Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette käy suihkussa iltaisin: eikö ällötä mennä likaisena nukkumaan?

Vierailija
30.12.2020 |

Ja miten ehditte aamuisin suihkuun?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti joka päivä on liioittelua. Jos ei muuta tekemistä ole, niin ehkä sitten pitää sitäkin tehdä. Kukaan ei ole likainen muutamassa päivässä.

Vierailija
2/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka toinen päivä, tai silloin kun olen hikinen.

Miten ihmeessä voin olla likainen, jos istun työpöydän ääressä koko päivän ja illalla makaan sohvalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ehdin aamulla, puolessa tunnissa olen valmis. Siihen sisältyy suihku, hiustenkuivaus, meikki, pukeminen. Käyn aamulla aina suihkussa koska hiukseni rasvoittuvat niin nopeasti, jos illalla pesen ovat ne aamulla jo juuresta rasvaiset.

Vierailija
4/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa käynti joka päivä on liioittelua. Jos ei muuta tekemistä ole, niin ehkä sitten pitää sitäkin tehdä. Kukaan ei ole likainen muutamassa päivässä.

Onko liikunta sinulle vieras asia?

Vierailija
5/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile niin paljon päivän aikana ja jos, niin käyn suihkussa. Sen sijaan aamusuihku härättää aamulla. Hiuksetkin rasvoittuvat yön aikana. Puhumattakaan seksin takia peseytyminen.

Vierailija
6/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki harrasta liikuntaa.

Vierailija
7/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Mutta sitähän tämä ketju ei koskenut.

Vierailija
8/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta miksi hikiliikkua joka päivä, kun sen takia menee paikat huonoiksi ja unikin on huonoa. Liikuntaa hehkutetaan aivan liikaa. Kohtuus ja kohtuus.

Vierailija
9/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pilluvälin ja kainalot joka aamu ja ilta erikseen, ei siihen tarvita kokovartalosuihkua, kantapäät karrella muutenkin. 

Vierailija
10/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää lähinnä juuri pestynä mennä suihkuun, yöllä voi pyöriä ja hikoilla lakanoissa joten suihku menee aivan hukkaan, lisäksi tukka menee niin sekaisin että se on pestävä kuitenkin aamusuihkussa, iltasuihkusta on siis vain haittaa.

t. M43

Vierailija
11/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene likaisena nukkumaan, vaikka en kävisikään suihkussa sitä ennen. Ei iholle tee hyvää jatkuva lutraaminen.

Vierailija
12/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile edes liikuntaa harrastaessa ellei ole todella kovan intensiteetin treeni. Pitääkö käydä silti 2 kertaa päivässä suihkussa?

Vierailija
13/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap käy suihkussa joka ilta? Onko sinulla jokin hikiongelma tms?

Vierailija
14/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä lomalla olen mennyt vasta aamulla suihkuun. Eipä tässä likainen olo ole iltaisin. Tietysti silloin käyn illalla suihkussa, kun on hikinen olo.

Vierailija
15/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hikoile joka päivä mutta kyllä aikuinen vaan haisee pesemättömältä ja miedosti hikiseltä silti.

Olette ehkä tottuneet tunkkaiseen hajuunne ettekä siksi huomaa sitä?

Vierailija
16/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki harrasta liikuntaa.

Kirjoittajahan väitti ettei kukaan ole likainen muutamassa päivässä. Aktiivinen ihminen on ainakin hikinen joka päivä.

Vierailija
17/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joka päivä sekä aamulla, että illalla. En edes harrasta mitään liikuntaa.

Jos satunnaisesti harrastan vaikkapa päivällä jotain, niin käyn myös sen jälkeen suihkussa, eli tuolloin tulee 3krt/vrk.

Vierailija
18/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunnasta kiinni onko tarvetta käydä päivittäin suihkussa. Itse käyn ainaskin.

Vierailija
19/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro se minun rintakehälle, kasvoille ja päänahalle. Sitten jos saat ne uskomaan niin voin ruveta käymään suihkussa vaan joka toinen päivä. Tällä hetkellä päivittäinen suihku tai hiukset ovat pitkältä matkalta näkyvän rasvaiset. Tilanne meni 11 vuotiaana tälläiseksi ja on sitä edelleen.

Vierailija
20/63 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse voisi mennä nukkumaan ilman iltasuihkua. Se rauhoittaa ja ravitsee myös mieltä. Päivän pölyt ja pulmat on hyvä huuhtoa pois. Kengissä hautoneet varpaat kaipaavat pesua. Puhtaana nukkuu paljon paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi