Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava, miksi et laihduta?

Vierailija
04.06.2014 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku en jaksais, ku liikkuminen tuntuu niin raskaalta, ja sitä paitsi tykkään aina sanoa, et tää johtuu geeneistä.

Vierailija
2/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on heikko itsekuri, oon saamaton nahjus ja oon saanut itseni tykkäämään rasvaisesta lihottavasta ruuasta.

Vierailija
4/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole itsekuria herkkujen suhteen ja syön niitä liikaa. Lisäksi olen ihan helevetin laiska liikkumaan. Paljon mukavampi istua sohvalla ja katsoa telkkaria kun lähtä lenkille. Tässä sulle ihan minun raadollinen totuuteni.

166/95

Vierailija
5/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän koko ajan, mutta siitäei tule mitään, koska on nälkä/tekee mieli syödä. Se tunne on niin voimakas, että mikään järkeily ja itsensä pakottaminen ei onnistu. :( Koko ajan nälkä kalvaa...

Vierailija
6/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pco ja laihduttaminen on vaikeaa... 5+2 dieetillä olin hetken mutta verenpaine laski roimasti ja taju meinasi lähteä vähän väliä. Metukoilla (veronsokerilääke) laihduttaminen helpottui hieman mutta ne sitte taas laski verensokerit lähellä shokkia niin jouduin niistäkin luopumaan. Onneksi mies tykkää muhkummasta joten ne 10kg ylimääräistä ei tätä liittoa kaada.

Vierailija
7/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää laihduttaa. Olen laihduttanut monta monituista kertaa ja aina lihonut takaisin. Osaan laihduttaa, mutta en osaa pitää painoani alhaisissa lukemissa. Olen kyllästynyt, sillä jatkuva jojoilu rasittaa paitsi kroppaani, aiheuttaa paljon pieniä harmeja ihan käytännön elämässä ja vahingoittaa itsetuntoani. Ei ole kivaa epäonnistua toistuvasti.

Olen alkuvuodesta tehnyt periaatepäätöksen, etten enää aktiivisesti laihduta, vaan pyrin opettelemaan sellaisen elämäntavan, joka on suht terveellinen ja silti niin armollinen, että pystyn sen kanssa elämään loppuelämäni. Paljon olen oppinut ja paljon on vielä takapakkien ja virhearviointien jälkeen opeteltavaa. Painoa on pudonnut 5-7 kiloa (painoni saattaa heitellä melkein pari kiloa vuorokauden aikana) helmikuusta. BMI 37,4. Tietysti on kivaa jos paino tuosta vielä putoaa, mutta Pääasiallinen tarkoitus se ei enää minulle ole.

Vaikka painoni putoaisikin, se luultavasti tuleekin putoamaan hyvin hitaasti. Enkä välttämättä koskaan pääse normaalipainon lukemiin. Silti haluan elää ihmisarvoista elämää ja esim. pukeutua kivoihin vaatteisiin. Enkä todellakaan aio ajatustakaan uhrata sellaiselle, kuinka muita ihmisiä mahdollisesti mun läskini ällöttävät.

Saatte kivittää.

Vierailija
8/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että läskifoobikolla riittäisi kauhisteltavaa.

Vierailija
9/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tarpeeksi. Liikunta on tylsää ja inhottavaa, tykkään syödä herkkuja.

Vierailija
10/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut jo aika paljon mutta paino tuntuu stoppaavan tähän..

Lähtöpaino 85

Nyt 69

Pituus 170

Vierailija
11/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä saman asian jankkaaja, mikset lisää ymmärryskykyäsi?

Vierailija
12/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:30"]

[/quote]

Koska inhoan liikuntaa ja rakastan epäterveellistä ruokaa.

Vierailija
13/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa. Olen perso makealle ja masennukseni takia ei ole kiinnostusta liikkua tai edes mennä kodin ulkopuolelle.

Vierailija
14/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe laihtumista niin tärkeänä, että rupeaisin sen takia muuttamaan tottumuksiani. Hyvä olla näin.

Vierailija
15/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Kivempi syödä herkkuja ja pötkötellä kuin hikoilla pururadalla. Om nom. Pinnakaan ei ole koskaan kireällä kun ei tartte kitua nälässä :)

166/70

Vierailija
16/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laihdutan parhaani mukaan.

Vierailija
17/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sinulle kuuluu?

Vierailija
18/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minus on jotain vialla, suurimman osan elämästä oon kärsiny lihavuudesta mutta silti mätän kaikkea skeidaa suuhuni.

Vierailija
19/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutanpas. Nyt jo melkein 30 kiloa pudonnut ja lisää putoaa.

Vierailija
20/30 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vasta pääsin irti ahmimishäiriöstä ja tällä hetkellä en voi keskittyä muuhun kuin mielenterveyteeni (todella heikossa jamassa). Syön normaalisti + herkuttelen, eli paino ei putoa mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän