Mikä numero olet ulkonäöltäsi? Perustele!
Täällä on ollut paljon ihmisten arvottamista kutosen naisiin ja ysin miehiin jne. Mikä numero sinä olet ja miksi? Verrokiksi voi ottaa palstalla jo määritellyt: Kiira Korpi on kasi, nuori Mette Mannonen seiska jne.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
10 tietenkin
Luvussa 10 on kaksi numeroa, ykkönen ja nolla. Olet siis kaksikko? Ohukainen ja paksukainen?
Nolla on obeesi omppuvartalo.
Ykkönen on laiha honkkeli.
Kahdeksikko on tiimalasivartaloinen.
Kutonen on mahakas nörtti kumartuneena tietokoneen ääreen.
Seiska on Harri Kirvesniemi.
Muista numeroista en osaa sanoa.
Itse olen lähinnä nollaa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nyt realisteja, kiira korpi on aivan selvä 9.5, Mette on ikään suhteutettuna 9. Seiskan verrokiksi Meryl Streep. Vitosta on vaikea löytää julkkiksista, sinne kun yleensä päätyy vain hyvännäköisiksi laitettavat.
Itse olen siinä kuusi tai seitsemän. Olen lyhyt, ylipainoinen, ikä näkyy uurteina kasvoilla. Kuitenkin myös kauniita piirteitä ja oikeassa valossa istualtaan saatan olla jonkun mielestä jopa kaunis.
Meryl Streep on kyllä ikäisekseen vähintään ysi. Upeat hiukset, hyvä iho, hoidettu kroppa, valtavasti karismaa ja tyyliä. Ei 71-vuotiasta voi verrata kaksikymppisiin.
K-16 tai nolla, päätellen ettei menekkiä oikein ole ollut, ja pelottavaksi olen kuullut sanotun.
Makuasioita. Olin nuorena joillekin väh 9, koska olin hoikka, luonnostaan isorintainen pitkätukkainen nainen joka selvästikin veti puoleensa monia. Ja toisille seiska, koska olin silmälaseja käyttävä nörtti joka liikkui nörttiporukoissa.
Pyöreä 0. Olen kuvottavan ruma. Mistä tiedän? Ikää 32 eikä yksikään mies ole lähestynyt, edes ulkomailla, edes kännissä. Nuorempana lähestyin muutamaa ihastustani ja aina pakit ja ”oot ruma/oot hirveen näkönen.”-kommentit päälle. Häpeän itseäni ja vihaan liikkua yleisillä paikoilla ja välttelen niitä niin paljon kuin mahdollista.
Mies 22 v, mallinkeikkoja amisajoilla tehnyt. Jos skaala on 1-10, olen objektiivisesti ~5,5. Ihmiset arvoivat räikeästi oman viehättävyytensä yläkanttiin. 80 % meistä ihmisistä on keskiverron näköisiä (4-6). Jos olet 6,5, olet jo todella hyvännäköinen. psykologiaa tutkimalla oma ulkonäköharhaisuus alkaa varista, mikä on hyvä asia, koska silloin ei tarvitse enää tuntea riittämättömyyttä tai ahdistusta ulkonäköpaineista.
M25 kirjoitti:
Varmaa 3 tai 4. Oon liian laiha ja kasvoiltani enemmä söpö kui miehekäs. Silmälasit saattas auttaa toho vähä, mut en oo viittiny hankkii, ku en oo ihmisten kaa tekemisis ja ku niille ei olis käyttöö. Parta olis toinen, mut ei kasva vaikka kuinka yrittää pinnistää. >:/ Oon myös keskivertoo lyhyempi.
Olisit mun unelmien mies, harmi vaan, että kovin NUORI!
Jos keskimääräinen on 5 niin kyllähän mä olen jo pelkästään ylipainon takia sen alle. On mulla ihan ok kasvot kaiketi, koska pari miestä oli kiinnostunut silloin nuorena ja hoikkana. Mutta en silloinkaan ollut mikään suosittu tyttö. Nykyään olen miehille täysin näkymätön, en tosin myöskään kaunistaudu ollenkaan niin eihän ne tietenkään silloin huomaa. Varmaan jotain olisi tehtävissä jos jaksaisi nähdä vaivaa, mutta olen vaan luovuttanut täysin.
Eli ei nuorenakaan suosittu, lihonut paljon ja ikää tullut, niin ihan realistinen arvio lienee 1-2? En nyt ihan nollaakaan laita, kun ei minussa ole varsinaisesti mitään viturallakaan, on hampaatkin suorassa, ei mitään pihtikinttuja ja pattipolvia ja mitä kaikkea tuo yksi luetteli🤭.
42v nainen, nykyään 7, parhaina päivinä olen ollut 9
4-5. Rumahkot kasvonpiirteet(=ei huulia, kapeat kasvot) ja huono iho, mutta kroppa on kaunis. En pidä ulkonäöstäni ja häpeän sitä. Pelkään myös muiden kommentteja ulkonäöstäni. Onko muilla näin? Joskus koen, että keskustelu jonkun ihmisen kanssa voisi olla menossa kohti ulkonäköäni, niin paniikissa vaihan aihetta.
Oma veikkaus on 4, jos arvosana-asteikko on 0-10.
Joskus netissä kysyinkin ulkonäköäni kuvan kera, vastaus oli siinä luokkaa 5, eli keskitasoa. Joku kommentoi, että olen 4, mutta 5 jos hymyilisin. Jos hymyilen niin oikeasti taso putoaa, koska ei minulla ole mitään hymyä. Olen kuitenkin paljon saanut kuulla olevani ruma, joten on vaikea määrittää itseään sinne keskitasollekaan. Peilissä näkyy ihan ok näköinen kaveri, ja valokuvissa ihan hirviö. Että helvetistäkö sitä nyt sitten osaa mennä sanomaan mitä tasoa oikeasti on. Naisia en ainakaan ulkonäölläni hurmaa, joten komea en ainakaan ole. Eikä ole komeaksi kukaan koskaan haukkunutkaan.
Terveisin Naispelko27
976698438654 tai no, myönnetään, huonona päivänä 97668767867885567875448877
Te ysiksi itseänne väittävät: asteikko on 1-10 ja ysit ovat todella harvinaisia, 5 on keskimääräinen nainen, joka ei ole ei ruma eikä kaunis. Seiska on jo kivannäköinen ja sopusuhtainen. Kasi kaunis. Ysiin yltävät vaan kauneimmat naiset (missit, mallit, hollywood-tähdet tms, eikä kaikki niistäkään).
olen 5 tai 6. Meikittä ja laittamattomana täysi olmi, mut meikillä saa hiukan korjattua.
Kasi. On tosi symmetriset ja kauniit kasvot, virheetön iho, pitkät mustat ripset, tummat luonnolloset kulmakarvat, paksu tukka. Kroppa taas tyypillinen laihaläski ja ryhti aika huono.
Minusta Kiira ja Mette ovat molemmat ainakin 9.
Kasi varmaan. Ja ymmärsin asteikon. Itse sanoisin 5-6 mutta aina olen saanut huomiota ulkonäölläni ja saanut kuulla olevani kaunis, vaikka yritän olla näkymätön. Joten kasi se kai on.
Varmaan 5-6-7, olen aika hoikka nainen, tuuheahiuksinen, slaavityyppinen. En kyllä nykyään meikkaa, käytän rillejä enkä muutenkaan pyri herättämään huomiota.
4-5. En kaunista itseäni. Oon harmaa hiirulainen ja teen tietokonehommia työkseni. Iho on puhdas, mutta kasvojen piirteitä häpeän. Häpeän myös hampaitani, joten en kehtaa hymyillä hampit esillä. Laitan ne kuntoon sit joskus ku on rahhaa. Kroppani on normaali/hyvä, ja oon sopivan lyhyt josta pidän.
Minua yrittää iskeä saman tasoiset tai sitten vanhemmat miehet.
Jos nyt pitää kirjoittaa niin ehkä joku 6 maksimissaan. Pituudesta ja laihuudesta ehkä plussaa. Muuten olen liian "roteva" ja leveäharteinen nainen. Reidet liiankin paksut ja sääret taas kapeat, pihtipolviin taipumus. Kroppa vähän epäsymmetrinen ja toisen puolen käsi ja jalka kooltaan vähän eriparia. Ei paljon, mutta kuitenkin sen huomaa jos tarkasti katsoo. Kasvoiltani olen oudon mallinen. Liian iso leuka ja pieni nenä. Pienet silmät. Kasvot pyöreän ja neliön yhdistelmä. Liian korkea otsa ja iso pää muutenkin. En ole tyytyväinen yhtään ja en koe oloani hyväksi tässä kehossa. Tosin kiusaamisella paljon vaikutusta ja oikeastaan se on tuonut tavallaan todeksi sen kuinka ruma monien mielestä olen.
No ehkä 8. Mitat on kuin missillä, paitsi pituutta vaan 164. Mutta tosielämässä miehet ehkä keskimäärin tykkää vähän lyhyemmistä, kun ei kaikki miehetkään pitkiä ole. On kysytty valokuvauksiin, jopa por noon ja miehet joskus maksuakin tarjonnut. Eli kroppa voisi olla ysikin. Naamastakin ihan ok, aika baby face. Suuret silmät, säännölliset piirteet. En itseäni pidä sen kummempana, mutta kai se on uskottava, kun tosiaan noita tarjouksiakin satelee.