No jopas. Olen 40-vuotias yh ja 25-vuotias jannu on kiinnostunut.
Ollaan tutustuttu harrastuspiireissä. Tuo poika osoitti kiinnostusta jo vuosi sitten, mutta sanoin suoraan etten ala mitään, enkä varsinkaan mihinkään milf-juttuihin. Eli tein selväksi että seksiä turha odottaa. Hän on kyllä äärimmäisen komea, taiteellinen ja herkkä. Pakko myöntää.
Tullaan muuten kuitenkin hyvin juttuun yhteisten kiinnostuksenkohteiden takia. Nyt hän haluaisi tavata ja viettää iltaa.
Mietin vain että mitä hän oikein minussa näkee. Hänellä pyörii ympärillä ikäisiään kaunottaria jotka ovat valmiita mihin vain.
Kommentit (96)
Ennen istuttiin kusiaispesään.
Sitten vasta oli MIES.
Täs iäs olis varmaa parempi olla hiljaa. :D Voi nähä vaikka mitä. Siun täytyy kysyy. Siis… :D Itel ei oo kokemusta naisista millään tasolla, mut omas pienes pääkopassani kuvittelen itteeni vanhemmat naiset kui myös miehet mukavammiksi kui oman ikäseni tai nuoremmat. Varmaa johtuu siitä, ku isoveljiin on isohko ikäero, en tiiä. Kaveri voi olla seksin peräs tai sit iha vaan haluu olla kaveri. Sitä ei tiiä ennen kui kysyy. :) Ny liukenen paikalta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mitään vakavaa haluaa löysätu*suisesta yh-mammasta. Helppoa seksiä vain
Näin juuri. En itse katsoisi mihinkään nelikymppiseen päinkään jos olisin 25-vuotias.
Ap
Älä alennu puhumaan itsestäsi noin. Nämä ihmiset jotka haukkuvat sua kateudestaan eivät ansaitse sitä mielihyvää jonka saavat siitä, että puhut itsestäsi tuohon sävyyn :)
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mitä kommentteja. Jos nuo eivät ole kateutta niin ei mitkään 😄
Miksei tällaisesta saisi olla iloinen? Tuntuu ettei tällä palstalla saa koskaan kertoa mitään hyvää elämästään, pelkkä valitus sallitaan.
N33
Lue alotus tarkasti. Tämä komea, herkkä ja taiteellinen nuorukainen ei selvästi halua seksiä naisilta vaan ystävyyttä vanhemmalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällaisesta saisi olla iloinen? Tuntuu ettei tällä palstalla saa koskaan kertoa mitään hyvää elämästään, pelkkä valitus sallitaan.
N33
No tässä Ap:n tapauksessa ikäero on niin suuri että mahdollisuuksia ei ole mihinkään yhteiseloon oikeasti.
Sauli Niinistö ja Jenni. Emmanuel Macron ja Brigitte. Miten saat 25- ja 45-vuotiaan suhteesta mahdottoman? Taidat olla hieman yksinkertainen.
Vertaatko av-mammaa presidenttiin? Suuret on luulot, jopa harhaiset.
Tämä! Itse 48 ja jossain sinkkuryhmässä ja fb datingissä 29 v., 2x 34 v., 40 v, 41 v. ja ihan face to face 38 vee...mitä hittoo?!?!?!
Tällaiset tekevät itseään ihan kiukulla tykö!
Onko maailma jotenkin muuttunut asenteiltaan ihan päälaelleen? Itse kävin kahvilla 55 vuotiaan kanssa ja hyi että mikä pappa, vaikka sinänsä pitänyt itsensä ihan freesinä. Mutta se koko ajatusmaailma ja käytös...
Minusta oli 26-vuotias kiinnostunut, kun olin juuri täyttänyt 43 v. Siitä on nyt 14 v ja hyvin menee edelleen. I'm in love❤️
Olet kaunis, viehättävä ja mukava? En näe tuossa mitään kummallista, että mies ihastuu vanhempaan naiseen. Äläkä anna muiden puhua itsestäsi "löy sä vit tuisena h*orana"!
Homo se on. T:seniili/impotenttimies
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli 26-vuotias kiinnostunut, kun olin juuri täyttänyt 43 v. Siitä on nyt 14 v ja hyvin menee edelleen. I'm in love❤️
Käyttekö usein Gambiassa miehen kotimaassa?
Helsingissä monet 25-35 vuotiaat nuoret miehet ovat 40 kymppisten naisten perään. Ihmettelen itsekkin samaa tilannetta. Yrittävät iskeä ravinteleissa, vaikka oma mies istuu vieressä. Mikähän tämä ilmiö on?
Oisko se aika miettiä niinpäin, että mitä sinä itse haluat? Pelkkää seksiä, vakavan suhteen, oman ikäistä seuraa, 20 vuotta nuorempaa seuraa???
Otaksun aloittajan olevan kadeellinen sedämies.
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
No tässä Ap:n tapauksessa ikäero on niin suuri että mahdollisuuksia ei ole mihinkään yhteiseloon oikeasti.
Sauli Niinistö ja Jenni. Emmanuel Macron ja Brigitte. Miten saat 25- ja 45-vuotiaan suhteesta mahdottoman? Taidat olla hieman yksinkertainen.
En, mutta jos presidenttimies (Emmanuel Macron) on itseään reippaasti vanhemman kanssa vaikka saisi kenet tahansa nuoren naisen, niin miksei joku tavisjamppa Suomesta voisi ihastua itseään vanhempaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomalaisia molemmat 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomalaisia molemmat 🤩
Koska miehesi sai Suomen kansalaisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
En, mutta jos presidenttimies (Emmanuel Macron) on itseään reippaasti vanhemman kanssa vaikka saisi kenet tahansa nuoren naisen, niin miksei joku tavisjamppa Suomesta voisi ihastua itseään vanhempaan?
Ehkä niin mutta miksi herra Macron sitten viettää kiihkeitä EU-huipparikokousöitä Sannan kanssa jos oma mummo on niin sexy?
Näin lähes nelikymppisenä baarissa käydessä olen huomannut (silloin harvoin kun käyn), että miehet, jotka lähestyvät, ovat parikymppisiä. Silloin kun itse oli parikymppinen, baarissa tuli iskemään kolme- ja nelikymppiset pukumiehet...
Vierailija kirjoitti:
Näin lähes nelikymppisenä baarissa käydessä olen huomannut (silloin harvoin kun käyn), että miehet, jotka lähestyvät, ovat parikymppisiä. Silloin kun itse oli parikymppinen, baarissa tuli iskemään kolme- ja nelikymppiset pukumiehet...
Jösses. Pitäiskö itekin lähteä baanalle.. -n40
Vain 15 vuoden ikäero? Itse olen 43 ja 24 vuotta nuorempaa tarjolla. Eli lähes 25 vuotta nuorempaa. Ja usein mutta en ala heidän leikkikaluksi vaikka hehän tässä sellaisiksi olisivat tulossa.