Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kesä läskinä, älä tule kesä! Vitu ttaa valmiiksi

Vierailija
30.12.2020 |

Oispa sade kesä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap sua vaikka mulla ei olekaan vaikeaa laihduttaa. Kaikilla on vahvuudet ja heikkoudet ja kaikilla haasteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika optimistisia olette. Suuri osa ylipainoisia on isossa riskissä saada koronan vaikea muoto. Voi olla, että henki lähtee ennen kuin saatte painon alas.

Vierailija
64/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannustaisin käyttämään (epäterveelliseen) leivontaan käytetyt rahat johonkin äänikirjapalveluun. Monet tarjoavat myös ilmaisia kokeilujaksoja. Itse olen aina inhonnut ulkoilua. Erityisesti ”pelkkä” kävely tuntuu ajan tuhlaamisesta. Hyvää kirjaa menen kuitenkin mielelläni kuuntelemaan ja samalla saan sekä raitista ulkoilmaa että liikuntaa. Viime vuonna kuuntelutahti oli n. 1 kirja viikossa.

Vierailija
65/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdit laihtua kesään mennessä 5-10 kg. Ehkä olet yhä läski, mutta vähemmän läski, ja tuollaisen painonpudotuksen huomaa jo olossaan ja nivelissään.

15 kiloa menee helposti ja jopa enemmänkin. Kunhan lopettaa selittelyt ja ahmimisen.

Kylä tuossa 5kk voi ihan turvallisesti laihduttaa jopa 25 kg.

. . . .

YHDESSÄ PÄIVÄSSÄ noin 100 grammaa. Dieetin ensimmäiset päivät ovat poikkeus: alkuun painoa voi tippua jopa useampi kilo, sillä ensimmäisenä karisevat nesteet. Tämän jälkeen tahdin kuitenkin kuuluu hiipua.

YHDESSÄ VIIKOSSA noin 1 kilo. Tällaista viikkotahtia on vielä suhteellisen helppo ylläpitää ilman jatkuvaa kurnivaa nälkää ja rääkkitreeniä.

YHDESSÄ KUUKAUDESSA noin 5 kiloa. Tämä alkaa olla järkevän painonpudotuksen yläraja, jotta paino lähtee nimenomaan rasvasta eikä lihaksesta.

https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005014729.html

. . . .

Muista oikea

- ruokavalio

- liikunta (ettei lihasmassaa häviä)

Vierailija
66/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika optimistisia olette. Suuri osa ylipainoisia on isossa riskissä saada koronan vaikea muoto. Voi olla, että henki lähtee ennen kuin saatte painon alas.

Saisimpa ja kuolisimpa, olisin vihdoinkin luuranko laiha!

Ap

Vierailija
67/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painat yli 100kg niin kesään mennessä on on mahdollista pudottaa 10-20kg. Aloita heti!

Vierailija
68/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos painat yli 100kg niin kesään mennessä on on mahdollista pudottaa 10-20kg. Aloita heti!

Aloitin jo 2018 kesällä. Aina repsahdan.

Aloitin myös tammikuussa 2020,sain +5kg vuodessa.

Ap

Vierailija
69/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä: Yhyy, minulla on ylipainoa ja puoli vuotta aikaa. En voi tehdä mitään, yhyy!

Mies: Minulla on 15 senttiä liian vähän pituutta. Loppuelämä aikaa. Mitäs tekisin asialle?

Se, että ei onnistu laihtumisessa, on monimutkainen psykofyysinen ja sosiaalinen kokonaisuus. Nainen kelpaa miehille jos BMI on 16-20.

Lyhyt mies voi aina käyttäytyä kivasti, se ei vaadi edes ponnistelua. Mies kelpaa naisille kunhan on mukava.

Näin sukupuolten vaatimukset toisiaan kohtaan eroavat.

Vierailija
70/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämän "tiedon" revit? Kysyn ihan mielenkiinnosta, itselläni ei ole ylipainoa.

Vierailija
71/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerkeää laihtua kesään mennessä. Vaikkei normaalipainoon pääsisi, niin jokainen pudotettu kilo on hyvä juttu.

Viime tammikuussa aloitin laihduttamisen ja toukokuun lopussa oli lähtenyt -15 kg. Kesällä lähti vielä -5kg, vaikka nautiskelin jätskistä. Useamman vuoden kipuilin tulevaa kesää, mut viime vuonna sain tarpeekseni ja muutin elintapojani.

Vierailija
72/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suosittelin psykoterapiaa ihan ensimmäiseksi. Masennusta voidaan hoitaa.

Vierailija
73/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä: Yhyy, minulla on ylipainoa ja puoli vuotta aikaa. En voi tehdä mitään, yhyy!

Mies: Minulla on 15 senttiä liian vähän pituutta. Loppuelämä aikaa. Mitäs tekisin asialle?

Nykyään tehdään jalkojen pidennysleikkauksia. Lihava ei saa rasvaimua.

Suurempi todennäköisyys lyhyellä miehellä on saada pituutta, kuin minun läskejä pois.

Ap

Vierailija
74/79 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kerkeää laihtua kesään mennessä. Vaikkei normaalipainoon pääsisi, niin jokainen pudotettu kilo on hyvä juttu.

Viime tammikuussa aloitin laihduttamisen ja toukokuun lopussa oli lähtenyt -15 kg. Kesällä lähti vielä -5kg, vaikka nautiskelin jätskistä. Useamman vuoden kipuilin tulevaa kesää, mut viime vuonna sain tarpeekseni ja muutin elintapojani.

Olen yrittänyt vuosia, ei onnistu.

Onneksi korona pahenee ja tulee ulkonaliikkumiskielto.

Vierailija
75/79 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kesällä 2019 72kg, kesällä 2020 62kg. Kesällä 2021 aion olla vyötäröstä kapeampi ja pepusta isompi, kiloista viis. Treenaan kotona. Tsemppiä, sinäkin pystyt siihen.

Minä olin kesällä 2018 99kg, helmikuussa 2019 88kg(en ymmärrä miten)

Ja elokuussa 2019 painoin taas 99kg ,vaikka en omasta mielestäni muuttanut mitään.

ja tänään 103kg.

Ap

Tänään 105kg.

Ihanaa. Ap

Vierailija
76/79 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kcal päivässä, toimii.

Vierailija
77/79 |
21.03.2023 |