Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistäkin vähänlaisesti haettavia töitä tarjolla?

Vierailija
02.04.2026 |

Ei ole paljoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää ONNEKSI hakea "vain" kahta paikkaa/kk ja olen kyllä saanut nuo kaksi haettua mutta vaikeaa on. Just ja just tuon kaksi saan haettua. Seuraavan kerran kun työkkäri ottaa yhteyttä, tulevat nostamaan tuon neljään paikkaan/kk ja olen kyllä kusessa.

Vierailija
2/4 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lun ei nirsoile työstä mitä suostuu tekemään. Jos etsii vain suurimmista kaupungeista eikä suostu myyttamaan työnperässä ja se on siistiä sisätyötä joka on kevyttä ja vastuutonta mistä maksetaan paljon niin semmoisia töitä ei ole. Ja semmoisia töitä työttömät haluaisi tehdä ainoastaan. Aina on muutettu työn perässä mutta mykypäivänä työttömät ei suostu muuttamaan kun yhteiskunta maksaa joka tapauksessa mukavan elämän. Ja tuo että yhteiskunta maksaa mukavan elämän on yksi suurimmista ongelmista kun se vain passivoi ihmisiä eikä ihmisillä ole mitään halua muuttaa työnperässä. 

Sosiaalituet pitäisi mitoittaa sen mukaan että niillä pärjää vain jossain mahdollisimman halvassa paikassa niin se motivoisi ihmisiä paremmin työllistymään että saisi paremman elämän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman alan töitä ei ole ollut vuosiin ja näitä muitakin alkaa olla aika vähän, kun sama työpaikka on kaikissa palveluissa haettavana. Se että hakee samaan paikkaan neljän eri palvelun kautta, ei oikein ole neljän paikan hakua.

Vierailija
4/4 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikka ja koulutus ovat omia valintoja. 

Itse ehdin hakea puolessa vuodessa noin 60-70 itselleni sopivaa paikkaa, pääsin kuuteen firmaan vähintään ensimmäiseen haastatteluun ja sain kaksi työtarjousta joista valitsin kiinnostavamman. 

Pääkaupunkiseutu, tekniikan alan koulutus ja ikää yli 50. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi