Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi työ, rankka nuoruus...

Vierailija
03.06.2014 |

Mulla on ollut liki 15 vuotta sitten kova masennus teini-iläisenä jonka johdosta viiltelin itseäni ja nyt - 13 onnistuneen vuoden jälkeen olen menossa sellaiseen työhön jossa työasuni on lyhythihainen, asiakaslähtöinen työ kyseessä ja pitkähihaista ei saa käyttää (kuten arvannettekin, kyseessä sairaalatyö).

mitä minä teen, sillä tiedän työkavereideni miettivän minusta vaikka mitä kunhan näkevät käteni...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Et mene töihin

2. Menet töihin

Noista voi valita kumpi tuntuu paremmalta.

Vierailija
2/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, se nyt ei tainnut olla se päälimmäinen kysymykseni, koska kirjoitinhan jo että olen menossa työhön.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitää käydä hiotuttamassa ne pois. Itselläkin pari arpea, mutta melko huomaamattomia. Jos arpia taas on paljon niin en keksi muuta kuin niiden poistattaminen, mutta sitä ennen ehkä voisit yrittää peittää ne jollain vahvalla peitevärillä. 

Vierailija
4/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 14:03"]

Jaha, se nyt ei tainnut olla se päälimmäinen kysymykseni, koska kirjoitinhan jo että olen menossa työhön.

ap

[/quote]

Mitä sitten haluat kysyä tuolla "mitä teen" kysymyksellä?

Tarkoitatko että meidän pitäisi keksiä jokin "juoksin lapsena lasioven läpi" vale sinulle? Se hoitohenkilökunta on kuule nähnyt noita viiltelyjälkiä sen verran että turha sitä on alkaa peittelemään. Sano, että nuorena meni huonosti ja purit sitä itseesi. Parempiko?

-2

Vierailija
5/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait ne työkaveritkin on olleet nuoria? miksi arvista pitäis vetää mitään johtopäätöksiä? mun tyttärellä on muutama käsivarressa ja ihan normaali ihminen on.

menet ylpeänä töihin, mitä niitä häpeämään. sehän on vaan merkki siitä, että olet selviytyjä.

Vierailija
6/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ns. hihatatuointi, joka sopii viiltelykuvioihin, teet arvista osan kuvaa. Vaikka ruusujen varsia tms.

Vierailija
7/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miettiä mitä miettivät. Eihän se heille kuulu. Ymmärrän, että ajatus vaivaa, mutta minkäs nyt enää mahtaa.

Monet sairaalassa pitävät pitkähihaista sen lyhythihaisen työpaidan alla, ainakin silloin kun itse olin sairaaloissa töissä. Onhan sekin mahdollisuus, joskin kuuma, mikäli vaan saa teillä käyttää.

Vierailija
8/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtele, että sinulla on ihottumaa tai kutinaa tai jotain muuta, ja että sen takia mieluiten pitäisit pitkähihaista pukusi alla. Sano, että potilaat voivat tuntea olonsa epämukaviksi, jos näkevät käsivartesi (niin kuin voi tosiaan ollakin) ja jo heidän takiaan mieluiten peittäisit ne. Sano, että uskontosi kieltää käsivarsiesi näyttämisen.

Vierailija
9/9 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny muslimiksi ja pukeudu kaapuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi