Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei työttömiltä vaadita mitään?

Vierailija
02.04.2026 |

Voisivat auttaa koululaisia eli estää kiusaamist koulumatkoilla, auttaa vanhuksia kaupassa käynneissä,  haravoida keväisin jne. Jotain voisivat tehdä!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et itse tee noita asioita? Toisilta ei voi vaati sitä, mitä ei itse tee.

Vierailija
2/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida vaatia, koska ei rikkailtakaan vaadita mitään. Sellaiset 55% veroja tuloista ei ole riittävästi tilanteessa, jossa täytyy antaa jokaiselle keskiluokkaisen elintaso. Rikkailta pitää verottaa kaikki pois kerran kuukaudessa, niin oppivatpa olemaan ja lopettavat tekemisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaan niiltä töiden hakemista. Jos sitä tekee kunnolla niin se käy ihan työstä.

Vierailija
4/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annetaan ilman mitääm vaatimuksia. Jokaisen pitäisi kantaa vastuuta ja poliitikkojen vastuut pitäisi hoitaa!

Vierailija
5/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaadita yrittäjiltäkään ja saavat tukia.

Vierailija
6/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan ensi vuosikymmenellä. Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan. 

Vierailija
7/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjiako haluat tänne? 

Vierailija
8/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on perustavaa laatua oleva: jos vaaditaan työntekoa siitä pitää maksaa palkkaa. Jos tekee työtä ei ole työtön. Kysymys kuuluukin kuka maksaa palkkaa työstä jota kuitenkaa ei haluaisi teettää?

Vierailija
9/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaan niiltä töiden hakemista. Jos sitä tekee kunnolla niin se käy ihan työstä.

Se on helppoa 

Vierailija
10/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin työttömän noin reilu 10v sitten niin kyllä silloin vaadittiin. Piti olla mukana vaikka millaisissa aktivoinneissa tai muuten tuli karenssi. Ja näistäkö on nyt luovuttu? 

Vierailija
11/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkisosialistisessa yhteiskunnassa kaikki ovat uhreja. Kaikki ongelmat ovat jonkun muun syytä ja niiden korjaaminen on jonkun muun, ei yksilön, vastuulla. Uhrilta ei saa vaatia mitään ettei sille tule paha mieli.

Vierailija
12/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ltakaan ei voi vaatia mitään, sillä idiootilta ei voi kauhalla vaatia sitä, mikä on hammastikulla annettu.

Vierailija
13/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan aiot jatkaa näitä typeriä spämmejäsi?

Vierailija
14/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny sun vttus!🤦🏻‍

Eikö yhtään nolota olla noin daiju? 

Työttömiltä vaaditaan kyllä, työvoimapoliittisia toimenpiteitä eli työn hakemista, siitä ilmoittamista, toisinaan jopa työnhakuhaastatteluun menoa, kursseja jne. 

Miksi sinä et tee itse, mitä olisit mielelläsi velvoittamassa muita tekemään? 

Vierailija
15/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se vapaaehtoistyö on kielletty. Moni tekisi sitä. Jos saisi tehdä.

Vierailija
16/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin työttömän noin reilu 10v sitten niin kyllä silloin vaadittiin. Piti olla mukana vaikka millaisissa aktivoinneissa tai muuten tuli karenssi. Ja näistäkö on nyt luovuttu? 

No ap:lla ei oo hajuakaan mitä työttömiltä vaaditaan. Kunhan räyhää koska heikompia on helppo sortaa.

Vierailija
17/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan aiot jatkaa näitä typeriä spämmejäsi?

Niin kauan kun te vastaatte🤣

Vierailija
18/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta vaadittiin 37 vuotta työttömyysvakuutuksen maksua. En minä työtä kaipaisi, jos saisin ne rahat takaisin korkoineen.

Vierailija
19/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli yrittäjä. Töissä 40 vuotta, 6 päivää viikossa, lomia piti viikon vuodessa keskimäärin. Kaikki raha tuli siitä, että itkemättä kävi töissä. Mitään tukia ei todellakaan saanut. Naurattaa ajatuskin, että olisi saanut.

Vierailija
20/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tehdään vain palkalla! Ilmaistyö on orjuutta! Jotka kannattaa voivat tulla luokseni polttopuusavottaan ja sen jälkeen vaikka laitettaisiin tuota pihasaunaa kuntoon. Pullakahvit voin pitkin hampain antaa "palkaksi". En muuta. Jaa... ei ole vapaaehtoisia palkkatyöläisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän