Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäis toimia kun olen tapaillut yhtä naista tässä, ja samalla ex-nainen ottanut yhteyttä paljon viimeaikoina

Vierailija
30.12.2020 |

Eli olen yhden ihan mukavan naisen kanssa tässä tapaillut, ja samalla jostain syystä ex-tyttöystävä 8 vuoden takaa on ottanut yhteyttä ja sai nyt lupaamaan minut mennä tapaamaan häntä. En ole aikeissa pettää tätä naista jota tapailen, mutta miten saisin pidettyä sen ex-tyttöystävän kaverina, loukkaamatta häntä vaikka en aiokaan lähteä hänen ilmeisesti kaipaamiinsa juttuihin?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain parin kuukauden seurustelun jälkeen vahingossa tietää että mies kaveeraa exänsä kanssa, aiemmin oli kysyttäessä kiistänyt asian ehdottomasti.

Laitoin poikki. Ei exän takia vaan päin naamaa valehtelun. Asia olis ehkä ollut eri, jos ei olis kusettanut.

Jos mä en itse sellaista harrasta enkä halua myöskään kumppanin exiä elämääni niin mulla on oikeus siihen.

Vierailija
22/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xepra kirjoitti:

Exät on exiä ihan syystä. Naisia tulee ja menee, tämän hetkinen nainen on tämän hetkinen nainen. Anna menneisyyden olla menneisyyttä. Miesten pitäisi oppia paremmin, miten naisten ajattelu toimii, ei se niin hankalaa ole.

Kertoiko aloittaja olevansa mies? 

Ei, mutta ajattelumme näköjään on heteronormatiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin suun supussa ja köyrisin vuoroin molempia ja muutaman kerran jälkeen ehdottaisin kimppakivaa

Vierailija
24/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole aikeissa pettää, mutta valehtelen kummallekin, en halua luopua exästäkään ja mietin kuitenkin seksiä exän kanssa"

Voi idiootti, sinä petät jo.

Miten miehet voi olla noin hölmöjä?

Vierailija
25/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekanakaan se ei edes ole pettämistä, jos sinä vasta tapailet jotain naista. Tapaillahan voi vaikka useampaa samaan aikaan. Toisekseen en myöskään kertoisi tuosta tapailemasta naisesta mitään ainakaan ihan heti, kun eihän se exälle kuulu. Katso mitä hän haluaa ja mitä sinä haluat.

Vierailija
26/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kauniimpi tai isotissisempi, jos yhtä kauniita . Se on neuvo jossa ei voi mennä pieleen.

Vierailija
27/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekanakaan se ei edes ole pettämistä, jos sinä vasta tapailet jotain naista. Tapaillahan voi vaikka useampaa samaan aikaan. Toisekseen en myöskään kertoisi tuosta tapailemasta naisesta mitään ainakaan ihan heti, kun eihän se exälle kuulu. Katso mitä hän haluaa ja mitä sinä haluat.

Tietääkö nainenkin että miehellä on muitakin?

Jotkut pitävät vielä nykyäänkin mielenkiinnon vain yhdessä ja ovat uskollisia sille yhdelle niin pitkään kun tapaillaan.

Itsellä ei olis vaikeuksia sanoa exälle, että nyt tapailen ja haluan keskittyä siihen, enkä lähtisi edes tapailemaan miestä joka pyörittää useampia,

mutta ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
28/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kaveriporukka on sinulle tärkeä, mikset ottaisin yhteyttä johonkuhun toiseen porukasta, ja kyselisi kuulumisia vuosien jälkeen. Toinen vaihtoehto, ehkä helpompi, olisi hommata ihan uusi kaveriporukka.

Ota huomioon, että saatat menettää tämän tapailutytön, jos käy ilmi, että olet salaa tapaillut eksää.

Riippuu tietysti, paljonko välimatkaa eksään on, että voisiko eksä olla nyksälle todellinen uhka. Pointtina, jäätyäsi kiinni, ihmiset käyttäytyvät usein odottamattomilla tavoilla, ja voitmenettää enemmän kin lemalla rehellinen.

Vierailija
29/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota exä takaisin. Senhän sä halusit kuulla

Vierailija
30/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo kaveriporukka on sinulle tärkeä, mikset ottaisin yhteyttä johonkuhun toiseen porukasta, ja kyselisi kuulumisia vuosien jälkeen. Toinen vaihtoehto, ehkä helpompi, olisi hommata ihan uusi kaveriporukka.

Ota huomioon, että saatat menettää tämän tapailutytön, jos käy ilmi, että olet salaa tapaillut eksää.

Riippuu tietysti, paljonko välimatkaa eksään on, että voisiko eksä olla nyksälle todellinen uhka. Pointtina, jäätyäsi kiinni, ihmiset käyttäytyvät usein odottamattomilla tavoilla, ja voitmenettää enemmän kin lemalla rehellinen.

On mennyt 8 vuotta ilman yhteyttä exään ja nyt onkin sit yhtäkkiä ainoa linkki kaveriporukkaan jota ilman ei pärjää. Ainiin ja mietitään haluaako ex seksillä pompottaa eli jos seksiä ei ole jo ollut niin se on harkinnassa.

Uskomatonta itsepetosta.

Vierailija
31/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan kuitenkin keskittyä yhteen kerrallaan ja haluan että toinenkin tietää, että olen vakavissani vaikka tapailu ei olisi vielä niin kovin syvällä asteella.

Vierailija
32/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö nainenkin että miehellä on muitakin?

Jotkut pitävät vielä nykyäänkin mielenkiinnon vain yhdessä ja ovat uskollisia sille yhdelle niin pitkään kun tapaillaan.

Itsellä ei olis vaikeuksia sanoa exälle, että nyt tapailen ja haluan keskittyä siihen, enkä lähtisi edes tapailemaan miestä joka pyörittää useampia,

mutta ihmisiä on erilaisia.

Joo, onhan ihmisiä joka lähtöön ja näihin termeihin jokainen vetää varmaan omat rajansa. Mulla se menee, et: treffailu- tapailu-seurustelu-parisuhde. Kun suhde vaihtuu tapailusta seurusteluun, niin silloin en ole muita naisia enää tapaillut.

Vierailija
33/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et muka voi kertoa sille exälle että sulla on tapailusuhde menneillään? Miksi muka et voi syytä sanoa tässä, siis NIMETTÖMÄSTI keskustelupalstalla? Aika monella miljoonalla suomalaisella on exä ja tapailee nyt toista, mutjoo uli uli foliohattu päähän vaan apua sut tunnistetaan :)

Vierailija
34/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mennyt 8 vuotta ilman yhteyttä exään ja nyt onkin sit yhtäkkiä ainoa linkki kaveriporukkaan jota ilman ei pärjää. Ainiin ja mietitään haluaako ex seksillä pompottaa eli jos seksiä ei ole jo ollut niin se on harkinnassa.

Uskomatonta itsepetosta.

Ne ihmiset merkitsevät mulle ammatillisesti aika paljon, ja niin kummaa kuin se onkin minäkin merkitsen heille ammatillisesti paljon. Paljon synergioita joita ei ole realisoitu mutta esim yhteisestä yrityksestä on ollut jossain vaiheessa puhetta

Vierailija
35/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan exän kanssa treffeille ja pane illan päätteeks. On ihanan vapauttavaa toteuttaa seksualisuuttaan vaikkapa monenkin ihmisen kanssa! Tätähän naistenlehdet suosittelee naisille niin otetaan me miehet sama filosofia haltuun!

Vierailija
36/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö tuo ammattilaiskytky on ajankohtainen? Hei haloo, et sitten voi ottaa yhteyttä suoraan johonkin muuhun heistä. Mä sanon että vanha suola tossa janottaa eikä mitään muuta.

Vierailija
37/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö tuo ammattilaiskytky on ajankohtainen? Hei haloo, et sitten voi ottaa yhteyttä suoraan johonkin muuhun heistä. Mä sanon että vanha suola tossa janottaa eikä mitään muuta.

Niin tällä ex-tyttöystävälläni joko vanha suola janottaa, tai sitten hän haluaa saada minulta jotain seksin avulla.

Vierailija
38/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta itsepetosta.

Ne ihmiset merkitsevät mulle ammatillisesti aika paljon, ja niin kummaa kuin se onkin minäkin merkitsen heille ammatillisesti paljon. Paljon synergioita joita ei ole realisoitu mutta esim yhteisestä yrityksestä on ollut jossain vaiheessa puhetta

Sä taidat elää jossain ihme kuvitelmissa. No, kukin tavallaan. Anyway, teet hallaa exälle ja sun nykyiselle kun pimität tietoja heiltä. Karma yleensä kostaa tällaisia asioita, ei ehkä heti, mutta joskus.

Vierailija
39/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta itsepetosta.

Yhteinen uusi tuleva yritys, jossa eksä mukana ja uusi tyttökaverikin sitten vielä kuvioissa, maailma on kyllä avara ja mahtava paikka.

Vierailija
40/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta itsepetosta.

Sä taidat elää jossain ihme kuvitelmissa. No, kukin tavallaan. Anyway, teet hallaa exälle ja sun nykyiselle kun pimität tietoja heiltä. Karma yleensä kostaa tällaisia asioita, ei ehkä heti, mutta joskus.

Mä en usko karmaan, mutta silti olen samaa mieltä!!! (sivusta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi