Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä tuli, niin myös kerrostalon kyttääjät pihalle päivystämään. Ärsyttää!

Vierailija
04.06.2014 |

Koko kesän istuvat pihakeinussa aamusta iltaan, välillä käyvät kai vessassa ja tulevat taas istumaan "aitiopaikalle." Jonkun kävellessä pihalla koko köörin päät kääntyvät ja tuijottavat monttu auki hiljaa, kunnes liikkuja on mennyt rappukäytävään. Roskista viedessä puheensorina katkeaa ja kaikki kyttäävät silmä kovana. Onko teidän taloissa tällaista? Ärsyttää kun tietää, että siinä ne taas juoruaa syyskuuhun asti.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän vastaavaa mutta kyttäys on mennyt vielä pitemmällekin.

Vierailija
42/43 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:35"]

Kyllä maaseudullakin kytätään. Katotaan, että ihan outo auto ja sitten spekuloidaan kuka se oli ja millä asialla.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 17:26"]

Heh, olen vitsillä sanonut kaverille, että menen yöllä kirveen kanssa ja pistän päreiksi sen perkeleen keinun ja penkit. Kumma kyllä tässä on rivissä monta samanlaista taloa, ja yhdenkään toisen talon pihakeinussa en ole nähnyt ketään istumassa! Tuon tuijottamisen olen myös huomannut, kun ajan autolla. Joskus mietin, että pitääkö mun auto jotain ihme ääntä vai onko siinä joku jättilommo jossain, kun kävelijät tuijottaa. :)

ap

[/quote]

Minä joskus mietin, että olisi kiva sytyttää tuleen pihan keinu. aamusta iltaan istutaan ja kytätään kaikkien menot. Helteellä joskus joku mummokin istuu jos vakikööri päästää. Siis hyvä, että mummo pääsee helteellä vilvoittelemaan ulos, mutta siihen pitää olla rohkea tuon vakiporukan vuoksi.