Mikä numero olet ulkonäöltäsi? Perustele!
Täällä on ollut paljon ihmisten arvottamista kutosen naisiin ja ysin miehiin jne. Mikä numero sinä olet ja miksi? Verrokiksi voi ottaa palstalla jo määritellyt: Kiira Korpi on kasi, nuori Mette Mannonen seiska jne.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ysiksi itseänne väittävät: asteikko on 1-10 ja ysit ovat todella harvinaisia, 5 on keskimääräinen nainen, joka ei ole ei ruma eikä kaunis. Seiska on jo kivannäköinen ja sopusuhtainen. Kasi kaunis. Ysiin yltävät vaan kauneimmat naiset (missit, mallit, hollywood-tähdet tms, eikä kaikki niistäkään).
Höpö höpö. Jos asteikko on 1-10, tasaisesti, niin viidesosa naisista on 9 tai 10. Eli jos koululuokassa on kymmenen tyttöä, näistä kaksi on keskimäärin vähintään ysi. Tai jos täällä ketjun lukee sata naista, kaksikymmentä on vähintään ysi.
Ymmärsit väärin. Suurin osa meistä ~80 % on taviksia (4-6) jolloin luokassa on ~ 15 % kolmosia ja 4 % seiskoja. Koko koulussa on se pari 8:a ja pari 2:sta. 9 olisi jo Hollywood tasoa. Ei mahdotonta, mutta ultraharvinaista.
Riippuu varmaan vähän siitäkin missä koulusi olet käynyt. Esimerkiksi meidän koulussa oli kaksi ystävääni, jotka olivat molemmat "Hollywood-tasoa", siis sellaisia kaunottaria, että jokaisen päät kääntyy. Molemmat tekivät mallin töitä, toisesta tuli muotisuunnittelija ja toisesta juristi. Kauniita oli koulussamme muitakin, mutta se ei vielä riitä, kun pitää osata pukeutua ja valaista koko huone ollakseen "Hollywood-tasoa". Tai siis näin minä koen sen, että ollaan "Hollywood-tasoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ysiksi itseänne väittävät: asteikko on 1-10 ja ysit ovat todella harvinaisia, 5 on keskimääräinen nainen, joka ei ole ei ruma eikä kaunis. Seiska on jo kivannäköinen ja sopusuhtainen. Kasi kaunis. Ysiin yltävät vaan kauneimmat naiset (missit, mallit, hollywood-tähdet tms, eikä kaikki niistäkään).
Höpö höpö. Jos asteikko on 1-10, tasaisesti, niin viidesosa naisista on 9 tai 10. Eli jos koululuokassa on kymmenen tyttöä, näistä kaksi on keskimäärin vähintään ysi. Tai jos täällä ketjun lukee sata naista, kaksikymmentä on vähintään ysi.
Ymmärsit väärin. Suurin osa meistä ~80 % on taviksia (4-6) jolloin luokassa on ~ 15 % kolmosia ja 4 % seiskoja. Koko koulussa on se pari 8:a ja pari 2:sta. 9 olisi jo Hollywood tasoa. Ei mahdotonta, mutta ultraharvinaista.
Aloituksessa ei mitenkään määritelty minkälaista jakaumaa käytetään. Joten järkevää on olettaa, että asteikko on lineaarinen. Jos taas käytät jonkinlaista keskihajontaa, se pitää ilmoittaa heti alkuun. Eihän tässä keskustelussa ole muuten mitään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan vähän siitäkin missä koulusi olet käynyt. Esimerkiksi meidän koulussa oli kaksi ystävääni, jotka olivat molemmat "Hollywood-tasoa", siis sellaisia kaunottaria, että jokaisen päät kääntyy. Molemmat tekivät mallin töitä, toisesta tuli muotisuunnittelija ja toisesta juristi. Kauniita oli koulussamme muitakin, mutta se ei vielä riitä, kun pitää osata pukeutua ja valaista koko huone ollakseen "Hollywood-tasoa". Tai siis näin minä koen sen, että ollaan "Hollywood-tasoa".
En usko, että yksikään nainen kääntää kauneudellaan päätäni. Pääni voi kyllä kääntyä, jos tyyppi on jotenkin pukeutunut erikoisesti ja on persoonallinen muuten, mutta sellaisia kauniita ja nättejä naisia on paljon. He eivät kiinnitä huomiota tavallisuudellaan. Kauneus on tavallisen näköistä, sopusuhtaisuutta ja ei persoonallisuutta. Tämä on tutkittu asia.
9½. Hampaassa on lohkeama, joka víțuttaa ja roppa ei ole täysin sellainen kuin haluaisin.
Vonkamiesten käytöksen perusteella ilmeisesti 10+
Olen kutonen, koska alaosani on leveämpi kuin yläosani.
Muuten ulkonäöltäni olen 9, siis kaunis ja kiva, muiden mielestä, en omastani.🐷
5. Nuorena minussa oli raikkautta mutta ei enää. Olen enemmän "komea" kuin kaunis nainen.
Varmaan sitten se 4. Keski-ikäinen tavallisen hiirulaisen näköinen nainen, joka on synnyttänyt kaksi lasta, ja jolla on jäänyt runsaasti raskausarpia. Hiukan ylipainoa.
Nuorena olen ollut jopa ihan nätti, mutta siitä on se 20v aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei mitenkään määritelty minkälaista jakaumaa käytetään. Joten järkevää on olettaa, että asteikko on lineaarinen. Jos taas käytät jonkinlaista keskihajontaa, se pitää ilmoittaa heti alkuun. Eihän tässä keskustelussa ole muuten mitään mieltä.
Eihän tässä keskustelussa mitään mieltä olekaan.
Nuorena olin 7.
Olin muuten aika jees, mutta liian lyhyt malliksi.
Nyt olen lyhyt ja leveä tanttara, eli kai 4.
Olen 10 koska rakastan itseäni ja pidän siitä millainen olen. Olen aina ajatellut, että ne jotka ovat eri mieltä asiasta ovat tyhmiä tai heillä on huono maku.
Tosi vaikea sanoa, ehkä jos olisin saanut pitää hiukseni niin olisin ehkä jopa 8. Kasvot ovat ihan komeaksi kehutut ja pidän niistä itsekin... mutta toisaalta olen vähähiuksisuuden lisäksi myös lyhyehkö mutta fyysisesti hyvässä kunnossa ja hoikka. Ehkä realistisesti arvioiden 6 tai 7.
M38
3. Ruma, langanlaiha ja ryppyjä jo alkanut tulla. Nuorena saatoin olla ehkä jopa 4, en kuitenkaan ole ikinä millään laittautumisella tai vaivannäöllä päässyt edes keskitasoon.
miinus kaksisataa miljoonaa
iha sama
Olen kaikki numerot väliltä 1-10. Kauneus on katsojan silmissä.
M 40
74 jatkaa: toki luonteenpiirteet ja muut ominaisuudet/viat pudottavat varmaan "numeroa", mutta tuo oli puhtaasti ulkonäöllisesti arvioituna.
Varmaan aika solid 8.
Pitkät punaiset hiukset alaselkään asti, pisamia, 161/53/75C.
Vihreät silmät ja ihan somat kasvot. Urheilullinen vartalo mutta muutama ruma leikkausarpi rumentaa sitä. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, näillä verrokeilla mä en pääse koko asteikolle!
Kiira Korpi on kyllä ysi ja Mette Mannonen sitten kahdeksan. Kymppi on sitten Angelina Jolie tai vastaava.
Kiira on mielestäni 6-7. En ymmärrä hehkutusta.