Kaikki jotka ampuvat raketteja ovat itsekkäitä ja törkeitä!
Maapallo tuhoutuu.
Ihan lähiympäristösi saastuu ja roskaantuu.
Ihmiset loukkaavat itsensä, ensihoidossa kiirettä.
Hirvitävä melu ja pauke.
Eläimet pelkäävät.
Järkyttävän kallista.
Kivan näköistä joo, mutta saman voisi katsoa vaikka tietsikalta.
Kuka edes enää kehtaa myöntää ampuvansa raketteja nykypäivänä?
Aivoton alaluokan öykkäri, kaljaa, tupakkaa, raketteja.... mahtavaa?
Kommentit (42)
Mutta tämä palsta on iltasanomien mielipideosaston lisäksi ehkä huonoin paikka koittaaa vaikuttaa.
Eihän näitä aloituksia kukaan tosissaan ota, kun ei kukaan usko täällä kenenkään järki-ihmisen kirjoittelevan.
Just oli uutinen että raketit eivät ole ympäristölle läheskään niin epäystävällisiä kuin on uskoteltu. Roskat tietenkin pitää siivota.
Kaupungeissa ja taajamissa asuvien lemmikkien pitää tottua muuhunkin meteliin ja yllättäviin tilanteisiin. Mun koirat ja kissat maaseudulla eivät ole koskaan lotkauttaneet korvaansa naapurien raketeille. Luulen että omistajan hysteria aiheuttaa eläimissä enemmän pelkoa kuin ääni.
Luonnon eläinten on hyväkin oppia karttamaan paikkoja joissa ihminen metelöi.
Vuosikausiin en ole raketteja ostanut, mutta kaikkien näiden jeesustelevien aloituksien vuoksi taidan huomenna käydä ostoksilla.
Jätän yhden ainoan lentomatkan väliin, jolloin voin päästöjen puolesta ammuskella vaikka joka päivä kymmenen vuotta.
Kun kaikki muukin aina kielletään, niin mikä ihme siinä muuten on, että tätä yksityisihmisten ilotulitteiden ampumista ei ole saatu kiellettyä lailla?
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki muukin aina kielletään, niin mikä ihme siinä muuten on, että tätä yksityisihmisten ilotulitteiden ampumista ei ole saatu kiellettyä lailla?
Kaikki muukin? Viinaa ja tupakkaa saa kaupasta, lentomatkailussa ei ole edes alvia tai polttoaineveroa, lihaa saa halvalla mielin määrin, nastarenkailla voi pöristellä tiet pilalle...
Milloin nämä oikeat ongelmat kielletään?
Antakaa nyt edes kerran vuodessa iloita. Vastuullisesti ja roskat keräten joka vuosi tehty.
Vierailija kirjoitti:
Just oli uutinen että raketit eivät ole ympäristölle läheskään niin epäystävällisiä kuin on uskoteltu. Roskat tietenkin pitää siivota.
Kaupungeissa ja taajamissa asuvien lemmikkien pitää tottua muuhunkin meteliin ja yllättäviin tilanteisiin. Mun koirat ja kissat maaseudulla eivät ole koskaan lotkauttaneet korvaansa naapurien raketeille. Luulen että omistajan hysteria aiheuttaa eläimissä enemmän pelkoa kuin ääni.
En omista mitään elukkaa. Myönnän olevani hiljaisuudesta nauttiva raivoraitis kirjastotäti. Mitä pahaa tässä on?
Kyllä te jaksatta lässyttää ja hysterisoitua muutamasta raketista. Kasvakaa aikuisiksi ja opetelkaa sietämään asioita jotka eivät mene just niin kuin juuri te haluatte.
Viina ja tupakka pitäisi kieltää.
Sen sijaan nastarenkaat ovat tarpeellisia liukkailla keleillä, kitkarenkaat eivät vaan toimi.
Lihaa pitää ihmisen syödä, kun on kerran sekasyöjä. Jos meidät olisi tarkoitettu kasvissyöjiksi, meillä olisi erilaiset hampaat ja erilainen elimistö. Vrt. jänikset ja hirvieläimet.
Matkailu avartaa, joten lentomatkailu on ihan ok kerran vuodessa.
Taas ottaa koville Suomessa kun on jotain iloista tulossa.
Muualla maailmassa ilotulitellaan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikausiin en ole raketteja ostanut, mutta kaikkien näiden jeesustelevien aloituksien vuoksi taidan huomenna käydä ostoksilla.[/quote
On sullakin ilonaiheet.
Vierailija kirjoitti:
Tallaiset tati-ihmiset pitaisi kieltaa lailla.
t. mummo
Vierailija kirjoitti:
"roskat tietenkin pitää siivota"
En tiedä yhtäkään ihmistä, joka olisi käynyt etsimässä ja hakemassa roskiin sen raketin raadon, jonka on ampunut.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikausiin en ole raketteja ostanut, mutta kaikkien näiden jeesustelevien aloituksien vuoksi taidan huomenna käydä ostoksilla.
Tässä kiteytyy raketteja ampuvien ajatustyyli. Alaluokan ihmisiä siis, kuten sanoin.
Voisiko tuota enää paremmin ilmaista. Samaa mieltä. Säälittää ne, jotka pistävät rahansa ilotulitteisiin.