No jopas. Olen 40-vuotias yh ja 25-vuotias jannu on kiinnostunut.
Ollaan tutustuttu harrastuspiireissä. Tuo poika osoitti kiinnostusta jo vuosi sitten, mutta sanoin suoraan etten ala mitään, enkä varsinkaan mihinkään milf-juttuihin. Eli tein selväksi että seksiä turha odottaa. Hän on kyllä äärimmäisen komea, taiteellinen ja herkkä. Pakko myöntää.
Tullaan muuten kuitenkin hyvin juttuun yhteisten kiinnostuksenkohteiden takia. Nyt hän haluaisi tavata ja viettää iltaa.
Mietin vain että mitä hän oikein minussa näkee. Hänellä pyörii ympärillä ikäisiään kaunottaria jotka ovat valmiita mihin vain.
Kommentit (96)
No mitä erikoista tuossa nyt on, seurustelin kolme vuotta 26 vuotta nuoremman komistuksen kanssa, tismalleen kuopukseni ikäisen. Sitten kyllästyin ja tympi kun hänen mielestään meidän olisi pitänyt muuttaa yhteen ja mennä naimisiin. Höpsistä sanoin minä. Kerta naimissa riittää vallan mainiosti ja minä en nurkkiini ukkoja ota, haluan pari suhdetta, en parisuhdetta.
Mulla on ainakin parhaat suhteet olleet aina niitä missä on ikäeroa suuntaan tai toiseen. On ollut 14v nuorempi mies tai 10v vanhempi ja noissa suhteissa on ollut hauskaa.
Sauli Niinistö ja Jenni. Emmanuel Macron ja Brigitte. Miten saat 25- ja 45-vuotiaan suhteesta mahdottoman? Taidat olla hieman yksinkertainen.[/quote]
Vertaatko av-mammaa presidenttiin? Suuret on luulot, jopa harhaiset.[/quote]
En, mutta jos presidenttimies (Emmanuel Macron) on itseään reippaasti vanhemman kanssa vaikka saisi kenet tahansa nuoren naisen, niin miksei joku tavisjamppa Suomesta voisi ihastua itseään vanhempaan?[/quote]
Ehkä niin mutta miksi herra Macron sitten viettää kiihkeitä EU-huipparikokousöitä Sannan kanssa jos oma mummo on niin sexy?[/quote]
Brigitte on kaunis vaikka ikää jo on. Haluaisinpa nähdä Sannan lähellä toisiaan olevat silmät kun hän ikääntyy, silmillä kun on tapana hakeutua vanhetessa vielä lähemmäs toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli 26-vuotias kiinnostunut, kun olin juuri täyttänyt 43 v. Siitä on nyt 14 v ja hyvin menee edelleen. I'm in love❤️
Käyttekö usein Gambiassa miehen kotimaassa?
Ihan suomalaisia molemmat 🤩
Koska miehesi sai Suomen kansalaisuuden?
40 v sitten eli syntyessään....
Eli hänen gambialaiset vanhempansa olivat jo ehtineet saada Suomen kansalaisuuden.
Ap, todennäköisesti tuo jannu on vain epätoivoinen pil**nsaannin suhteen ja pitää sinua helppona. On vaikea kuvitella, että 25v jannu olisi tosissaan nelikymppisen yh:n kanssa.
Ap jatkaa. Olen käynyt kirurgisissa operaatioissa pari vuotta sitten. Rinnat on kohotettu ja suurennettu, rasvaa on imetty muutamista onrelmakohdista ja kasvoja on kohotettu maltillisesti. Huulissa on täyteainetta. En näytä laitetulta mutta totta kai näytän nuoremmalta. Harrastan aktiivisesti liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Hiukset on pitkät ja paksut.
Olen silti 40, ja vanha tämän kuoren alla. Sitä paitsi olen saanut paljon asiattomia ehdotuksia operaatioideni jälkeen. Ihan kuin joku rintojenkohotus olisi suora kehotus lähestymään minua seksiehdotuksilla ja törkeillä kommenteilla. Mietin kiinnostusta esittävän miehen motiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö ja Jenni. Emmanuel Macron ja Brigitte. Miten saat 25- ja 45-vuotiaan suhteesta mahdottoman? Taidat olla hieman yksinkertainen.
Vertaatko av-mammaa presidenttiin? Suuret on luulot, jopa harhaiset.
En, mutta jos presidenttimies (Emmanuel Macron) on itseään reippaasti vanhemman kanssa vaikka saisi kenet tahansa nuoren naisen, niin miksei joku tavisjamppa Suomesta voisi ihastua itseään vanhempaan?
Ehkä niin mutta miksi herra Macron sitten viettää kiihkeitä EU-huipparikokousöitä Sannan kanssa jos oma mummo on niin sexy?
Brigitte on kaunis vaikka ikää jo on. Haluaisinpa nähdä Sannan lähellä toisiaan olevat silmät kun hän ikääntyy, silmillä kun on tapana hakeutua vanhetessa vielä lähemmäs toisiaan.
Brigitte Macron on todella upea ikäisekseen ja vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä.
Miksei vanhempi nainen ja nuorempi mies voisi toimiakin ihan hyvin. Esim. Katri Helena ja "kalakaveri". En nyt muista miehen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, todennäköisesti tuo jannu on vain epätoivoinen pil**nsaannin suhteen ja pitää sinua helppona. On vaikea kuvitella, että 25v jannu olisi tosissaan nelikymppisen yh:n kanssa.
Ai helppona jos Ap ei ole edes vuosi sitten lämmennyt? Ja kerran samanikäisiään pyörii ympärillä?
Tuskin se mitään vakavaa haluaa löysätu*suisesta yh-mammasta. Helppoa seksiä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mitään vakavaa haluaa löysätu*suisesta yh-mammasta. Helppoa seksiä vain
Tällaiselle kommentille annetaan vielä useita tykkäyksiä. Tämän palstan ihmiset ovat sairaita.
Pikkaisen joo pinnallista. Varmaan näitä kouluttamattomia happoturbohuulia, jotka kilpailevat miesten huomiosta, etsivät jotain
Miljonääri-Mikkoa ja vihaava kaikkia muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa. Olen käynyt kirurgisissa operaatioissa pari vuotta sitten. Rinnat on kohotettu ja suurennettu, rasvaa on imetty muutamista onrelmakohdista ja kasvoja on kohotettu maltillisesti. Huulissa on täyteainetta. En näytä laitetulta mutta totta kai näytän nuoremmalta. Harrastan aktiivisesti liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Hiukset on pitkät ja paksut.
Olen silti 40, ja vanha tämän kuoren alla. Sitä paitsi olen saanut paljon asiattomia ehdotuksia operaatioideni jälkeen. Ihan kuin joku rintojenkohotus olisi suora kehotus lähestymään minua seksiehdotuksilla ja törkeillä kommenteilla. Mietin kiinnostusta esittävän miehen motiiveja.
No, onhan kaikki kauneusleikatut naiset vääähäään hutsahtavia, joten ei tarvitse ihmetellä erilaisia ehdotuksia...
Itsellä vähän sama tilanne. Mies on todella nuori, nuorempi kuin kuvittelin...vaikuttaa vanhemmalta. Meillä on kyse vaan ihan mielettömästä seksuaalisesta vetovoimasta, joka odottaa täyttymystä!!
Vierailija kirjoitti:
Kun minä aloitin suhteen 26 v nuoremman miehen kanssa olimme baarissa, satuimme baaritiskillä istumaan vierekkäin, minä ystäväni (nainen) kanssa ja hän naisseurassa. Kuten baarissa ja pikkuhiprakassa usein käy, juttelimme siinä nelistään. No se miehen naisseuralainen tajusi, että nyt mies ilmiselvästi ihastuu tuohon naiseen, hän pyysi miestä salin puolelle. Mies ei lähtenyt vaan sanoi, että ”mene vaan”. Tyttö kävi illan aikana vielä pari kertaa kyselemässä mutta mies ei halunnut lähteä.
Yhdessä me sitten loppuillasta kotiini lähdimme ja niin se alkoi. Että olisi ollut nuorempi kovasti tarjolla, mutta minä olin kuulema miljoona kertaa kauniimpi ja hauskempi.
Ja hauskaa meillä olikin ne kolme vuotta jotka yhdessä olimme. Minä halusin eron, koska en halunnut enää naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin lähes nelikymppisenä baarissa käydessä olen huomannut (silloin harvoin kun käyn), että miehet, jotka lähestyvät, ovat parikymppisiä. Silloin kun itse oli parikymppinen, baarissa tuli iskemään kolme- ja nelikymppiset pukumiehet...
Jösses. Pitäiskö itekin lähteä baanalle.. -n40
ei ne nyt elähtäneitä nelikybäsiä iske. jos olet hyvässä kunnossa ja raikas niin sitten
Brigitte Macron on kaunis ja tyylikäs. Ilmankos palstan katkerot mollaa. Niinhän naisilla on tapana. Marin ei ole kateutta herättävän kaunis, siksi häntä ylistetään ja samalla haukutaan kauniisti ikääntyneet naiset maanrakoon, vaikka itse syyttävät MIEHIÄ siitä, että halveksuvat ikääntyneitä naisia.
Jos Brigitte olisi joku 95-kiloinen tihrusilmäinen turpeanaamainen maatuska, kuinka moni nainen haukkuisi häntä sillä tavoin kuin Brigitteä on haukuttu? Sellaista maatuskaa kukaan ei edes alkaisi vertailemaan minkään sannamarinien kanssa. Maatuska keräisi katkeromammojen sympatiapisteet. Brugitte ei, koska hän on kaunis jopa moniin parikymppisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mitään vakavaa haluaa löysätu*suisesta yh-mammasta. Helppoa seksiä vain.
Ja siis tankoa takaluukkuun, josko sekään enää on kovin kireä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tankoa takaluukkuun, josko sekään enää on kovin kireä. ;)
Aika monella YH-mammalla kyllä sekin varmaan yhtä löysä kuin ykkönen.
40 v sitten eli syntyessään....