Naisilla on pitkään ollut trendi matkia kaikkea mitä homomiehet tekevät - pätee myös pariutumiseen
Naiset seuraavat tubessa miljoonamäärin miten joku homopoika meikkaa itsensä ja matkivat sitten sitä.
Naiset matkivat homojen sisustustyyliä.
Naiset kyttäävät samaten homojen fashion-blogeja ja vlogeja.
Itse homona voin kertoa että meikäläisille se kumppanin löytäminen on aina ollut ERITTÄIN vaikeaa. Koska aina pitäisi olla itseä parempi, eikä mikään kelpaa.
Tämänkin heteronaiset ovat matkineet.
I rest my case.
Kommentit (13)
Homot on niiiiiin ihania 🥰
Ne on aina tyylikkäitä ja tykkää samoista asioista ku me eikä ne ahdistele ikinä.
15-v yläastetytöillä pitää nykyään olla trendikäs homobestis. Valitettavasti niitä ei riitä kaikille joten siitä on saatu uusi ylpeilyn ja kiusaamisen aihe.
Onhan naiset niitä homopoikia ihquttaneet ainakin 10 vuotta. En yhtään epäile etteikö kaikenlaista mallia ole otettu.
Puhumattakaan miten homoilta on kopioitu ”voimaannuttava” seksuaalinen käytös. Eli käytännössä vapaa l o r t t o i l u.
Sopii katsoa vaikka Ylen ohjelmia.
Erikoista on myös se että samaan aikaan lesbopareille on todella paljon lapsia ja parisuhteita.
Tiedän että moni teinityttö samastuu näihin meikkaaminen Tuureihin tyyliin ”miksen mä voi olla homopoika”
Ja ennen kuin naiset matki homoja, honor matki (ja matkii yhä) naisia.
Sä et löydä kumppania yksinkertaisesti siksi kun olet tyhmä ja vastenmielinen minkä tekstisi paljastaa.
Aika monella meisä heteromiehisä olis todennäköisesti paljon homoila opittavaa. - Haaste on, että en minä ainakaan ketään tunnista tai erota homoksi, ellei mieluiten hän itse kerro sellainen olevansa....
_Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Aika monella meisä heteromiehisä olis todennäköisesti paljon homoila opittavaa. - Haaste on, että en minä ainakaan ketään tunnista tai erota homoksi, ellei mieluiten hän itse kerro sellainen olevansa....
Olet kyllä ihan moniongelmainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ihan moniongelmainen nainen.
No ei kai kukaan aatellu avauksen tehneen olevan tervepäinen nainen saati mies.
5/5