No jopas. Olen 40-vuotias yh ja 25-vuotias jannu on kiinnostunut.
Ollaan tutustuttu harrastuspiireissä. Tuo poika osoitti kiinnostusta jo vuosi sitten, mutta sanoin suoraan etten ala mitään, enkä varsinkaan mihinkään milf-juttuihin. Eli tein selväksi että seksiä turha odottaa. Hän on kyllä äärimmäisen komea, taiteellinen ja herkkä. Pakko myöntää.
Tullaan muuten kuitenkin hyvin juttuun yhteisten kiinnostuksenkohteiden takia. Nyt hän haluaisi tavata ja viettää iltaa.
Mietin vain että mitä hän oikein minussa näkee. Hänellä pyörii ympärillä ikäisiään kaunottaria jotka ovat valmiita mihin vain.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Kivoja vastauksia, kiitos. Sitä vain hieman kritisoin, kun muutamat ehdottavat että ”pitäisin hauskaa”. Jos tämä tarkoittaa seksiä, niin ei kiitos. Itse menen rikki tuollaisesta ”hauskan pidosta”. Olen käynyt läpi lukuisia hylkäämisiä jo lapsuudessa. Psyyke on liian heikko leikkimiseen. En ole mikään leikkijä. Joko olen ilman tai sitten ollaan kunnolla ja oikeasti.
Ap
Kivoja vastauksia: löysä luukku edessä ja takana. :)
No riippuu uskonnosta . Nai sekä että molemmat vie rahat ja kortit käskee otetaan velkaa ostamaan sille auton ja varastaa tavarat huumerahoiksi . Usein näin käy .
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on haastetta ja kokemusta, se viehättää. Toisin kuin ne omanikäiset jotka kaatuvat suoraan syliin.
Älä valehtele itsellesi:D Aloittajan "miehellä" ei pyöri ympärillä ikäisiään kaunottaria ja siksi yrittää kiimoissaan vanhaa värkkiä.
Nuori ja kaunis nainen ei kaadu oman ikäisen finninaaman syliin ja vanhalla naisella ei ole varaa olla"haastava".
Vierailija kirjoitti:
Vain 15 vuoden ikäero? Itse olen 43 ja 24 vuotta nuorempaa tarjolla. Eli lähes 25 vuotta nuorempaa. Ja usein mutta en ala heidän leikkikaluksi vaikka hehän tässä sellaisiksi olisivat tulossa.
Se kiimainen finninaama ei saa ikäistään kaunotarta joten tökkii vanhaan luukkuun sekuntimunallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli 26-vuotias kiinnostunut, kun olin juuri täyttänyt 43 v. Siitä on nyt 14 v ja hyvin menee edelleen. I'm in love❤️
Käyttekö usein Gambiassa miehen kotimaassa?
Mies käy panemassa nuoria naisia ja vanha kurttu maksaa viulut:D
Ikis täällä kommentoi itseään moneen kertaan.
Mutta jos se tuo helpotusta arkeen niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itse 48 ja jossain sinkkuryhmässä ja fb datingissä 29 v., 2x 34 v., 40 v, 41 v. ja ihan face to face 38 vee...mitä hittoo?!?!?!
Tällaiset tekevät itseään ihan kiukulla tykö!
Onko maailma jotenkin muuttunut asenteiltaan ihan päälaelleen? Itse kävin kahvilla 55 vuotiaan kanssa ja hyi että mikä pappa, vaikka sinänsä pitänyt itsensä ihan freesinä. Mutta se koko ajatusmaailma ja käytös...
Sinun ikäiselle tädille sopiva on 90v mies, jolla ei ole enää seksihalua koska yli 40v naisella ei ole enää mitään seksuaaliarvoa. Mikään ei ole nolompaa kuin vanha kurttu joka ei osaa vanheta arvokkaasti. Nainen on kuin juhannusruusu, kukkii kauneimmillaan pienen hetken ja sitten lakastuu. Mies taas on kuin tammi joka komistuu hitaasti vanhetessaan.
Keski-ikäisessä haaskassa ei ole enää muuta kuumaa kuin aallot :D
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä monet 25-35 vuotiaat nuoret miehet ovat 40 kymppisten naisten perään. Ihmettelen itsekkin samaa tilannetta. Yrittävät iskeä ravinteleissa, vaikka oma mies istuu vieressä. Mikähän tämä ilmiö on?[/quote
Viimeisen käyttöpäivän ohittanut tavara on helpommin saatavilla kun tuore.
Miksi tällä palstalla ja tässäkin ketjussa äänekkäimmin ja jyrkimmin kommentoivat ne, joilla ei ole aiheesta kokemuksia? He antavat itsestään ihan idiootin kuvan.
Hyvä jos tykkää mut itse en pystyis edes kahville lähtemään noin nuoren kanssa.
Tulis liian pervo olo 😬
Enkä kyllä tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa muutenkaan alle 30v poikiin.
Mut muotiajan toi puumailu on 🙈😁
N 39v teinipojan äiti
Vierailija kirjoitti:
Ap, todennäköisesti tuo jannu on vain epätoivoinen pil**nsaannin suhteen ja pitää sinua helppona. On vaikea kuvitella, että 25v jannu olisi tosissaan nelikymppisen yh:n kanssa.
Liian vanha mies on raskas omaishoidettava, jos vanhemmiten sarvikuonoutuu. Kannattaisi ottaa 10.... 15 v. nuorempi mies.
Mies kuulostaa kivalta, itse kokeilisin.
N36
Nelikymppisiä yh-äitejä on moneen lähtöön. Uskon, että esim. Jenni Alexandrova kelpaisi monelle nuoremmallekin.
Olen itse 39-v. nainen ja om alaikärajani kulkee kolmessakympissä. Käytännössä olen aina seurustellut itseäni vanhempien kanssa. 25-v. olisi ihan lapsi eikä sytyttäisi!
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä monet 25-35 vuotiaat nuoret miehet ovat 40 kymppisten naisten perään. Ihmettelen itsekkin samaa tilannetta. Yrittävät iskeä ravinteleissa, vaikka oma mies istuu vieressä. Mikähän tämä ilmiö on?[/quote
Viimeisen käyttöpäivän ohittanut tavara on helpommin saatavilla kun tuore.
Nelikymppisillä ei ole jättipehvaa, he ovat harvemmin kehopositiivisia kuin 2-kymppiset.
Heillä ei ole ankkahuulia tai tikarikynsiä, taikka mesolankoja vinksin vonksin pitkin naamaa, kuten nykyajan 2-kymppisillä, jotka aloittavat kauneusleikkaukset jo 15 vuotiaina.
Jos kyseessä olisi 40v mies ja nuori nainen niin Ikis solvaisi erittäin raskaasti.
Mammat peukuttaisi solvauksia.
Siinä perspektiiviä.