Mikä numero olet ulkonäöltäsi? Perustele!
Täällä on ollut paljon ihmisten arvottamista kutosen naisiin ja ysin miehiin jne. Mikä numero sinä olet ja miksi? Verrokiksi voi ottaa palstalla jo määritellyt: Kiira Korpi on kasi, nuori Mette Mannonen seiska jne.
Kommentit (111)
Luulin, että tässä pitää keetoa, miltä numetolta näyttää ulkonäöllisesti. Itse olisin 6, yläkroppa hoikka mutta maha iso.
pyhh, asteikko ei edes riitä kaltaiselleni kaupungin kysytyimpiin kuuluvalle poikamiehelle.
😑
1. Peilissä 9, kännykän takakamerassa 1. Kai omaan naamaan tottuu niin paljon, että peilissä sitten on muka hyvännäköinen. Saakelin ruma olen, vaikka kauniita kuvia itsestäni saankin ETUkameralla.
Olen varmaan 7 tai 8. Riippuu mistä tykkää. Olen pitkä ja hoikka, jollekin se on turn off, toiselle ei.
Mutta miksen ole 10? Naama ei ole symmetrinen, leuka on vino, hampaat luonnostaan kellertävät eikä kiinnosta valkaista, en ole enää nuori ja hehkeä..
Mutta kyllä minutkin varmaan meikkaa ja puunaa sinne 8-9 tasolle. Itseäni vaan ei kiinnosta meikit, hiukset ja näyttävämmät vaatteet, joten ihan tämä perus collegehousu harmaavarpunen lookkini tuskin on koskaan yli sen seiskan.
Jos tätä tarkastellan "markkina-arvon näkökulmasta", luulisin olevani ikäluokassani suunnilleen 7,5-8,5.
Jostain tuntemattomasta syystä minua on siunattu suurehkoilla rinnoilla ja kapealla vyötäröllä. Näihin itetysti ikä ja raskaudet vaikuttavat, mutta toistaiseksi olen vielä lapseton nainen.
Kasvot ovat hiukan epäsymmetriset, mutta kuitenkin kapea leuka, korkeahkot poskipäät ja sirohko nenä. Miltään missiltä en kuitenkaan näytä; kasvoni ovat vähän "pitkän malliset", enkä ole mikään nollakokoinen isoilla rinnoilla varustettu, vaan enemmänkin vähän sellainen "pehmeälinjainen muodokas".
Olen ihan "rehdisti" normaalipainoinen (en siis ylipainon rajalla, en toisaalta alipainonkaan - vaan siinä aika keskellä), mutta näin naisena pidän itse seksikkäänä naisia, jotka ovat hieman itseäni hoikempia. Jostain syystä kuitenkin miehille tunnun kelpaavan; johtunee tosiaan vyötärö-lantio-rinnanympärys -ratiosta. Takapuoli on pehmeä, mutta ei mikään "instabeibe-persus", vaikka suht. urheilullinen olenkin.
Mielestäni tähän arvosteluun ei oikein voi niputtaa kaikkia ikäluokkia. Vähän kun ehkä eri kriteerit 19- ja 55 -vuotiaalla. Enkä tarkoita, että edellä mainituista ensimmäiset "voittavat aina", vaan nimenomaan, että kriteerit ovat erit. Vaikka olen nainen, ajattelen, että urheilullinen, elämästä nauttiva ja itsestään huolta pitävä 55-vuotias voi olla seksikkäämpi, kuin eksyksissä oleva, itsensä laiminlyönyt 19-v. Mutta siitä huolimatta näille on omat asteikkonsa.
Pyöreä nolla tai ehkä ei edes sitä.
2-3. Perustelut. Kasvoiltani olen persoonallisen söpö, mutta olen yli 40 ja näytän aina pikkuisen väsyneeltä. Ikä taitaa laskea pisteitä, vaikka miltä näyttäisi.
Hiukset pitkät, hyväkuntoiset ja paksut.
Kroppa on hyvin hoikka/laiha tiimalasi, isot rinnat ja pyöreä pylly. Kroppa edelleen todella timmi, mutta jalat ovat vain keskipituiset ja olen muutenkin lyhyt eli se jo laskee pisteitä.
Olen semmoinen hiljainen ja hyväntahtoinen eli 99,99% miehistä pitää epäkiinnostavana ja tylsänä.  Eli maksimissaan 3 jos sitäkään. Kelpaan aviomiehelleni varsin hyvin, joten eipä valittamista tasosta huolimatta. 
0, koska olen suomalainen sekasyöjä heteromies.
Ehkä 1 tai maks. 2, ei tarvitse sen kummemmin perustella, olen vain yksinertaisesti ruma.
Tight gab....voi hyvä jumala :D