Gallup: Omistatko dildon vai et?
Shokki, kun työkaverin kanssa keskusteltiin asiasta ja siis oikeasti en ole koskaan testannut/omistanut kys. vehjettä. Muita siveyden sipuleita?
Kommentit (18)
Kannattaisi kokeilla, ennenkuin tuomitsee, jos vaikka vanne vähän kiristyisi...
ison ja pehmeän, sekä pienemmän ja kovemman
ison sain lahjaksi, pieni ostettiin miehen kanssa
Vierailija:
Kannattaisi kokeilla, ennenkuin tuomitsee, jos vaikka vanne vähän kiristyisi...
Kuinka teidän miehet suhtautuu näihin leluihin?
Mä oon kai liian ujo (passiivinen), mutta en ole edes kehdannut moista miehelleni ehdottaa. Pelkään, että hän kokee, ettei ole minulle riittävä.
Ja joo seksielämää meillä kyllä on ja kaikkea kivaa kokeiltu, mutta vain " omilla vehkeillä" .
Toisen sain mieheltäni ja toisen 30v lahjaksi tyttökavereilta. Hyviä vehkeitä molemmat, välillä jopa yhtä aikaa käytössä. Enkä silti koe olevani pervo.
Suosittelen lämpimästi dildojen ostamista. Meillä kun ei munaa anneta kuin muutaman kerran vuodessa niin dildo tekee tehtävänsä!
en myöskään ole siveyden sipuli, enkä estoinen, ja mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei mun tartte hankkia dildoa todistamaan etten ole kaikkea noita edellä mainitsemiani.
t. yksi elämäänsä tyytyväinen nainen
Vierailija:
en myöskään ole siveyden sipuli, enkä estoinen, ja mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei mun tartte hankkia dildoa todistamaan etten ole kaikkea noita edellä mainitsemiani.t. yksi elämäänsä tyytyväinen nainen
T: toinen tyytyväinen
minä en sanonut että dildon omistaminen kertoisi ihmisestä mitään.
Mikä on ylitse muiden ? Kerro heti vinkki !
Nim. Ostoksille aikova
Siis en tuomitse dildon käyttäjiä, päin vastoin! Näin yksinään elävänä naisena olen harkinnut tekomiehen ostoa, mutta jotenkin se aina vaan jää. Ajattelin vain kysellä kuinka yleinen kyseinen vehje on suomalaisissa yöpöytälaatikoissa :)
Terkuin, ap 24v.
mulla on 3 mutta kaikki jo puhki kuluneita. Pitäis hommata uusi. Harvoin tulee miehen kans niillä leikittyä, mut se ostaa niitä mulle et saan puuhailla itsekseni.
ajattelin pitkästä aikaa lukea kirjaa joka oli yöpöydänlaatikossani!
Yllätys oli melkoinen kun laatikossa olikin avaamattomassa paketissaan loistava pinkki vibradildo ja vanha karkkipussi! :D
Aloin hervottomasti nauraa ja mies ei enää edes muistanut moisten vekottimien olemassaoloa, vaan oli joskus aikoja sitten aikonut minut yllättää, mutta enpä ollut avannut laatikkoa ja sinne ne olivat unohtuneet! hehe..
Eli siis kyllä yksi on, enkä ollut koskaan ennen sellasita kokeillut, mutta kyllä kannatti.
Ja ai että on välillä mukavaa mun mies antaa suuseksiä ja tyydyttää minua dildolla!
Vierailija:
Kuinka teidän miehet suhtautuu näihin leluihin?
Mä oon kai liian ujo (passiivinen), mutta en ole edes kehdannut moista miehelleni ehdottaa. Pelkään, että hän kokee, ettei ole minulle riittävä.
Ja joo seksielämää meillä kyllä on ja kaikkea kivaa kokeiltu, mutta vain " omilla vehkeillä" .
En ymmärrä mitä pervoa siinä on.
Sen sijaan ymmärrän, että joidenkin seksielämä voi olla samaa tylsää lähetyssaaarnaajaa peiton alla pimeässä vuodesta toiseen. Sääliksi käy.