Miksei työttömiltä vaadita mitään?
Voisivat auttaa koululaisia eli estää kiusaamist koulumatkoilla, auttaa vanhuksia kaupassa käynneissä, haravoida keväisin jne. Jotain voisivat tehdä!
Kommentit (44)
Ei voida vaatia, koska ei rikkailtakaan vaadita mitään. Sellaiset 55% veroja tuloista ei ole riittävästi tilanteessa, jossa täytyy antaa jokaiselle keskiluokkaisen elintaso. Rikkailta pitää verottaa kaikki pois kerran kuukaudessa, niin oppivatpa olemaan ja lopettavat tekemisen.
Vaaditaan niiltä töiden hakemista. Jos sitä tekee kunnolla niin se käy ihan työstä.
Miksi annetaan ilman mitääm vaatimuksia. Jokaisen pitäisi kantaa vastuuta ja poliitikkojen vastuut pitäisi hoitaa!
Eipä vaadita yrittäjiltäkään ja saavat tukia.
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan ensi vuosikymmenellä. Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan.
Kysymys on perustavaa laatua oleva: jos vaaditaan työntekoa siitä pitää maksaa palkkaa. Jos tekee työtä ei ole työtön. Kysymys kuuluukin kuka maksaa palkkaa työstä jota kuitenkaa ei haluaisi teettää?
Vierailija kirjoitti:
Vaaditaan niiltä töiden hakemista. Jos sitä tekee kunnolla niin se käy ihan työstä.
Se on helppoa
Kun itse olin työttömän noin reilu 10v sitten niin kyllä silloin vaadittiin. Piti olla mukana vaikka millaisissa aktivoinneissa tai muuten tuli karenssi. Ja näistäkö on nyt luovuttu?
Jälkisosialistisessa yhteiskunnassa kaikki ovat uhreja. Kaikki ongelmat ovat jonkun muun syytä ja niiden korjaaminen on jonkun muun, ei yksilön, vastuulla. Uhrilta ei saa vaatia mitään ettei sille tule paha mieli.
Ap:ltakaan ei voi vaatia mitään, sillä idiootilta ei voi kauhalla vaatia sitä, mikä on hammastikulla annettu.
Kuinka kauan aiot jatkaa näitä typeriä spämmejäsi?
Voi ny sun vttus!🤦🏻
Eikö yhtään nolota olla noin daiju?
Työttömiltä vaaditaan kyllä, työvoimapoliittisia toimenpiteitä eli työn hakemista, siitä ilmoittamista, toisinaan jopa työnhakuhaastatteluun menoa, kursseja jne.
Miksi sinä et tee itse, mitä olisit mielelläsi velvoittamassa muita tekemään?
Koska se vapaaehtoistyö on kielletty. Moni tekisi sitä. Jos saisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olin työttömän noin reilu 10v sitten niin kyllä silloin vaadittiin. Piti olla mukana vaikka millaisissa aktivoinneissa tai muuten tuli karenssi. Ja näistäkö on nyt luovuttu?
No ap:lla ei oo hajuakaan mitä työttömiltä vaaditaan. Kunhan räyhää koska heikompia on helppo sortaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan aiot jatkaa näitä typeriä spämmejäsi?
Niin kauan kun te vastaatte🤣
Kyllä minulta vaadittiin 37 vuotta työttömyysvakuutuksen maksua. En minä työtä kaipaisi, jos saisin ne rahat takaisin korkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli yrittäjä. Töissä 40 vuotta, 6 päivää viikossa, lomia piti viikon vuodessa keskimäärin. Kaikki raha tuli siitä, että itkemättä kävi töissä. Mitään tukia ei todellakaan saanut. Naurattaa ajatuskin, että olisi saanut.
Töitä tehdään vain palkalla! Ilmaistyö on orjuutta! Jotka kannattaa voivat tulla luokseni polttopuusavottaan ja sen jälkeen vaikka laitettaisiin tuota pihasaunaa kuntoon. Pullakahvit voin pitkin hampain antaa "palkaksi". En muuta. Jaa... ei ole vapaaehtoisia palkkatyöläisiä?
Miksi sinä et itse tee noita asioita? Toisilta ei voi vaati sitä, mitä ei itse tee.