieman. Jos katson kuvia kolmen vuoden takaa, kasvot eivät ole valahtaneet lainkaan, poskien osalta päinvastoin. Kuten arvelinkin, niin kasvoissa on lihakset siinä missä muuallakin kehossa, joten niiden treenaaminen kohottaa ilmetta. N53 (nyt siis 55v)

Olisiko linkkiä jumppaohjeisiin? Jostakin syystä näitä on tosi vaikeaa löytää Googlella, tulee vain jotain pitkiä kertomuksia hyödyistä, mutta ei varsinaisia ohjeita.

Tilasin kirjan netistä, myös kirjastosta löytynee kirjoja aiheesta, esimerkiksi Marja Putkisto, Kasvojumpalla kauniiksi. Itse käytän kirjaa Catherine Pez, The 5-minute Workout. Käytän vain noin kymmentä liikettä, jotka osaan ulkoa ja esimerkiksi autolla ajaessa ja lukiessa teen niitä. 

Jumppaohjeita on vaikea löytää, koska tämä on kasvojumppatyyppien bisnes. Mulle tuli jokin aika sitten ig:ssä mainoksia suomalaisesta firmasta, joka myy jumppakursseja, en ostanut. T. Ketjun aloittaja

Jos jumpat auttaisi kudoslaskeumaan, tätejä ei olisi.

Jumppa ei auta.

Nyt mietit mistä raha leikkaukseen

Pelkkä leukalinja 15000.

Vierailija
28/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko köyhä?

Tai tavallinen vähän lihava?

Osta kaljaa ja suklaata

Kato netflixii

Unohda leukas

Vierailija
29/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyviä arpia

Kaunis leukalinja

Hinta 20 000

Lopputulos luonnollinen.

Keksin 100 muuta järkevää tapaa käyttää 20 000 e kuin laittaa se johonkin typerään leikkaukseen. Kaikki me vanhetaan ja joka päivä paikat valahtaa eilistä enemmän. Mitä väliä sillä on? Jumppa ja kaikki miedommat fiksauskeinot on ok, mutta leikkaus on turhista turhinta.

Vierailija
30/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on

Siis se naamaa vääntelevä täti metrossa:)

Vierailija
31/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyviä arpia

Kaunis leukalinja

Hinta 20 000

Lopputulos luonnollinen.

Keksin 100 muuta järkevää tapaa käyttää 20 000 e kuin laittaa se johonkin typerään leikkaukseen. Kaikki me vanhetaan ja joka päivä paikat valahtaa eilistä enemmän. Mitä väliä sillä on? Jumppa ja kaikki miedommat fiksauskeinot on ok, mutta leikkaus on turhista turhinta.

Olen kaunis nainen.

Saan huomiota komeilta miehiltä.

Mutta turhaahan tuo

Voi olla että en käy 10 vuoden päässä uusinta leikkauksessa..toisaalta en halua näyttää mummolta.

Vierailija
32/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyviä arpia

Kaunis leukalinja

Hinta 20 000

Lopputulos luonnollinen.

Kallis leikkaus takaa luonnollisen lopputuloksen.

Ikäännyt mutta et roiku.

Vierailija
33/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä

Geenit ratkaisevat. Kasvojumpalla voi jonkun verran parannella tilannetta. Kasvojenkohotuksenkin jälkeen varmaan suositellaan kasvojumppaa? Muutenhan kasvot valahtavat heti uudelleen. Kasvojumpalla parannetaan esimerkiksi kasvohermohalvaus (toinen puoli naamasta roikkuu) eli kyseessä on tieteellisesti todistettu tapa kohentaa kasvojen valahtamista.

Mutta eihän kaikkia edes haittaa kasvojen valahtaminen. Kovin rikas ei tarvitse olla, etteikö olisi rahaa kauneusleikkauksiin. Lattareissa lähes kaikki ovat leikeltyjä. Suomessa kauneuskirurgia on enemmänkin vähän koulutettujen ja ansaitsevien juttu. T. Ketjun aloittaja

Vierailija
34/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valitettavasti tottunut jo kasvoihini ja unohtanut että ne roikkuivat.

Kun ne roikkuivat minulla oli paha mieli koko ajan.

Kiitos ap kun muistutit mistä pääsin eroon:)

Ole hyvä :) Ap

Vierailija
35/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyviä arpia

Kaunis leukalinja

Hinta 20 000

Lopputulos luonnollinen.

Ikäännyt mutta et roiku.

Kauneusleikkauksessa mikään ei ole taattua. Minun lattareissa asuva naapurini kuoli kauneusleikkauksen komplikaatioihin. Ikää oli vasta 59. T. Ketjun aloittaja

Vierailija
36/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä

Geenit ratkaisevat. Kasvojumpalla voi jonkun verran parannella tilannetta. Kasvojenkohotuksenkin jälkeen varmaan suositellaan kasvojumppaa? Muutenhan kasvot valahtavat heti uudelleen. Kasvojumpalla parannetaan esimerkiksi kasvohermohalvaus (toinen puoli naamasta roikkuu) eli kyseessä on tieteellisesti todistettu tapa kohentaa kasvojen valahtamista.

Mutta eihän kaikkia edes haittaa kasvojen valahtaminen. Kovin rikas ei tarvitse olla, etteikö olisi rahaa kauneusleikkauksiin. Lattareissa lähes kaikki ovat leikeltyjä. Suomessa kauneuskirurgia on enemmänkin vähän koulutettujen ja ansaitsevien juttu. T. Ketjun aloittaja

Kudokset nostetaan oikeille kohdilleen.

Leikkaus kestää 7 tuntia.

Kyllä ne laskee 10ssä vuodessa sieltä hiukan.

Eli näytät 35 vuotiaalta 55 vuotiaana

Ja 65 vuotiaana 55 vuotiaalta.

Paraneminen on hyvää 50 vuotiaalla.

Ei kaikilla ole rahaa leikkaukseen.

Ala opiskelemaan jotain mielekästä tai hommaa lemmikki, unohda jotkut kasvojumpat.

Vierailija
37/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyviä arpia

Kaunis leukalinja

Hinta 20 000

Lopputulos luonnollinen.

Ikäännyt mutta et roiku.

Kauneusleikkauksessa mikään ei ole taattua. Minun lattareissa asuva naapurini kuoli kauneusleikkauksen komplikaatioihin. Ikää oli vasta 59. T. Ketjun aloittaja

Minä kävin bulevardin mehiläisessä.

Oli oikea lääkäri ja kaikki:)

Ei leikkauksiin kuole.

Ihmisiä keisarinleikataan , eikä ne kuole.

Tämä siis suomessa.

Vierailija
38/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli muuttuu ikävuosien myötä, lähempänä kuuttakymppiä ei hyödytä enää mennä jos ei ole rahaa tuhlattavaksi, sitäpaitsi lopputulos voi olla itselle oudon näköinen. 

Vierailija
39/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä

Kudokset nostetaan oikeille kohdilleen.

Leikkaus kestää 7 tuntia.

Kyllä ne laskee 10ssä vuodessa sieltä hiukan.

Eli näytät 35 vuotiaalta 55 vuotiaana

Ja 65 vuotiaana 55 vuotiaalta.

Paraneminen on hyvää 50 vuotiaalla.

Ei kaikilla ole rahaa leikkaukseen.

Ala opiskelemaan jotain mielekästä tai hommaa lemmikki, unohda jotkut kasvojumpat.

Tarkoitin 55 vuotiaana 35 vuotiaalta.

Ehkä hymyilen nykyään paljon kun tykkään miltä näytän.

Ihmiset hymyilee takaisin:)

Vierailija
40/92 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli muuttuu ikävuosien myötä, lähempänä kuuttakymppiä ei hyödytä enää mennä jos ei ole rahaa tuhlattavaksi, sitäpaitsi lopputulos voi olla itselle oudon näköinen. 

Minä en valita hamsterin pusseistani ap.

Miksi?

Leikkautin ne pois:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän