Montako kertaa päivässä syötte?
Mä ahmin yleensä vasta illemmalla kaikkea, päivällä en syö yhtään mitään.
Kommentit (25)
Joo mä kans ahmin. Mutta muille kerron että en syö . Olen kyllä lihava
3 kertaa päivässä. Lounas töissä, töiden jälkeen päivällinen ja iltapala.
Arkisin klo 11, 17 ja ennen nukkamaan menoa.
Lauantai menee juopotellessa eli ei kertaakaan.
Sunnuntaina pitkin päivää.
Aamukahvi (pelkkä kahvi), aamutee ja puuro/jogurtti/rahka, lounas (lämmin ruoka & salaatti), iltapäiväkahvi (pelkkä kahvi), iltapala (esim. leipä ja tee). Tämä on perusrunko. Eli kolme kertaa päivässä yleensä syön jotain. Toki vaihteluakin on.
En ole ikinä laskenut. Syön silloin kun siltä tuntuu.
Hyvin on silti pärjätty.
Aamukahvi heti herätessä, aamupala töissä n. klo 10. Lounas töissä kello 13, päivällinen kotona klo 17, iltapala klo 21
Painoa yli 100 kg
Vierailija kirjoitti:
Aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala. 4 kertaa.
Muuten sama, mutta mulla on vielä pieni välipala lounaan ja päivällisen välissä.
4-5. Kaikki ruoka 10 tunnin sisään, yö"paasto" 14h. Terveellistä ruokaa, paino normaali.
Yritän syödä 5 kertaa päivässä, jotta pysyisin hoikkana. Sisareni syö aamupalan ja päivällisen. Hän on saman pituinen kuin minä, mutta painaa 50 kg enemmän.
4-5 kertaa. Aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala aina. Treenipäivinä usein lisäksi joku välipala on syötävä. Syön aika maltillisia annoksia. Jos söisi isompia annoksia, pärjäisi varmaan 3 aterialla, mutta tämä tapa sopii minulle.
Tänään ehkä 8 kertaa, olen vaan olla öllöttänyt. Normaalisti 1-4 kertaa.
Kaksi kertaa. Aamiainen noin kello 7.00 ja lounas kello 12.00 jälkeen mutta kello 14.00 mennessä.
Olen todella hoikka ja ikääkin jo 44 vuotta.
6 krt
aamiainen
välipala 3h edellisestä
lounas 2h edellisestä
välipala 2h edellisestä
päivällinen 3 h edellisestä
iltapala 2-3h edellisestä
välipalat on tyyliin omena, banaani, rypäleitä, pähkinöitä tms
viikonloput meneekin sit ihan miten sattuu.
Aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala. 4 kertaa.