Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava, miksi et laihduta?

Vierailija
04.06.2014 |

Lihava, miksi et laihduta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan :) 10 kiloa kun vielä tiristän nii sun ei tarvi kattoo minuu ku halpaa makkaraa

Alkupaino 95,9

Nyt 85,2

Pituus 175,6

Vierailija
22/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laihduttaa, mutta en jaksa, yksin on rankkaa jaksaa kasvattaa ja hoitaa näitä lapsiani. Mielenterveys varmasti pskana jo kaikilla sekä addiktiotaipumus.

Mä en herkuttele, ei tee mieli, mutta sekin vähä mitä suuhuni laitan, on huonoa ruokaa, juomista puhumattakaan. Ja kyllä, olen nälässä 20h vuorokaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vei sanat suustani. 

Esimerkki elämästäni, kun päätin luopua "laihduttamisesta" ja suunnata ajatukseni terveisiin elämäntapamuutoksiin ilman laihtumisen pakkoa ja ulkonäköpaineita. Harrastan aktiivisesti erästä melko kuluttavaa lajia, ja halusin treeneihin mahdollisimman hyvän olon. Päätin siis luopua lihansyönnistä ja korvata proteiinini muilla keinoin. 

Eräs pahimmista arvostelijoistani rypisti kulmiaan kuullessaan tämän, ja hänen ensimmäinen oletuksensa oli tietenkin se, että minä höpsö aion nyt laihduttaa taas uudella konstilla. Alkoi vähättely ja ankara silmäily vatsamakkaroihin, että näkyykö tulokset. Alkoi ilmaisten neuvojen jakeleminen: "Kyllä lihaa pitäisi, eihän se edes lihota. Mutta pullaa ei saa syödä". Ei puhettakaan, että tätä kasvissyöntiäni erityisemmin kunnioitettaisiinkin (ja minulle muuten ei tarvitse tehdä mitään erityistä, ei tarvitse stressata ja olen itsekin tarjoutunut tekemään kasvisruokaa). "Keittokinkkuhan ei sitten lihota!", arvostelija sanoo tarjotessaan kinkkukiusausta. 

Ja koko ajan se oletus, että minä laihdutan. Niin kuin myös liikuntaharrastukseni suhteen: ei puhettakaan, että tämmöinen lihava nainen voisi rakastaa omaa lajiaan, jota on harrastanut lähes kymmenen vuotta. Ei puhettakaan, että en edes ajattele ruokavaliotani kuurina, koska se tulee niin luonnostaan. Kun minä nyt prkl laihdutan, ja teen sen todennäköisesti väärin. Ja jos en laihduta, niin "syytä olisi". 

Vierailija
24/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan.

t. 170/150

Vierailija
25/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän... Nyt 73kg ja 164cm. Mua itteeni ei haittaa kenenkään ylipaino vaikka itse laihdutan

Vierailija
26/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti! Miksi kyselet tyhmiä? Ei tyhmälle kannata selittää ja viisas tietää selittämättäkin...

Vierailija
27/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan ja olen jo laihtunut n.4 kg. Nyt painan 89.7 /172

Vierailija
28/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun en viitsi. :) :) :)

Vierailija
29/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni tärkeysjärjestyksessä on nyt paljon muita asioita kuin laihduttaminen. Mutta oikeasti syy ei kuuluu kenellekään, oma on asiani.

Vierailija
30/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavana on paremmat mahdollisuudet kuolla. Odottelen, että ne kuuluisat liitännäissairaudet tulisivat minullekin ja hoitamattomina johtaisivat kuolemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi