Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki jotka ampuvat raketteja ovat itsekkäitä ja törkeitä!

älyvapaata hommaa.
30.12.2020 |

Maapallo tuhoutuu.
Ihan lähiympäristösi saastuu ja roskaantuu.
Ihmiset loukkaavat itsensä, ensihoidossa kiirettä.
Hirvitävä melu ja pauke.
Eläimet pelkäävät.
Järkyttävän kallista.
Kivan näköistä joo, mutta saman voisi katsoa vaikka tietsikalta.

Kuka edes enää kehtaa myöntää ampuvansa raketteja nykypäivänä?
Aivoton alaluokan öykkäri, kaljaa, tupakkaa, raketteja.... mahtavaa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun huomenna saa taas räjäytellä pommeja.

Vierailija
22/42 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te jaksatta lässyttää ja hysterisoitua muutamasta raketista. Kasvakaa aikuisiksi ja opetelkaa sietämään asioita jotka eivät mene just niin kuin juuri te haluatte.

Vetäydyn omaan soppiin. Aina pitäisi mukautua ja joustaa. Väestöliittokin moittii lapsettomia sinkkuja 😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lasten kanssa läheiselle hevostilalle ampumaan. Lapset saavat katsella hevosia kun minä ammun raketteja. Äitiä ei juuri lasten uudenvuoden juhlat kiinnosta.

Vierailija
24/42 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltan saunassa paketin tähtisadetikkuja. Raketteja en ole ampunut vuosiin. Yksi suhaus pum! ja siinä se. Rahan haaskausta. Kurjat ilmatkin taas luvassa.

Vierailija
25/42 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyvapaata hommaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikausiin en ole raketteja ostanut, mutta kaikkien näiden jeesustelevien aloituksien vuoksi taidan huomenna käydä ostoksilla.

Tässä kiteytyy raketteja ampuvien ajatustyyli. Alaluokan ihmisiä siis, kuten sanoin.

Parempi alaluokkainen kuin noin luokaton kuin sinä.

Vierailija
26/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Suomessa ammutaan raketteja? Uudenvuoden aattona ja osa venetsialaisten aikaan. Eli kaksi kertaa vuodessa.

Eläimiä jahdataan pyssyt paukkuen ympäri vuoden (aina on jonkun eläimen metsästysaika) ja te säälitte niitä eläimiä vain näinä kahtena päivänä?

Vierailija
27/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitukset olivat alunperin rikkaiden huvituksia. Nyt, kun siihen on varaa kellä vaan, siitä on ilmeisesti tullut ”rahvaan” harrastus, jota ylimieliset kusipäät ylenkatsovat.

Vierailija
28/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitteiden järkevyyttä ja oheisvaikutuksia voi pohtia, mutta itsekästä toiminta ei minusta ole. Joku ihminen on valmis maksamaan suuriakin summia rahaa tulilangan sytyttämisen ilosta. Kaupasta saisi tulitikkuja halvalla, missä sama sytkäämisen kokemus. Ilotulitteen kuitenkin tuottavat iloa monelle muulle ihmiselle. Mutuna arvaan monen sellaisen, joka ei itse halua tuhlata rahojaan ilotulitteisiin kuitenkin nauttivan muiden ilotulitteista.

Vierailija
29/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet.

Vierailija
30/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme läheiselle aukiolle joen rantaan, johon illan mittaan kerääntyy muitakin. Paikalle tulee porukkaa ampumaan omia rakettejaan ja niitä, jotka vain katsovat. Täällä ei kaupunki järjestä tänäkään vuonna mitään ilotulitusta, joten omilla raketeilla mennään.

Olen jo omassa lapsuudessa uuden vuoden päivinä käynyt roskapussin kanssa kävelyllä siellä, missä ampumassa/katsomassa oltiin ja kerännyt roskia sen mitä mukana olleisiin pusseihin mahtuu tai mitä pois jaksan kantaa. Edelleen aikuisena toteutan tätä ideaa omien lasteni kanssa. Täällä vaan tuntuu moni muukon tekevän samoin, siivottavaa tuskin enää puolen päivän aikaan löytyy ollenkaan.

Vierailija
31/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähä mitä tänä vuonna .Ennen tykkäsin uudesta vuodesta kunnes ne stnan raketit ammutaan päin..takkaan tuli,verhot kii!Aamulla näkyy järkyt roskat lojuvat vedessä..

Vierailija
32/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jo enemmänkin junttien touhua? Ammuskella nyt jotain raketteja...

Siis eri asia, jos kaupunki tmv. maksaa ammattilaisille, jotka järjestävät oikeasti kunnon ilotulitusshown.

Sen nyt tietää mitä kaljapäisten junttien jäljiltä jää: silmävammoja, muita vammoja, palaneita parvekkeita ja terasseja, palaneita taloja...

Vierailija
33/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee raketteihin tänään 300e

Mies on ammattinäyttelijä. Minä kotiäiti.

Vierailija
34/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden haukkuminen ja syyllistäminen toimii aina.

Vai eikö?

Vierailija
35/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä vuodessa, muutama paukku. Lemmikit kun kieltäisi olisi aikas paljon isompi ilmastiteko.

Vierailija
36/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten koiranomistajat?

Maapallo tuhoutuu.

Ihan lähiympäristösi saastuu ja pa*kaantuu.

Ihmisiä kuolee.

Hirvitävä melu ja haukku.

Aiheuttavat pelkoa.

Järkyttävän kallista.

Kivan näköistä joo, mutta saman voisi katsoa vaikka tietsikalta pitämättä eläintä vankeudessa.

Kuka edes enää kehtaa myöntää pitävänsä koiria nykypäivänä?

Aivoton alaluokan öykkäri, siideriä, tupakkaa, koiria.... mahtavaa?

Vierailija
37/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole jo enemmänkin junttien touhua? Ammuskella nyt jotain raketteja...

Siis eri asia, jos kaupunki tmv. maksaa ammattilaisille, jotka järjestävät oikeasti kunnon ilotulitusshown.

Sen nyt tietää mitä kaljapäisten junttien jäljiltä jää: silmävammoja, muita vammoja, palaneita parvekkeita ja terasseja, palaneita taloja...

Selitäpä nyt miten helvetissä rakettien ampuminen muuttuu junttien touhusta hyväksyttäväksi, jos sen suorittaa ammattilainen veronmaksajien rahoilla?

Jos et muuten tiennyt, monet kunnat ovat luopuneet ilotulituksista säästösyistä, koska verovaroille on tärkeämpääkin käyttöä.

Vierailija
38/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi käyn tämän ketjun innoittamana ostamassa mahdollisimman äänekkäitä pommeja.

Vierailija
39/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä ovat ne jotka yrittävät kieltää muilta kaiken hauskan koska eivät itse tykkää.

Vierailija
40/42 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäitä ovat ne jotka yrittävät kieltää muilta kaiken hauskan koska eivät itse tykkää.

Tämä. Minua ei kiinnosta ulkomaanmatkailu, mutta en ole kieltämässä lentämistä muilta. Tietysti järkeä toivoisin siihenkin asiaan, eli 1 - 2 kertaa vuodessa luulisi riittävän. Sama pätee näihin ilotulitteisiin. En osta tai ammu itse rakettaja, mutta kivahan nuita on katsella jos satun paikalle, missä ammutaan.

En myöskään ymmärrä koirien pitämistä, mutta en ole sitä mieltä että kellään ei pitäis koiria olla koska en itse niistä niin välitä. Tai hevosia, tai käärmeitä tai tai tai.. Olen kissaihminen, mutten pidä niitä ainoina ja oikeina lemmikkeinä kaikille.

En tykkää käydä festareilla, mutta ei minun napaani rassaa toisten festareilla käynti.