Mun mies on ihana. Olen tosi tarkka meikistäni ja kysyin häneltä tänään
että "onko mun kulmakarvat hyvät?" Oli ihan että "täh?" Ja kysyin "niin onko niissä jotain vikaa?" Ja käänsin naamani mieheen päin. Hän katsoi kulmiani ja sanoi ihmeissään "Ei ole mitään vikaa. Miksi kaikessa pitäis olla aina jotain vikaa?" Ja pyöritteli silmiään ihmeissään 😄
😇
Onko teillä käynyt koskaan vastaavaa, että olette miettineet teidän ulkonäössänne olevan jotain vikaa ja miehenne on kommentoinut päinvastaista, josta teille on tullut hyvä mieli?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä vihamielisyyttä mitä sain osakseni tästä avauksesta. En ole millään tavalla paha ihminen, mutta silti kaikki tuntuvat hyökkäävän kimppuuni kuin olisin suunnilleen joku psykopaatti.😔
Ap
Ihan piristävä se viestisi oli. Tulin hyvälle mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä vihamielisyyttä mitä sain osakseni tästä avauksesta. En ole millään tavalla paha ihminen, mutta silti kaikki tuntuvat hyökkäävän kimppuuni kuin olisin suunnilleen joku psykopaatti.😔
Ap
Kommentoin nyt ekaa kertaa tähän ketjuun. Ei täältä kannata hakea hyväksyntää, vaikka olisihan se kiva, jos sellaista saisi. Minäkin pidin aloitustasi aika hömelönä, mutta ymmärrän hyvin, että meillä kaikilla (tai ainakin useimmilla) on omat kompleksinsa ulkonäön suhteen. Minulla oikeastaan kaikki. En tiedä miltä näytät, mutta varmasti olet miljoona kertaa kauniimpi kuin minä ja ihan varmasti mukavampi ihmisenä muutenkin. Ei sinun kannata miettiä niitä kulmakarvoja ihan koko ajan. Nekin ovat ihan hyvät jo nyt.
Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi.
Söpö olet🥰 Mä en oikeasti edes tavoittele kauneutta, mulle kulmakarvat ovat vaan se pakkomielle. En ymmärrä yhtään miksi jotkut stressaa vaikka nenästään, koska minusta kauheita neniä ei olekaan, ainoastaan erilaisia. Tykkään persoonallisista kasvoista, ja ainoa mitä vaadin on symmetriset kulmakarvat. Ne kun on, niin jokainen näyttää hyvältä, jos nyt ei ole silminnähtävästi vammautunut ja epämuodostunut.
Minäkin toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Sinulla on sydän paikallaan💗
Ap
No kiitos, mutta tuskin olen kovin söpö, kun mulla ei ole oikeastaan kulmakarvoja ollenkaan. :)
Älähän nyt, itse olen miettinyt jopa kulmakarvojen kokonaan pois nyppimistä, sillä kulmakarvattomuuskin voisi olla parempi vaihtoehto kuin epäsymmetriset kulmakarvat. En vaan ole uskaltanut tehdä sitä. Toisaalta voisihan kulmakarvat vaikka vain leikata jollain kulmakarvaveitsellä, jolloin niiden karvatuppi ei vahingoittuisi ja kasvaisivat takaisin, jos ne eivät miellyttäisikään. Pitääkin ottaa harkintaan. Minä uskon että olisit oikein söpö minun silmissäni. Mukavakin olet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan piristävä se viestisi oli. Tulin hyvälle mielelle.
Voi, olisitpa kertonut niin olisin tullut itsekin hyvälle mielelle🙂
Ap