Miten pitäis toimia kun olen tapaillut yhtä naista tässä, ja samalla ex-nainen ottanut yhteyttä paljon viimeaikoina
Eli olen yhden ihan mukavan naisen kanssa tässä tapaillut, ja samalla jostain syystä ex-tyttöystävä 8 vuoden takaa on ottanut yhteyttä ja sai nyt lupaamaan minut mennä tapaamaan häntä. En ole aikeissa pettää tätä naista jota tapailen, mutta miten saisin pidettyä sen ex-tyttöystävän kaverina, loukkaamatta häntä vaikka en aiokaan lähteä hänen ilmeisesti kaipaamiinsa juttuihin?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään kunnollisia neuvoja eikä pelkkää haukkumista?
Olet saanut monta kunnollista neuvoa, mutta ohitat ne, koska ne eivät sovi omiin ajatuksiisi. Keksit vain tekosyitä, jotta voisit tehdä niinkuin muna tahtoo ja siirtää vastuun muille.
Toisin kuin naiset, mies voi tavata exää ja olla alkamatta seksiin. Taidatte tietää itsekin, että se on naiset ketkä käy tapaamassa exää ja hups kuinka ollakaan ajautuvat seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään kunnollisia neuvoja eikä pelkkää haukkumista?
Olet saanut monta kunnollista neuvoa, mutta ohitat ne, koska ne eivät sovi omiin ajatuksiisi. Keksit vain tekosyitä, jotta voisit tehdä niinkuin muna tahtoo ja siirtää vastuun muille.
Toisin kuin naiset, mies voi tavata exää ja olla alkamatta seksiin. Taidatte tietää itsekin, että se on naiset ketkä käy tapaamassa exää ja hups kuinka ollakaan ajautuvat seksiin.
Täh? Ne on kummatkin toistensa exiä. Miten se naispuolinen ex voi ajautua miespuolisen exän kanssa seksiin, jos miespuolinen ex kieltäytyy? Sun logiikka kusee nyt aika pahasti.
Miksi jättää panematta jos on hyviä naisia? Oletko joku uskis?
Niin se syy, miksi et (muka) voi kertoa eksälle, että sinulla on jo uusi, on se, että tiedät, että eksää ei sitten enää kiinnostaisi tavata sinua, ja haluat itse kuitenkin pitää auki vähintään option päästä eksän kanssa sänkyyn, eikö niin?
Mistä olet päätellyt, että eksä haluaa seksiä kanssasi ja haluaa sinulta sen avulla jotain? Taidat olla itse kiero kuin korkkiruuvi ja projisoit nämä piirteet eksän ominaisuuksiksi. Itse haluat seksiä (myös) eksän kanssa. Ja samalla pitää auki option tähän tapailunaiseen.
Turha kiemurrella. Asia tulee joka tapauksessa esiin ja sitten olet p***a jätkä, päädyit kumpaan naiseen tahansa.
Ihan vain ottamalla vastuuta omista tekemisistään. Verkostoidut ihan itse, etkä roiku eksässä kiinni. Ja pidät ihmissuhteet, sekä ammatilliset asiat erillään. Ei anna kovin uskottavaa kuvaa, jos et kykene pitämään mitään yhteyttä millään nykyaikaisella välineellä ihmisiin. Riskin otat jokatapauksessa, jos annat eksäsi olettaa teidän välillä olevan jotain muutakin, kuin tuo linkki noihin ihmisiin.
Mistään ei ole käynyt ilmi, miksei ap voisi rehellisesti kertoa exälle tapailevansa toista. Järjellistä syytä ei ole, ellei hän esitä sinkkua, koska haluaa sivusuhteen exän kanssa niin, että haaveilee pitävänsä molemmat naiset tietämättöminä toisistaan.
Vai mikä se syy muka on ap, ettet voi kertoa exälle totuutta?
Moikka,
Kiitos hyvästä aloituksesta!
Suosittelen vahvasti, että käyt nussimassa exää! Se kyyti tulee olemaan hyvää!
Jos harrastat seksiä myös nykyisen seurustelukumppanin kanssa ilman kumia niin exän kanssa muistat, että "wrap it, before tap it" niin ei tarvitse seurustelukumppanille selitellä mitään ikäviä tauteja yms. yms. Sitten vaan jatkat exän kanssa tuota samaa parin-kolmen vuoden välein yhteyttä. Exää ei kannata missään nimessä ottaa takaisin. Se on tuhoon tuomittua, mutta kannattaa ehdottomasti hyödyntää seksin puitteissa. Nuo alussa olevat ohjeet huomioiden toki! Niitä ei kannata unohtaa.
Mikset voi muka kertoa nykyisestä exälle ap?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain ottamalla vastuuta omista tekemisistään. Verkostoidut ihan itse, etkä roiku eksässä kiinni. Ja pidät ihmissuhteet, sekä ammatilliset asiat erillään. Ei anna kovin uskottavaa kuvaa, jos et kykene pitämään mitään yhteyttä millään nykyaikaisella välineellä ihmisiin. Riskin otat jokatapauksessa, jos annat eksäsi olettaa teidän välillä olevan jotain muutakin, kuin tuo linkki noihin ihmisiin.
En pidä sometuksesta.
t. ap
Lässyn lässyn.
Koitappa nyt ensiksi vaikka lopettaa typerät provoilut ja kasvata itsellesi munat.
Oksettaa ajatuskin, että mieheni, joka oikeasti on mies eikä akka, kuten sinä, kirjoittelisi lässytyksiä täällä.
Olet 🤮
Ymmärsinkö oikein. Et ole 8 vuoteen nähnyt exääsi, vaikka satunnaisesti olette viesteilleet? Ja hän on ainoa linkki näihin ihmisiin, jotka ovat sinulle ammatillisesti tärkeitä ja omien sanojesi mukaan myös sinä heille ammatillisesti tärkeä? Etkä silti näitä ihmisiä ole nähnyt? Ikävä tuottaa pettymys, muttet taida olla heille ammatillisesti niin korvaamaton mitä kuvittelet. Kyllä he olisivat ottaneet sinuun jo yhteyttä, jos yhteinen yritys ei olisi pelkkää sanahelinää. Mikäli et oikeasti halua exän kanssa paukuttaa lakanoita, näkisin sinulla tasan yhden aidosti järkevän vaihtoehdon; lakkaa olemasta noin uusavuton ja ota itse yhteys näihin ihmisiin jotka mukamas ovat ilman exääsi sinun tavoittamattomissasi. Kai heillä jokaisella on puhelinnumero tai vaihtoehtoisesti sometili. Harva ihminen pahastuu, vaikka joku pitkän tauonkin jälkeen ottaa yhteyttä.
Olen tässä koko ketjun ajan miettinyt, mikä olisi järkevä selitys sille, ettei voi kertoa exälle seurustelevansa. Henkilölle, jonka kanssa ei ole seurustellut kahdeksaan vuoteen.
En keksi MITÄÄN järkevää, samastuttavaa, ei-moraalisesti-kyseenalaista selitystä. En yhtäkään.
Keksiikö joku?! Jakakaa heti!
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä koko ketjun ajan miettinyt, mikä olisi järkevä selitys sille, ettei voi kertoa exälle seurustelevansa. Henkilölle, jonka kanssa ei ole seurustellut kahdeksaan vuoteen.
En keksi MITÄÄN järkevää, samastuttavaa, ei-moraalisesti-kyseenalaista selitystä. En yhtäkään.
On lyönyt exän (tai jonkun yhteisen tutun) kanssa kymppitonnista vetoa, ettei ole eka, joka löytää uuden suhteen.
Haluaa voittaa kymppitonnin köyhien orpolapsien auttamiseen.
Tämä on paras, mihin pystyn. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lyönyt exän (tai jonkun yhteisen tutun) kanssa kymppitonnista vetoa, ettei ole eka, joka löytää uuden suhteen.
Entä jos ap on oikeasti suhteessa jonkun muun kanssa kuin sen tapailunaisen, ja tämä tieto löytyy esim. facebookista? Silloin voisi olla, että ap ei halua kertoa todellista tilannettaan - mikä ei kyllä tee yhtään parempaa hänestä vaan ehkä vielä pahemman huijarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ap on oikeasti suhteessa jonkun muun kanssa kuin sen tapailunaisen, ja tämä tieto löytyy esim. facebookista? Silloin voisi olla, että ap ei halua kertoa todellista tilannettaan - mikä ei kyllä tee yhtään parempaa hänestä vaan ehkä vielä pahemman huijarin.
Niin että on koko ajan pettänyt varsinaista kumppaniaan exän kanssa, mutta tätä uutta ei halua pettää?
On kyllä uskottava skenaario. Ei kuitenkaan moraalinen, mitä tuossa haettiin. :D
Vierailija kirjoitti:
No viesteile sen exän kanssa ja kerro, että sinulla on tapailusuhde.
Minä olen myös vanhan exän kanssa tekemisissä, mutta meillä ei ole siinä mitään vanha suola janottaa -kuviota. Kun minulla oli tapailusuhde, mutta olimme tuon exän kanssa sopineet kahveista, kerroin, että tapailen. Lähinnä pohdimme sitä, miltä asia voi näyttää, jos tulee ilmi jossain yhteydessä. Jos siis tapailee jotakuta kiinnostuneena, on omituista pitää yhteyksiä exän kanssa. Olemme tuon exän kanssa aina laittaneet yhteydenpidot vähälle, jos toisella on ollut suhde tms. Sillä ajatuksella että ensisijaisesti ollaan lojaaleita seurustelukumppanille ja sitten exän kanssa voi kaveerata enemmän, jos on sinkku.
"Jos tapailee jotakuta kiinnostuneena, on omituista pitää yhteyksiä eksän kanssa". Mitä ihmettä?! Toivon, että jos tapaan jotain miestä, hän on hyvissä väleissä eksänsä kanssa, vaikka ihan kaverikin. Ei vaikuttaisi yhtään oudolta. Paljon huolestuttavampaa, jos ovat huonoissa väleissä.
Ootko varma, ettei nämä kaksi tunne toisiaan ja tee sulle testiä, että lähdetkö toiselta salaa tapaamaan eksää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot hänelle ihan avoimesti samat asiat kuin aloituksessa?
En voi kertoa tälle ex-tyttöystävälle että minulla on uusi nainen
Kummallista.
Onko siis niin, että ei ole ex?
Miksi muuten et voisi kertoa vai oletteko luvanneet odottaa toisianne? Kahdeksan vuotta?
Eikö sinulla ole ollut tämän kahdeksan vuoden aikana ketään - eikä hänelläkään?
Mikä peli teillä oikein on?
Sano sitten sille tapailukaverille, että olet vielä tuossa exässä kiinni ja menet tapaamaan häntä.
Olet meinaan tosi kiinni ja tosi solmussa. Ittes kanssa.
Ole jollekulle edes suora ja rehellinen. Ehdotan että tälle uudelle tuttavuudelle.