Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kesä läskinä, älä tule kesä! Vitu ttaa valmiiksi

Vierailija
30.12.2020 |

Oispa sade kesä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tosi kiva että toivot sateista kesää kaikille oman peilikuvas takia. Porkkanaa naamariin ja lenkille sanon minä.

Olen yrittänyt jo vuosia :"D

Ikuinen laihduttaja ap

No, rupea onnistujaksi.

Tee isommalla kuvalla ja tee muuta kuin laihduta.

Syö hyvin tee sellaisia juttuja, joista pidät. Mistä liikunnasta pidät?

Ressitön elimistö laihtuu, stressihormoni lihotaa.

Keskity hyvään.

Hyväksy ja ole itse itsellesi armollinen.

Olet hieno noin.

Miten aiheuttaisit itsellesi hyvän ja hyväksyvän olon? Hyvän mielen?

Hae sitä. Aloita vaikka kävelyllä ja netistä Mindfullness ja rentoutusjuttuja.

Aloita tänään. Jotain pientä kivaa. Sinulle.

Olen pitkäaikaistyötön, ainoa ilo elämässä on leipominen ja syöminen, niitä rakastan. Ne on mulle syy nousta aamulla. Ap

Minäkin olen pitkäaikaistyötön mutta en ylipainoinen. Oletko masentunut? Apua on tarjolla! Pidätkö lemmikeistä? Piirtämisestä? Tai jopa palapelien teosta? Jooga? Ei sen tarvitse olla sen suurempaa tekemistä kun mieli voi jo piristyä.

Leipoakin voi terveellisemmin. Kokeile uusia kevyempi reseptejä?

Kirjoita tuntemukset paperille? :)

-eri siis kuin tuo jolle vastasit

Vierailija
22/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialle voi tehdä jotain. Kesään mennessä laihtuu jopa 25 kiloa kun vain aloitat. Ei se ole niin hankalaa, ei helppoakaan mutta yritä edes.

En jaksa enää yrittää! Yrittänyt vuosia, en ala siihen pettymys pas kaan enää koskaan!

Jos olisi rahaa, muuttaisin Alaskaan missä aina talvi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tosi kiva että toivot sateista kesää kaikille oman peilikuvas takia. Porkkanaa naamariin ja lenkille sanon minä.

Ikuinen laihduttaja ap

No, rupea onnistujaksi.

Keskity hyvään.

Olet hieno noin.

Olen pitkäaikaistyötön, ainoa ilo elämässä on leipominen ja syöminen, niitä rakastan. Ne on mulle syy nousta aamulla. Ap

Gloomy Sunday?

Vierailija
24/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laihduttaa.

Vierailija
25/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit laihduttaa.

Ei enää koskaan, kun ei onnistu.

Vierailija
26/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ajattele optimistisesti, jos nyt murehdit puolen vuoden päässä olevaa kesää voit kesällä, oli sää millainen vaan, suunnata ajatukset jouluun.

Voit tehdä joulukortteja, hankkia tai tehdä lahjoja suunnitella menut ja aikataulut

Ei vaan, elä nyt tämä vähän kesää viileämpi ja ehkä kosteampikin kausi ja ehkä opettele löytämään iloa ja nautintoa ulkoilusta ja liikunnasta.

Vinkki: joskus se suurin nautinto ja ilo on kotiinpaluun ja suihkun/saunan jälkeen villaviltin alla lepäily.

Silloin tietää tehneensä jotain hyödyllistä ja tietää seuraavanakin päivänä tekevänsä jotain oman hyvinvoinnin eteen. Pitkällä aikavälillä se kannattaa, se tuo enemmän iloa ja hyvää kuin välittömän mielihyvän ratkaisut

Vierailija
27/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asialle voi tehdä jotain. Kesään mennessä laihtuu jopa 25 kiloa kun vain aloitat. Ei se ole niin hankalaa, ei helppoakaan mutta yritä edes.

En jaksa enää yrittää! Yrittänyt vuosia, en ala siihen pettymys pas kaan enää koskaan!

Jos olisi rahaa, muuttaisin Alaskaan missä aina talvi. Ap

Eiköhän Alaska vastaa ilmastoltaan Pohjois-Suomea, mitä nyt sään ääri-ilmiöitä on enemmän.

Ja kesällä vihaisia hyönteisiä.

Vierailija
28/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kesällä 2019 72kg, kesällä 2020 62kg. Kesällä 2021 aion olla vyötäröstä kapeampi ja pepusta isompi, kiloista viis. Treenaan kotona. Tsemppiä, sinäkin pystyt siihen.

Minä olin kesällä 2018 99kg, helmikuussa 2019 88kg(en ymmärrä miten)

Ja elokuussa 2019 painoin taas 99kg ,vaikka en omasta mielestäni muuttanut mitään.

ja tänään 103kg.

Ap

No johan kerroit että leivot ja syöt. Ei siihen muuta tartte.

Vierailija
29/79 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen laihduttaja ap

No, rupea onnistujaksi.

Keskity hyvään.

Olet hieno noin.

Ei mitään järkeä, kilot lähtee sillä että lopetat leipomisen. Luulin jo että sulla olisi jolllain tapaa mahdoton tilanne mutta toihan nyt on se helpoin kaikista, lopettaa yhden asian tekemisen ja korvaa sen jollain muulla.

Ei sokerit, jauhot ja voi yhteen sekoitettuna eri tavoilla ole mitään hemmottelua, itsensä rakastamista tms, sellaista aktiivisuutta jota kannattaa jatkaa vaikuttaakseen edes vähän toimintakykyiseltä. Sokeripussi, jauhot ja voi ei siirry enää ostoskärryyn ja siinä se elämäntapamuutos. Tukit tuolla tavalla vaan verisuonesi ja diabetes jo varmaan onkin. Jos keittiössä tykkää viettää aikaa niin sehän on ihannetilanne vaihtaa leipominen ravinteikkaan kasvispainotteisen ruoan hifistelyyn.

Vierailija
30/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syöminen ja juominen ovat syynä. Kato mitä kurkusta menee alas ja muuta se niin läskit lähtee. Liikunnalla et paljon laihdu.

Vierailija
31/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse paljastella missään pikkubikineissä jos et halua, koska on olemassa myös peittäviä uima-asuja.

Osta vaikka sellainen uimahallikäyttöön tarkoitettu märkäpuku jossa on lyhyet hihat ja lahkeet.

Vierailija
32/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on asenne ainakin kohdillaan. Se on hyvä luovuttaa jo ennen kuin edes harkitsee aloittamista, niin eipähän tule pettymyksiä. Ei muuta kuin naama norsunv*tulla ja läskit hyllyen kohti kesää - valitus kuuluu jo korttelin päähän sekä kesää ennen, aikana että jälkeen. 

Vierailija
33/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on asenne ainakin kohdillaan. Se on hyvä luovuttaa jo ennen kuin edes harkitsee aloittamista, niin eipähän tule pettymyksiä. Ei muuta kuin naama norsunv*tulla ja läskit hyllyen kohti kesää - valitus kuuluu jo korttelin päähän sekä kesää ennen, aikana että jälkeen. 

Just näin. Aloittajasta tuli ihan mieleen ne Hengenvaarallisesti lihavat -sarjan läskit, jotka hokee tauotta miten ovat kehonsa vankeja ja haluavat muutoksen, ja tekevät kaikkensa laihtuakseen, ja lopputulos on, että lihovat ja syyttävät siitä vaakaa tai muita....

Aloittajakin osaa käyttää nettiä, mistä apua painon pudottamiseen löytyy vaikka kuinka. Esimerkiksi hiilareiden karsimisella painon saisi kohtuullisen helposti tippumaan, jos oikeasti niin haluaa. Mutta veikkaan, että aloittaja vaan haluaa mussuttaa tavan pullaa päivästä toiseen, eikä kykene auttamaan itseään edes sen vertaa, että korvaisi sokerin ja viljat hiilarittomilla ainesosilla.

Vierailija
34/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. BMI noussut 22 kun yleensä on 20. Aion kyllä laihduttaa ennen kesää ylimääräiset pois.

Vierailija
35/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plaa Plaa, yritä itse ensin 4 vuotta laihduttaa ja tule sitten vinkumaan!

Elämä on pas kaa ja maukas, rasvainen ja sokerinen syöminen on ainoa mikä tekee tästä elämästä elämisen arvoisen!

Harmi vaan, kun se tekee rumaksi ja pitää lukkiutua kotiin koko kesäksi. Sääli lapsiani.

Ap

Vierailija
36/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen laihduttaja ap

No, rupea onnistujaksi.

Keskity hyvään.

Olet hieno noin.

Kyllä ihminen voi etsiä itselleen uusia mielenkiinnon ja mielihyvän kohteita. Mielihyvää voi opetella saamaan aineettomista asioista. Ei vain syömisestä. Laihtuminen ei ole pelkästään luopumista vaan saat uusia asioita tilalle.

Esimerkiksi itsekunnioituksen.

Vierailija
37/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Aloittajasta tuli ihan mieleen ne Hengenvaarallisesti lihavat -sarjan läskit, jotka hokee tauotta miten ovat kehonsa vankeja ja haluavat muutoksen, ja tekevät kaikkensa laihtuakseen, ja lopputulos on, että lihovat ja syyttävät siitä vaakaa tai muita....

Aloittajakin osaa käyttää nettiä, mistä apua painon pudottamiseen löytyy vaikka kuinka. Esimerkiksi hiilareiden karsimisella painon saisi kohtuullisen helposti tippumaan, jos oikeasti niin haluaa. Mutta veikkaan, että aloittaja vaan haluaa mussuttaa tavan pullaa päivästä toiseen, eikä kykene auttamaan itseään edes sen vertaa, että korvaisi sokerin ja viljat hiilarittomilla ainesosilla.

Yritä itse ensin vuosia, repsahdan jatkuvasti ja tule sitten sanomaan kuinka helposti se laihtuminen onnistuu! Ap

Vierailija
38/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset ollut itsellä joka kevät jo ainakin 35v. Tiukassa istuu läskit, tunnustan. Mut aina kesän jälkeen tulee syksy...

Täysin sama 😂.

Mitä enemmän ikää sen tiukemmassa istuu läskitkin. Ihanan rehellistä tekstiä 👍.

Vierailija
39/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hyväksymään itsesi. Ei tarvitse laihduttaa vain ainoastaan rakastaa itseään kaikesta huolimatta. Ihan turha valittaa, jos ei aio tehdä mitään muutosta.

Vierailija
40/79 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini laihdutti just 5 kk:ssa 20 kg. Ihan vaan ruokavalion muutoksella ja liikunnan lisäämisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme