Crocsit on junttien jalkineet!!
Kommentit (27)
Onhan ne rumat mut käytän pihalla silti. En ole kiinnostunut muiden mielipiteistä.
Onhan nuo. Itse kun käyn lähikaupassa nukkaisissa verkkareissa ja kirkuvankeltaisissa krokseissa, niin vitsailen että lähiöakka käy ostamassa pakolliset henkiinjäämiseväät.
Krokseilla on paikkansa. Vaelluksella esim. joen ylityksessä kahluukenkinä ja leirilläolokenkinä. Tosin virtaavan veden yli mentäessä ne pitää köyttää hyvin jalkaan kiinni ettei virta vie. Ne saa äkkiä kuivattua ja voi laittaa sitten lämmintä villasukkaa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Crocsit on kuusaalaisten kansallIiskenkä!!🤣😂👌🏻👍🏻🤣😂🤣🤪
Jep, näin on! Siel muutes tykätään niistä että kauppaankin hiihdellään niillä!
Crocsit valkoiset tuubisukat shortsit isomaha ja pussukka vyötäisillä
Aawwhh 😍🥰
Ne on miehekkäät, kun istun terassilla ilman paitaa ja juon olutta. Ne on vakaat jalassa, kun käyn wc:ssä. Tosimiesten terassi kengät. Kestävät hyvin 30kg ylipainon ja 48 numeron jalan!! Tuleppa sanomaan minua juntiksi, niin saat juoda loppukevään oluesi pillillä!!
Rahvaan tuulipukukansan jalkineet. Miten tämä oli joskus joku villitys käyttää joka paikassa kesäisin?
Mökillä ne on ihan parhaat. Meillä on kaikilla siellä omat, siinä ne nököttää vierekkäin eri kokoiset ja monenkirjavan väriset.
Ostin pikkuiselle tyttäreni tyttärelle pinkit Crocsit, kokoa 1 - 1,5 vuotiaan kokoa. Söpöt!
Niin on, joten älkää te hienopierut käyttäkö niitä! Kulttuurista omimista käyttää junttien kenkiä jos ei ole juntti.
Harvoja kenkiä, jotka mahtuu puristamatta ilman mitään korjauksia.
Megavaivasenluu, jota ei leikata, kun ei ole kipuja. Tosin niitä on alkanut olemaan.
T: Mittatilauskenkäläinen
Vierailija kirjoitti:
Harvoja kenkiä, jotka mahtuu puristamatta ilman mitään korjauksia.
Megavaivasenluu, jota ei leikata, kun ei ole kipuja. Tosin niitä on alkanut olemaan.T: Mittatilauskenkäläinen
Kauneus on muissa kengissä.
Kaupungilla lenkkarit ja college-asutkin ovat juntteja, mutta olkoot. Suomessa ei kokonahkaisia kenkiä voi käyttää edes kesällä, kun koko ajan sataa. Talvellakin ovat liukkaat jne. Ollaan siis reilusti juntteja vaan.
Ok, mulla on aina töissä crocsit. Olen siis juntti.