Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jopas. Olen 40-vuotias yh ja 25-vuotias jannu on kiinnostunut.

Vierailija
30.12.2020 |

Ollaan tutustuttu harrastuspiireissä. Tuo poika osoitti kiinnostusta jo vuosi sitten, mutta sanoin suoraan etten ala mitään, enkä varsinkaan mihinkään milf-juttuihin. Eli tein selväksi että seksiä turha odottaa. Hän on kyllä äärimmäisen komea, taiteellinen ja herkkä. Pakko myöntää.

Tullaan muuten kuitenkin hyvin juttuun yhteisten kiinnostuksenkohteiden takia. Nyt hän haluaisi tavata ja viettää iltaa.

Mietin vain että mitä hän oikein minussa näkee. Hänellä pyörii ympärillä ikäisiään kaunottaria jotka ovat valmiita mihin vain.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain piparia ja kun saa, niin pettyy vanhaan rämemajavaan.

Vierailija
62/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 15 vuoden ikäero edes ole paha. Nelikymppinen on vielä hehkeä. Itse seurustelen 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. 25 vuotias voi jo olla ihan kypsäkin, riippuu tyypistä. Mutta älä mene rakastumaan suin päin ennen kuin tiedät miehen motiivit. Voithan pitää hauskaa jos haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, synnyttäneillä saattaa olla löystynyt värkki, iso aukko ja lörpähtäneet häpyhuulet :D miehet pitää nuorista ja tiukoista.

Vierailija
64/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämässä joku 15 vuotta ikäeroa ei ole mitään, ei mitään. Varsinkaan vanhempana sillä ei ole merkitystä, kun ihminen alkaa näyttää ikääntyneeltä jo varsin pian sen jälkeen kun saavuttaa aikuisiän. Nuori ulkonäkö kestää vain hetken. Joku 55 v ja 70 v pariskunta ovat ulkonäön puolesta samaa kastia. Kuntokin voi olla suurinpiirtein sama.

Vierailija
65/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei 15 vuoden ikäero edes ole paha. Nelikymppinen on vielä hehkeä. Itse seurustelen 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. 25 vuotias voi jo olla ihan kypsäkin, riippuu tyypistä. Mutta älä mene rakastumaan suin päin ennen kuin tiedät miehen motiivit. Voithan pitää hauskaa jos haluat?

Niin ja minulla on lapsi. Ollaan seurusteltu 3 vuotta ja asutaan yhdessä. Suhde on vakaa eikä ikäeroa juuri huomaa tai edes muista.

Höpö höpö noi teiän löysä römpsä jutut :D

Vierailija
66/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parhaillaan ja on ollut useita suhteita tuon ikäisten kanssa. Olen lähempänä viittäkymppiä, hoikka ja kaunis nainen. Suhteet ovat kestäneet kuukausia tai vuosia. Ne ovat olleet lämpimiä kohtaamisia, hauskaa yhdessäoloa ja tosi hyvää seksiä. Parisuhdetta niistä ei ole ollut tarkoitus edes tulla.

Vierailija
67/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, synnyttäneillä saattaa olla löystynyt värkki, iso aukko ja lörpähtäneet häpyhuulet :D miehet pitää nuorista ja tiukoista.

Mikä alapääpakkomielle sulla on? Jotkut miehet saattaa peräti valita naisensa ihan muilla kriteereillä kuin p.illun mallilla

Vierailija
68/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä alapääpakkomielle sulla on? Jotkut miehet saattaa peräti valita naisensa ihan muilla kriteereillä kuin p.illun mallilla

Tämä on aivan totta. Monet valitsee takaluukun kireyden perusteella jos eturessu on jo päässyt pahaksi.

Vierailija
69/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 49, synnyttänyt kaksi lasta ja saan poikkeuksetta kommenttia kauniista ja tiukoista paikoista. Siellä on lihakset, joita pitää kaikkien treenata. Ja onneksi voi, toisin kuin miehet erektiotaan. Siksikin nuoret miehet on hyviä seuralaisia.

Vierailija
70/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin vähän alle tai yli olevilla miehillä on vähän haastavaa löytää omanikäistä seuraa, kun sen ikäiset naiset yleensä elävät unelmaperheensä kanssa unelmatalossaan. Ja kaikki eivät halua sotkeentua nuorempiin, niin ne reilusti vanhemmat ovat joskus ainoa vaihtoehto.

Vierailija
71/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin vähän päälle 20v ja kyllä mulla on ainakin ihan tiukka, eikä "römpsästä" näe päällepäin enää, että on alakautta synnytetty. Joku ammattilainen toki jossain hyvässä valaistuksessa jonkun suurennuslasin kanssa. :'D Mut oli se joo aika rajun näkönen muutamia kuukausia. Yllätyin itekkin miten hyvin palauduin vaikka ennakkoluulot oli jotakuinkin samanlaisia ennen synnytystä.

Vierailija
72/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, todennäköisesti tuo jannu on vain epätoivoinen pil**nsaannin suhteen ja pitää sinua helppona. On vaikea kuvitella, että 25v jannu olisi tosissaan nelikymppisen yh:n kanssa.

Kun minä aloitin suhteen 26 v nuoremman miehen kanssa olimme baarissa, satuimme baaritiskillä istumaan vierekkäin, minä ystäväni (nainen) kanssa ja hän naisseurassa. Kuten baarissa ja pikkuhiprakassa usein käy, juttelimme siinä nelistään. No se miehen naisseuralainen tajusi, että nyt mies ilmiselvästi ihastuu tuohon naiseen, hän pyysi miestä salin puolelle. Mies ei lähtenyt vaan sanoi, että ”mene vaan”. Tyttö kävi illan aikana vielä pari kertaa kyselemässä mutta mies ei halunnut lähteä.

Yhdessä me sitten loppuillasta kotiini lähdimme ja niin se alkoi. Että olisi ollut nuorempi kovasti tarjolla, mutta minä olin kuulema miljoona kertaa kauniimpi ja hauskempi.

Ja hauskaa meillä olikin ne kolme vuotta jotka yhdessä olimme. Minä halusin eron, koska en halunnut enää naimisiin.

Mukava voimafantasia.

Vierailija
73/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa palstan konsensus olla se, että nainen on kukkeimmillaan 40-50 vuotiaana ja miehet hyvissä ajoin kolmekymppisenä niljakkaita setämiehiä.

Vierailija
74/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin mitään vakavaa, miks ihmeessä ton ikänen jätkä haluais naisen, joka vois ikänsä puolesta olla hänen äiti. Lisäks vielä se, että sun lapsi/lapset tulee siinä riesana mukana, on aika luotaantyöntävä ajatus.

Ei sillä, kyllä unelmia saa olla!

Vierailija
75/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rohkaisen sua katsomaan sen kortin. Eihän siihen tarvii mitään vakavaa viritellä. Pidätte nyt alkuun hauskaa ja teet asian selväksi myös toiselle puolelle. Satunnaisia tapaamisia.

Itsellä on suhde 20 vuotta nuorempaan mieheen ollut reilun vuoden. Aivan ihania tapaamisia on ollut, myös seksi on ollut upeaa. Nyt vaan on niin, että hän haluaisi vakiintua ja mä näe järkeä, että laittaisimme hynttyyt yhteen. Mulla on kaksi lastakin, joiden kanssa menee hyvin. Kaikki on kivasti paikoillaan, en nyt haluaisi tämän harmonian särkyvän.

Vierailija
76/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vastauksia, kiitos. Sitä vain hieman kritisoin, kun muutamat ehdottavat että ”pitäisin hauskaa”. Jos tämä tarkoittaa seksiä, niin ei kiitos. Itse menen rikki tuollaisesta ”hauskan pidosta”. Olen käynyt läpi lukuisia hylkäämisiä jo lapsuudessa. Psyyke on liian heikko leikkimiseen. En ole mikään leikkijä. Joko olen ilman tai sitten ollaan kunnolla ja oikeasti.

Ap

Vierailija
77/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 37 ja yks todella hyvännäköinen ja kuuma 23 - vuotias mies ehdotti mulle treffejä. Aion todellakin mennä. En usko hetkeäkään, että se haluaa musta muuta kuin seksiä, mutta mitä sitten? Mä aion nauttia elämästä.

Vierailija
78/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää ihme palsta 😂 näkee ettei täällä oo tosielämään mitään kosketusta.

Itse kakskymppisenä tapailin pääsääntöisesti 25+v miehiä.

Kolmekymppisenä 21-25v miehiä ja nyt nelikymppisenä +-30v miehiä.

Eikä se ole mikään tietoinen valinta. Miehet vaan äijistyy 30 jälkeen niin, ettei niistä enää osaa sanoa onko ne 35 vai 45vuotiaita 😂

Just annoin pakit 19v:lle, se meni jo oman maun rajojen yli.

Yks vakkari on ollu kuvioissa pari vuotta ja on nyt 28v. Yhtä 32v:sta oon tapaillu puoli vuotta.

Ja kyllä ongelmaksi näissä väistämättä tulee se, että haluavat muuttaa yhteen ja tehdä lapsia. Ei ole vaihtoehto ja kehotanki siirtymään suosiolla sinne tiukempien pillujen pariin 😂 Eivät vaan vissiin tajua. Pitääkin ehdottaa av-palstan lukemista, jos sitten ymmärtäisivät.

Vierailija
79/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kysymys haasteesta. Jos samanikäisiä naisia pyörii ympärillä ja he ovat helppoja, niin se ei tarjoa mitään haastetta. Vaikeammin iskettävän naisen saaminen tarjoaa suuremman tyydytyksen onnistumisesta.

Vierailija
80/96 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen 25 vee nostaa moottorin kierroslukumittaria alle 5 sekunnin ja kone kehrää kuin vastahuolettu dieseli. Sinuna ottaisin kaiken ilon irti mitä onkaan edessä:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä