Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies on ihana. Olen tosi tarkka meikistäni ja kysyin häneltä tänään

Vierailija
30.12.2020 |

että "onko mun kulmakarvat hyvät?" Oli ihan että "täh?" Ja kysyin "niin onko niissä jotain vikaa?" Ja käänsin naamani mieheen päin. Hän katsoi kulmiani ja sanoi ihmeissään "Ei ole mitään vikaa. Miksi kaikessa pitäis olla aina jotain vikaa?" Ja pyöritteli silmiään ihmeissään 😄

😇

Onko teillä käynyt koskaan vastaavaa, että olette miettineet teidän ulkonäössänne olevan jotain vikaa ja miehenne on kommentoinut päinvastaista, josta teille on tullut hyvä mieli?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa itselläkin ainut ulkonäköongelma epäsymmetriset kulmakarvat, joita voi kuitenkin hyvin pienellä ehostuksella parannella.

Mitäs sitten kun ikää tulee lisää ja kroppa esim. lasten saannin jälkeen ei ole enää entisensä? Valvomisen seurauksena kukaan ei kiinnitä huomiota kulmakarvoihin, vaan ensimmäisenä kasvoista paistaa tummat silmänaluset. Kasvoihin tulee ryppyjä, rinnat menettävät terhakkuutensa, reisiin tulee selluliittia... Ehkä aika opettaa vähän suhteellisuudentajua. Nauti nyt kun vielä voit.

Vierailija
22/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa työstää tervettä itsetuntoa, niin elämäsi helpottuu!

Olen jo aika hyvällä mallilla verrattuna aiempaan, mutta kulmakarvoista on kehkeytynyt tällainen pienoinen pakkomielle. Uskoisin etten ole ainoa jolla on vähintään yksi heikko kohta ulkonäössä, josta "stressaa". Minulle se vaan sattuu olemaan kulmakarvat. Toisille se voi olla vaikkapa nenä, huulet, hampaat tai kaksoisleuka.

Ap

Miehesi on siis oppinut jo kauan aikaa sitten, mitä sulle kuuluu sanoa niistä kulmakarvoista välttääkseen sun pahan mielen. Oikeasti ne voivat näyttää hänestäkin siltä, että ovat epäsuhdassa, mutta sanoo nätisti, koska kaipaat huomiota.

En mä kyllä kaipaa huomiota. Kunhan vain kysyin hänen mielipidettään. Olen kysynyt äidiltänikin.

Ap

Kannattaa muistaa, että tuollainen jatkuva kysyminen ja varmistelu voi koitua myös suhteen tuhoksi. Joten suosittelen lämpimästi nyt lopettamaan tuon kysymisen tähän kertaan.

Ymmärrän mitä tarkoitat, ja monissa tapauksissa tuollainen on aiheellinen pelko. Itse luotan vaan niin täysin miehen rakkauteen minua kohtaan, etten voisi kuvitella hänen haluavan minusta eroon. Olen mielenvikainen ja hän tietää sen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ammattilaisella laittamassa ne kulmat. Esim. microblendauksella niistä saa tosi kivat ja symmetriset pitkäksi aikaa eikä tarvitse joka päivä stressata niiden meikkaamisesta. :) Itse ainakin olen tykännyt.

Vierailija
24/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ymmärrä kulmakarvojen meikkaamisesta yhtään mitään.

Yhtä hyvin olisit voinut seinältä kysyä.

Hyvä jos huomaavat kampaajalla käynnin. Lihominen huomataan heti 🙄

Vierailija
25/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa itselläkin ainut ulkonäköongelma epäsymmetriset kulmakarvat, joita voi kuitenkin hyvin pienellä ehostuksella parannella.

Mitäs sitten kun ikää tulee lisää ja kroppa esim. lasten saannin jälkeen ei ole enää entisensä? Valvomisen seurauksena kukaan ei kiinnitä huomiota kulmakarvoihin, vaan ensimmäisenä kasvoista paistaa tummat silmänaluset. Kasvoihin tulee ryppyjä, rinnat menettävät terhakkuutensa, reisiin tulee selluliittia... Ehkä aika opettaa vähän suhteellisuudentajua. Nauti nyt kun vielä voit.

Ihana olet, tällaiset sanat helpottavat minua. Tiedätkös, minun ulkonäkövikani eivät rajoitu epäsymmetrisiin kulmakarvoihin, vaan minulla on lähes kaikki nuo mitä luettelit (ei ihanteiden mukaiset rinnat, tummat silmänaluset, sellua) mutta ne eivät haittaa minua. Minulle kulmakarvat ovat se pääni sisälle kehittynyt ongelma.

Ap

Vierailija
26/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aika hyvällä mallilla verrattuna aiempaan, mutta kulmakarvoista on kehkeytynyt tällainen pienoinen pakkomielle. Uskoisin etten ole ainoa jolla on vähintään yksi heikko kohta ulkonäössä, josta "stressaa". Minulle se vaan sattuu olemaan kulmakarvat. Toisille se voi olla vaikkapa nenä, huulet, hampaat tai kaksoisleuka.

Ap

Miehesi on siis oppinut jo kauan aikaa sitten, mitä sulle kuuluu sanoa niistä kulmakarvoista välttääkseen sun pahan mielen. Oikeasti ne voivat näyttää hänestäkin siltä, että ovat epäsuhdassa, mutta sanoo nätisti, koska kaipaat huomiota.

En mä kyllä kaipaa huomiota. Kunhan vain kysyin hänen mielipidettään. Olen kysynyt äidiltänikin.

Ap

Kannattaa muistaa, että tuollainen jatkuva kysyminen ja varmistelu voi koitua myös suhteen tuhoksi. Joten suosittelen lämpimästi nyt lopettamaan tuon kysymisen tähän kertaan.

Ymmärrän mitä tarkoitat, ja monissa tapauksissa tuollainen on aiheellinen pelko. Itse luotan vaan niin täysin miehen rakkauteen minua kohtaan, etten voisi kuvitella hänen haluavan minusta eroon. Olen mielenvikainen ja hän tietää sen.

Ap

No sun kirjoitus hänen reaktiostaan kertoo kyllä muuta. Silmien pyörittely ja kysymys siitä, että pitääkö aina olla jotakin vialla, kertoo minusta kyllä ihan päinvastaista kuin se, miten sinä olet asian ottanut. Näin ajattelee siis ihan normaali nainen. Mutta itsepä miehesi tunnet.

Vierailija
27/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös miehen elämä helpottuu, kun ei tarvitse ihmetellä hoomoilasena onko toisen kulmakarvat ojossa.

Vierailija
28/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana olet, tällaiset sanat helpottavat minua. Tiedätkös, minun ulkonäkövikani eivät rajoitu epäsymmetrisiin kulmakarvoihin, vaan minulla on lähes kaikki nuo mitä luettelit (ei ihanteiden mukaiset rinnat, tummat silmänaluset, sellua) mutta ne eivät haittaa minua. Minulle kulmakarvat ovat se pääni sisälle kehittynyt ongelma.

Ap

Ihon kuorinta ja meikki ajavat asiansa. Kahvijauheen on sanottu auttavan kuorinnassa.

Vierailija
29/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä vihamielisyyttä mitä sain osakseni tästä avauksesta. En ole millään tavalla paha ihminen, mutta silti kaikki tuntuvat hyökkäävän kimppuuni kuin olisin suunnilleen joku psykopaatti.😔

Ap

Vierailija
30/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä ammattilaisella laittamassa ne kulmat. Esim. microblendauksella niistä saa tosi kivat ja symmetriset pitkäksi aikaa eikä tarvitse joka päivä stressata niiden meikkaamisesta. :) Itse ainakin olen tykännyt.

Kiitos vinkistä. Olen kyllä nähnyt joitain microblading-kulmia, jotka ovat näyttäneet aika kauheilta, joten vähän pelottaa jos itselleni tehtäisiin sellaiset, mistä en pidäkään.

Ap

Vierailija
31/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka maratonille valmistautuminen. Saat välillä muuta ajateltavaa kuin kulmat.

Vierailija
32/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä vihamielisyyttä mitä sain osakseni tästä avauksesta. En ole millään tavalla paha ihminen, mutta silti kaikki tuntuvat hyökkäävän kimppuuni kuin olisin suunnilleen joku psykopaatti.😔

Ap

Kommentoin nyt ekaa kertaa tähän ketjuun. Ei täältä kannata hakea hyväksyntää, vaikka olisihan se kiva, jos sellaista saisi. Minäkin pidin aloitustasi aika hömelönä, mutta ymmärrän hyvin, että meillä kaikilla (tai ainakin useimmilla) on omat kompleksinsa ulkonäön suhteen. Minulla oikeastaan kaikki. En tiedä miltä näytät, mutta varmasti olet miljoona kertaa kauniimpi kuin minä ja ihan varmasti mukavampi ihmisenä muutenkin. Ei sinun kannata miettiä niitä kulmakarvoja ihan koko ajan. Nekin ovat ihan hyvät jo nyt. 

Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
33/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kommentoin nyt ekaa kertaa tähän ketjuun. Ei täältä kannata hakea hyväksyntää, vaikka olisihan se kiva, jos sellaista saisi. Minäkin pidin aloitustasi aika hömelönä, mutta ymmärrän hyvin, että meillä kaikilla (tai ainakin useimmilla) on omat kompleksinsa ulkonäön suhteen. Minulla oikeastaan kaikki. En tiedä miltä näytät, mutta varmasti olet miljoona kertaa kauniimpi kuin minä ja ihan varmasti mukavampi ihmisenä muutenkin. Ei sinun kannata miettiä niitä kulmakarvoja ihan koko ajan. Nekin ovat ihan hyvät jo nyt. 

Söpö olet🥰 Mä en oikeasti edes tavoittele kauneutta, mulle kulmakarvat ovat vaan se pakkomielle. En ymmärrä yhtään miksi jotkut stressaa vaikka nenästään, koska minusta kauheita neniä ei olekaan, ainoastaan erilaisia. Tykkään persoonallisista kasvoista, ja ainoa mitä vaadin on symmetriset kulmakarvat. Ne kun on, niin jokainen näyttää hyvältä, jos nyt ei ole silminnähtävästi vammautunut ja epämuodostunut.

Minäkin toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Sinulla on sydän paikallaan💗

Ap

Vierailija
34/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Söpö olet🥰 Mä en oikeasti edes tavoittele kauneutta, mulle kulmakarvat ovat vaan se pakkomielle. En ymmärrä yhtään miksi jotkut stressaa vaikka nenästään, koska minusta kauheita neniä ei olekaan, ainoastaan erilaisia. Tykkään persoonallisista kasvoista, ja ainoa mitä vaadin on symmetriset kulmakarvat. Ne kun on, niin jokainen näyttää hyvältä, jos nyt ei ole silminnähtävästi vammautunut ja epämuodostunut.

Minäkin toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Sinulla on sydän paikallaan💗

Ap

No kiitos, mutta tuskin olen kovin söpö, kun mulla ei ole oikeastaan kulmakarvoja ollenkaan. :) 

Vierailija
35/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
36/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, suoristin rajun pottunokkani ja mies ei nähnyt eroa vaikka miten tiirasi.

Vierailija
37/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat on aika harvinaisen pieni ongelma verrattuna esimerkiksi nenään, koska ne on helppo meikata (tai pensaskulmien tapauksessa nyppiä) paremmiksi!

Nenän muotoa jos yrittää meikata erilaiseksi, ei riitä mikään arkimeikki vaan tarvitaan jotkut aivan jäätävät pakkelit, eikä suuri muutos silti ole mahdollinen.

Vierailija
38/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen ja sulla on mies, kenen kanssa menee kivasti, mies on kiva ja aidosti fiksu, ihan varmasti saat vihaa.

Vierailija
39/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

No sun kirjoitus hänen reaktiostaan kertoo kyllä muuta. Silmien pyörittely ja kysymys siitä, että pitääkö aina olla jotakin vialla, kertoo minusta kyllä ihan päinvastaista kuin se, miten sinä olet asian ottanut. Näin ajattelee siis ihan normaali nainen. Mutta itsepä miehesi tunnet.[/quote

Olitko paikalla? Kun olet nainen, niin usein he just tulkitsee näin miten sinä ja vinoilee toiselle naiselle juuri niinkuin sinä.

Vierailija
40/44 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että miehistä on joskus joku positiivinenkin kommentti.