Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäis toimia kun olen tapaillut yhtä naista tässä, ja samalla ex-nainen ottanut yhteyttä paljon viimeaikoina

Vierailija
30.12.2020 |

Eli olen yhden ihan mukavan naisen kanssa tässä tapaillut, ja samalla jostain syystä ex-tyttöystävä 8 vuoden takaa on ottanut yhteyttä ja sai nyt lupaamaan minut mennä tapaamaan häntä. En ole aikeissa pettää tätä naista jota tapailen, mutta miten saisin pidettyä sen ex-tyttöystävän kaverina, loukkaamatta häntä vaikka en aiokaan lähteä hänen ilmeisesti kaipaamiinsa juttuihin?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekanakaan se ei edes ole pettämistä, jos sinä vasta tapailet jotain naista. Tapaillahan voi vaikka useampaa samaan aikaan. Toisekseen en myöskään kertoisi tuosta tapailemasta naisesta mitään ainakaan ihan heti, kun eihän se exälle kuulu. Katso mitä hän haluaa ja mitä sinä haluat.

Itse haluan kuitenkin keskittyä yhteen kerrallaan ja haluan että toinenkin tietää, että olen vakavissani vaikka tapailu ei olisi vielä niin kovin syvällä asteella.

Miksi ei voisi olla vakavissaan, vaikka tapailee useampaa? Jos haluat kiinnittyä yhteen ihmiseen, niin sittehän se minun mittapuun mukaan on jo seurustelua.

Vierailija
42/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään kunnollisia neuvoja eikä pelkkää haukkumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo kaveriporukka on sinulle tärkeä, mikset ottaisin yhteyttä johonkuhun toiseen porukasta, ja kyselisi kuulumisia vuosien jälkeen. Toinen vaihtoehto, ehkä helpompi, olisi hommata ihan uusi kaveriporukka.

Ota huomioon, että saatat menettää tämän tapailutytön, jos käy ilmi, että olet salaa tapaillut eksää.

Riippuu tietysti, paljonko välimatkaa eksään on, että voisiko eksä olla nyksälle todellinen uhka. Pointtina, jäätyäsi kiinni, ihmiset käyttäytyvät usein odottamattomilla tavoilla, ja voitmenettää enemmän kin lemalla rehellinen.

On mennyt 8 vuotta ilman yhteyttä exään ja nyt onkin sit yhtäkkiä ainoa linkki kaveriporukkaan jota ilman ei pärjää. Ainiin ja mietitään haluaako ex seksillä pompottaa eli jos seksiä ei ole jo ollut niin se on harkinnassa.

Uskomatonta itsepetosta.

Ne ihmiset merkitsevät mulle ammatillisesti aika paljon, ja niin kummaa kuin se onkin minäkin merkitsen heille ammatillisesti paljon. Paljon synergioita joita ei ole realisoitu mutta esim yhteisestä yrityksestä on ollut jossain vaiheessa puhetta

Yhteinen uusi tuleva yritys, jossa eksä mukana ja uusi tyttökaverikin sitten vielä kuvioissa, maailma on kyllä avara ja mahtava paikka.

Se ex omistaa varmaan yrityksen ja koettaa seksillä saada aapeeta työntekijäksi jättipalkalla. "Annan palkkaa vain jos panet"

Ja ap ei voi kertoa kummallekaan ihan vaan suojellakseen molempia. Noin niinkun urakehitystä ajattelen vaan, kun nyt 8 vuoden tauon jälkeen tämä ainutlaatuinen tilaisuus on saatavilla 😂

Vierailija
44/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kunnollisilla neuvoilla? Eihän tässä ole kuin muutama vaihtoehto.

A) jatkat exän kanssa viestittelyä ja tapaat hänet ( ehkä seksin merkeissä) ja luultavasti nykyisesi jättää sut, kun saa selville

B) lopetat exän kanssa viestittelyn

C) jatkat exän kanssa viestittelyä vain ja ainoastaan ammatillisesti ja kerrot hänelle, että seurustelet

Vierailija
45/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin säälittävä idiootti että ei sulle voi oikeita neuvoja antaa kun menet munas mukaan kuitenkin.

Vierailija
46/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin säälittävä idiootti että ei sulle voi oikeita neuvoja antaa kun menet munas mukaan kuitenkin.

Enpäs mene! Oonhan jo sanonut että en aio pettää

Vierailija
47/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvität ensin itsellesi haluatko seksuaalisesti eksääsi ja oletko kaivannut häntä nämä 8 vuotta. Onko enää tilaa tälle uudelle tyttökaverille?

Vierailija
48/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole aikeissa pettää, mutta valehtelen kummallekin, en halua luopua exästäkään ja mietin kuitenkin seksiä exän kanssa"

Voi idiootti, sinä petät jo.

Miten miehet voi olla noin hölmöjä?

Niinpä. On ajatellut kuitenkin pettämistä kun mieleen tuli.

Vierailija
49/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koet, että pettäisit jos harrastat seksiä toisen kanssa ja silti olet menossa tapaamaan naista joka ilmeisesti haluaa seksiä sulta?

Siis kuinka tyhmä sä olet?

Tuo asioiden pimittäminen on jo pettämistä.

Vierailija
50/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koet, että pettäisit jos harrastat seksiä toisen kanssa ja silti olet menossa tapaamaan naista joka ilmeisesti haluaa seksiä sulta?

Olen jo kerran "feidannut" yhden tapaamisen tuon eksän kanssa vähän huonoilla syillä, jos taas teen sen niin ei se enää halua olla mun kaveri. Menen tapaamaan sitä kaverina vaan.

Vierailija
51/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät että ex haluaa panna niin teillä on jo ollut seksikeskusteluja, se on pettämistä. Ja sä urvelo et kykene sanomaan ei vaan haluat mennä tapaamaan. Se on pettämistä. Päin naamaa valehtelu, se on pettämistä.

Miksi et voi myöntää sitä vaan koitat todistella kuinka kunnollinen muka olet? Et ole, sä petät jo ja salailet juuri sen takia kun tiedät että teet väärin.

Vierailija
52/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverina vaan tässä panemisesta puhutaan"

Vierailija
53/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kerran "feidannut" yhden tapaamisen tuon eksän kanssa vähän huonoilla syillä, jos taas teen sen niin ei se enää halua olla mun kaveri. Menen tapaamaan sitä kaverina vaan.

Tapaaminen on tapaaminen, vaikka kuinka sitä yrität väittää toiseksi. Sinä petät, kun menet tapaamaan exää. Itse asiassa petät jo, kun viestittelet exän kanssa. Tiedät varsin hyvin, että ex haluaa olla enemmän kuin kaveri. Leikit tulella.

Vierailija
54/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota exä takasin

Vierailija
55/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa menisin tapaamaan eksää. Ehkä päätyisimme seksiin. Mitä sitten. Omasta mielestä et ole kenellekkään tilivelvollinen menoistasi jos olet "vain" tapailu vaiheessa jonkun kanssa. Itse tapailisin molempia hetken ja valitsisin paremman. Et voi pettää ketään jos et ole edes parisuhteessa kenenkään kanssa

Vierailija
56/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä leikki viimeksi. Mikä olisi muuttunut? Munaa heiluu kovaa kyytiä isännän miettiessä kumpaan kallistuisi. Järki käteen ja vähän äkkiä!

Vierailija
57/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuossa tilanteessa menisin tapaamaan eksää. Ehkä päätyisimme seksiin. Mitä sitten. Omasta mielestä et ole kenellekkään tilivelvollinen menoistasi jos olet "vain" tapailu vaiheessa jonkun kanssa. Itse tapailisin molempia hetken ja valitsisin paremman. Et voi pettää ketään jos et ole edes parisuhteessa kenenkään kanssa

Otat sit mieluummin sen riskin, että se jompikumpi tyttökaveri jättää asioiden valehteleminen takia kun on luullut olevansa uskollisessa suhteessa.

Asioista kannattaisi olla rehellinen. Jos ap haluaa tapailla useampaa niin kyllä tapailulumppanien tulisi olla tietoisia asiasta, jotta voivat itse päättää. Ihmiset on erilaisia. Itse en edes pystyisi tapailemaan useampaa, vaikka se tuntuu nykyään olevan normaalia. Meitä on paljon samanlaisia ja meillä on oikeus tietää ja päättää itse minkälaisia ihmisiä tapaillaan.

Ja ap jo itsekin puhuu pettämisestä eli kokee olevansa parisuhteessa.

Vierailija
58/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä sinulle yksi, se on ainoa minkä tarvitset...

Katkaise yhteydet molempiin, ja aloita touhusi puhtaalta pöydältä jonkun ihan muun kanssa.

Olet nimittäin jo nyt pölvästellyt itsesi tilanteeseen, josta olisi jo muutenkin ollut hankala luovia kuivin jaloin ulos, mutta hölmöyksissäsi olet vielä jakanut niin paljon yksityiskohtia tilanteestasi tässä ketjussa, että olet täysin sekä exäsi että myös naisystäväsi tunnistettavissa, jos he sattuvat lukemaan tätä palstaa...

Olet siis maalannut itsesi nurkkaan jo näin alkuvaiheessa, ennenkuin olet saanut mitään hyötyä.

Vierailija
59/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä mies.

Vierailija
60/90 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla niin kovasti mieli tekee, mutta haluat vain vakuutella asian oikeellisuutta keskustelupalstalla kun et voi pitää sisälläsi. Kiillotat kruunuasi, kuinka et aio pettää, mutta sitten vaan hups kun kävi silleen, kun exä halusikin jotain seksillä. Ei yhtään ollu sun vika, exän vika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme