Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ärsyttää kun hyvän perheen lapset tuhoavat itsensä, vaikka mahdollisuuksia on?

Vierailija
30.12.2020 |

Itse olen huostaanotettu kaukaisessa lapsuudessani, syynä vanhempieni alkoholismi. Elämäni on ollut jatkuvaa selviytymistä, mitään helpotusta tai kannustusta en ole koskaan saanut. Sanalla sanoen olen henkisesti yksin, lisäksi täysin kaiken taloudellisen tuen ulkopuolella. No, oikeastaan viimeistä en edes tarvitse, kun olen töissä mutta takaajia lainaan ei esimerkiksi paljoa kysellä. Kun niitä ei ole.

Työssäni tapaan hyvästä perheestä tulevia nuoria, joille on tarjottu tuhat ja yksi mahdollisuutta, apua, heitä on kannateltu ja heitä on hyysätty. He nauravat auttajilleen päin naamaa ja tuhoavat itsensä huumeilla ja muulla paskalla. Minulla on vaikea olla ammatissani. En kestä noita ihmisiä, ne saavat minut raivon valtaan. Tiedän, että se on on traumaperäistä, mutta silti ihan KUVOTTAA kun joku pumpulissa kasvanut ja vanhempiensa rakastama ja auttama sontiainen jälleen kerran mokaa kaiken ja lähtee narkkaamaan.

Vaihdan alaa tai ainakin työpistettä heti kun se on mahdollista.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostatko ap siis teoriassa, ettei kokemuksesi välttämättä ole se oikea ja syyt esim. riippuvuuteen voivat olla moninaiset, mutta tunnetasolla et kuitenkaan koe tällä tavalla? Oletko itse päässyt käsittelemään traumataustaa esim. terapiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi