Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäis toimia kun olen tapaillut yhtä naista tässä, ja samalla ex-nainen ottanut yhteyttä paljon viimeaikoina

Vierailija
30.12.2020 |

Eli olen yhden ihan mukavan naisen kanssa tässä tapaillut, ja samalla jostain syystä ex-tyttöystävä 8 vuoden takaa on ottanut yhteyttä ja sai nyt lupaamaan minut mennä tapaamaan häntä. En ole aikeissa pettää tätä naista jota tapailen, mutta miten saisin pidettyä sen ex-tyttöystävän kaverina, loukkaamatta häntä vaikka en aiokaan lähteä hänen ilmeisesti kaipaamiinsa juttuihin?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken ex-naiselle viestin huonoilla tekosyillä etten voi tulla tänään tai huomenna tapaamaan häntä. Hän ehdotti että sunnuntaina, koska syy ei estä tapaamista sunnuntaina. Nyt joudun ilmeisesti suostumaan tapaamaan häntä sunnuntaina, koska en pysty keksimään mitään valhetta miksi en pystyisi tapaamaan häntä silloin.

t. ap

Vierailija
82/90 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt jotain vinkkejä tilanteen ratkaisuun! Valehtelin jo toisen kerran exälle huonolla tekosyyllä, ja tein sen koska te naiset täällä suhtauduitte niin vihaisesti siihen että menisin häntä tapaamaan. Auttakaa nyt ja kertokaa miten väistän tapaamisen mutta pidän silti välit ex-naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/90 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt jotain vinkkejä tilanteen ratkaisuun! Valehtelin jo toisen kerran exälle huonolla tekosyyllä, ja tein sen koska te naiset täällä suhtauduitte niin vihaisesti siihen että menisin häntä tapaamaan. Auttakaa nyt ja kertokaa miten väistän tapaamisen mutta pidän silti välit ex-naiseen.

Sanot että sulla on nyt sellainen tilanne, että et pääse tapaamaan häntä ja pyydät sitä anteeksi. En nyt tiiä millanen ihminen oot, mutta ketään ei tarvi pakosta mennä tapaamaan. Sanot vaikka että sulla on akuuttia ahdistusta ollut (et valehtele, selvästi ahdistaa tuo tilanne) ja että otat häneen yhteyttä sitten kun sulla menee paremmin. Ei selittelyitä, sanot vain että anteeksi, nyt on tämmöistä, tavataan joskus toiste. Varmaan exästä tuntuu hetken ikävältä mutta se on hänen vastuullaan aikuisena ottaa se tilanne miten ottaa eikä sulla.

Ja sen enempää mammojen mielipiteisiin ei kannata tarttua etteikö exän kanssa voisi olla asialliset välit tai jopa kaveruutta. Mäkin olen kaveripohjalta edelleen parin exän kanssa tekemisissä eikä siinäkään oo mitään väärää. Toinen oli jo löytänyt naisen ja samoin minä miehen. Se toinen elätteli hetken mielessään asioita ja sanoikin ihan suoraan, mutta minä torppasin ne ajatukset kertomalla että mulla on hyvä suhde enkä koe tunteita häntä kohtaan paitsi kaverillista välittämistä kuten ketä tahansa muuta kaveria kohtaan. Hyvin meni, meillä ei ole ollut sen jälkeen mitään ongelmia keskustella sillon tällöin kahvilla elämän asioista.

Vierailija
85/90 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei täällä oikein ymmärretä, että mikset voi kertoa exälle, että seurustelet nykyään.

Ensinnäkin sun ei ole pakko tavata häntä, jollet halua. Ei mikään pakko, voit sanoa, että et enää halua.

Jos se helpottaa, niin voit myös vaikka ottaa tapaamiseen mukaan äidin tai isän tai veljen, tai sen uuden tyttöystäväsi. Jos selität tämän hänelle, että lähes pelkäät eksääsi ja et uskalla olla tapaamatta, muttet halua tavata yksin, niin hän varmasti ymmärtää ja tulee mukaan.

Voisitko avata tässä syytä, mikset muka voi kertoa exälle, että sinulla on uusi?

Mitä teidän välillä on tapahtunut, pelkäätkö häntä tms?

Vierailija
86/90 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin. Jos on ala-asteella jonkun kanssa leikisti "seurustellut", niin onhan se ihan normaalia, että aikuisena seurustelee jonkun muun kanssa. Tuskinpa se silloinen tyttöystävä enää nyt aikuisena pahastuu.

Olettamus "seurustelusta" ala-asteella siksi, että ap ei voi millään yli 20-vuotias olla...

Vierailija
87/90 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö, miksi kukaan sinua auttaisi, kun et edes avaa tilannetta kunnolla?

Vierailija
88/90 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli muuten hyvä neuvo, että jos sinua pelottaa exän tapaaminen, pyydä äiti tai isi mukaan! Triplapeukku!

Parempaa neuvoa et voi saada ellet kerro, mikset voi kertoa exälle tapailevasi uutta.

Vierailija
89/90 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan, että haluat olla kaveri vaan, ainakin nyt, kun sulla on uusi tyttöystävä. Rehellisyys on aina paras.

En voi kertoa hänelle että minulla on tyttöystävä, enkä voi kertoa tähän syytä miksen voi kertoa, mutta tilanne vaan on näin

Aika p*ska olet.

Vierailija
90/90 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon kokemuksella, että ole ainakin rehellinen kaikille osapuolille.

Kun aloin tapailla miestäni, niin kertoi erään naisen olevan hänen kaverinsa. Tuo nainen piti tiiviisti yhteyttä mieheen, kommentoi aktiivisesti miehen somea jne.

No, en siitä paljoa ajatellut. Epäilykset heräsi vasta kun ekan kerran tapasin tuon naisen. Kohtaaminen oli niin jäinen, että jääpuikot vaan tuntuivat satelevan. Nainen siis minua kohtaan todella hyinen, ei puhunut minulle ja jätti kokonaan huomioimatta sanomiseni jne.

En tiedä, huomasiko mies tuosta, että taisin jotain tajuta. Kertoi nimittäin tuon jälkeen, että exähän tuo nainen oli.

Oli pakko todeta, ettei nyt enää kauhean yllätyksenä tullut.

Salailun syyksi mies esitti, ettei tiennyt kuinka asian esittäisi. Että kuinka kertoa uudelle tyttöystävälle, että ex hengailee kuvioissa kaverina.

Omasta mielestäni tuo rehellisyys olisi ollut parasta. Salailusta kun väkisinkin edelleen ajattelen, että mitähän muuta minulta salaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän