Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä numero olet ulkonäöltäsi? Perustele!

Vierailija
30.12.2020 |

Täällä on ollut paljon ihmisten arvottamista kutosen naisiin ja ysin miehiin jne. Mikä numero sinä olet ja miksi? Verrokiksi voi ottaa palstalla jo määritellyt: Kiira Korpi on kasi, nuori Mette Mannonen seiska jne.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tarkemmin mietin niin annoin liian hyvänkin numeron itselleni 40 viestiin. Numero 4 voisi olla parempi.

Vierailija
42/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo liki viisikymppinen hyvin tavallisen näköinen nainen ja av-raati arvioisi minut varmaan kolmoseksi. Ainakin perusilmeisen minut. Kun meikkaan ja hymyilen, niin numero nousisi ja olisi 4, jopa 5.

Olen kuitenkin onnellinen miehestäni, perheestäni, ystävistäni, työstäni, kodistani ja kaikesta. Tykkään olla juuri minä ja minun saappaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ruma naama, Iso pää ja tikkuvartalo, rumat hiukset.

Vierailija
44/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkonäkö jakaa varmasti ihmisiä, olen peikkotyttö/keiju-asteikolla 8 tai 9, mutta luonnonkiharoineni, pisamoineni, taivasinisine sirrisilmineni jonkun mielestä ruma eli vaikka 2

Laiha olen ja sileäihoinen.

Vierailija
45/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen?

Näin on hyvä. Ystäväni ovat samaa luokkaa.

Vierailija
46/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska, samaa luokkaa Mette Mannosen kanssa. Olen kivan näköinen, omalla tavallani söpö. Saan positiivisia reaktioita ihmisissä aikaiseksi. Eilen yksi vauva alkoi tapittamaan minua ja näytti kieltä ja lipoi huulia tosi pitkään. Äitinsä kysyi, että mitä oikein tuijotat. Laihempi voisin olla ja käyttää enemmän aikaa laittautumiseen.

Vierailija
47/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, näillä verrokeilla mä en pääse koko asteikolle!

Vierailija
48/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ysiksi itseänne väittävät: asteikko on 1-10 ja ysit ovat todella harvinaisia, 5 on keskimääräinen nainen, joka ei ole ei ruma eikä kaunis. Seiska on jo kivannäköinen ja sopusuhtainen. Kasi kaunis. Ysiin yltävät vaan kauneimmat naiset (missit, mallit, hollywood-tähdet tms, eikä kaikki niistäkään).

Höpö höpö. Jos asteikko on 1-10, tasaisesti, niin viidesosa naisista on 9 tai 10. Eli jos koululuokassa on kymmenen tyttöä, näistä kaksi on keskimäärin vähintään ysi. Tai jos täällä ketjun lukee sata naista, kaksikymmentä on vähintään ysi.

Vierailija
49/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 tietenkin

Luvussa 10 on kaksi numeroa, ykkönen ja nolla. Olet siis kaksikko? Ohukainen ja paksukainen?

Nolla on obeesi omppuvartalo. 

Ykkönen on laiha honkkeli.

Kahdeksikko on tiimalasivartaloinen.

Kutonen on mahakas nörtti kumartuneena tietokoneen ääreen.

Seiska on Harri Kirvesniemi. 

Muista numeroista en osaa sanoa.

Itse olen lähinnä nollaa.

Minä myös luulin, että otsikossa tarkoitetaan tätä, ts. minkä numeron muotoa vartalosi muistuttaa. Olin jo vastaamassa seiska, sillä olen pitkä, laiha ja huonoryhtinen. 

M42

Vierailija
50/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppisen jälkeen asialla ole enää merkitystä. Itseään vaikka kaksikymppisenä tai kolmekymppisenä voisi sitten arvostella.

Vierailija
51/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, näillä verrokeilla mä en pääse koko asteikolle!

Kiira Korpi on kyllä ysi ja Mette Mannonen sitten kahdeksan. Kymppi on sitten Angelina Jolie tai vastaava.

Vierailija
52/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, eloisuus ja huumorintaju kaunistavat kaikkia ihmisiä. Jos nainen olisi ulkoisesti keskimääräistä rumempi, mutta jutut olisivat hauskoja, pitäisi antaa ainakin seiska. Sielunvalo kaunistaa ihmistä kuin ihmistä.

Vierailija
53/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppisen jälkeen asialla ole enää merkitystä. Itseään vaikka kaksikymppisenä tai kolmekymppisenä voisi sitten arvostella.

Ei ole ollut tarvetta arvostella itseäni muiden kautta koskaan. Tuntemattomien ihailu ei anna minulle yhtikäs mitään.

Vierailija
54/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut tarvetta arvostella itseäni muiden kautta koskaan. Tuntemattomien ihailu ei anna minulle yhtikäs mitään.

Tai mitä se minua liikuttaa, mitä mieltä joku tuntematon on ulkonäöstäni. Yksi hailee. Rumuus ei haittaa minua.

Vierailija
55/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo ainakin 9. Mutta kasvot vain ehkä 6. Kaula täysi 10. Rinnat ehkä 9, 75C. Vyötärö 10, 63 cm. Sääret ehkä 8. Reidet 9, myös tight gab.

Vierailija
56/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 tietenkin

Luvussa 10 on kaksi numeroa, ykkönen ja nolla. Olet siis kaksikko? Ohukainen ja paksukainen?

Nolla on obeesi omppuvartalo. 

Ykkönen on laiha honkkeli.

Kahdeksikko on tiimalasivartaloinen.

Kutonen on mahakas nörtti kumartuneena tietokoneen ääreen.

Seiska on Harri Kirvesniemi. 

Muista numeroista en osaa sanoa.

Itse olen lähinnä nollaa.

Minä myös luulin, että otsikossa tarkoitetaan tätä, ts. minkä numeron muotoa vartalosi muistuttaa. Olin jo vastaamassa seiska, sillä olen pitkä, laiha ja huonoryhtinen. 

M42

Ja täällä kolmas... Mietin, että sivuprofiililtani olisin ehkä 4. Pienet tissit, jatkeena iso maha, lyhyet töppöjalat.

Vierailija
57/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Mette Mannonen ei ole kaunis. Tosi laiha, ei rintoja. Kasvot ilmeettömät. Olemus säikähtänyt ja peloissaan, ääni irti kropasta. Jotenkin vajaakasvuinen kaikin puolin.

Vierailija
58/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ysiksi itseänne väittävät: asteikko on 1-10 ja ysit ovat todella harvinaisia, 5 on keskimääräinen nainen, joka ei ole ei ruma eikä kaunis. Seiska on jo kivannäköinen ja sopusuhtainen. Kasi kaunis. Ysiin yltävät vaan kauneimmat naiset (missit, mallit, hollywood-tähdet tms, eikä kaikki niistäkään).

Tavallisia naisiahan ne Hollywood-tähdet, missit ja mallitkin ovat. Missiksi nykyään ei ole kovin suurta tunkua, huomattavasti kauniimpia naisia on esimerkiksi muuten työnsä takia esillä olevissa. Lisäksi noissa naisissa on "sitä jotakin" toisin kuin useimmissa misseissä ja tähtösissä.

Oma arvosanani on suht korkea, mutta kaipa sitä pian muuttuu vähän näkymättömämmäksi. 

Vierailija
59/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Mulla on iso pää ja polvet notkolla.

Vierailija
60/111 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 6 kun meikit kivasti ja hyvin istuvat vaatteet. Olen 163/65 lähempänä 40v kuin 30v. Tiimalasi silloin kun paino 63, nyt pieni pömppis. Vähän turhan pehmoinen kroppa, en treenaa, mutta olen kuitenkin terve ja voimakas. Löytyy arpeutunutta ihoa ja muita eletyn elämän merkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi