Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Symppiksiä noi brassit kun itkeä pillittävät jalkapallon takia

Vierailija
09.07.2014 |

Pörröpäiset miehet juoksee pallon perässä ja hommasta ei tule hevon helvettiä. Harmi kun voittivat Chilen rankkareilla tuomarin avustuksella

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on osa jalkapalloa.

Vierailija
2/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteäski itkettäis jos häviäisit makiat rahat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisit sinäkin jos suomi häviäisi jääkiekossa

Vierailija
4/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:53"]Itkisit sinäkin jos suomi häviäisi jääkiekossa

[/quote]

Ite en itkeny vaikka hävis sillä ne ois ansainnu voitin eikä venäjä.

Vierailija
5/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän suomipoika tekisi. Lätkäisisi itkevää joukkuekaveria selkään, että "älä märise" ja jatkais matkaa?

Paitsi, ei se suomipoika edes märise... Mä tykkään noissa brasilialaisissa tuosta avoimuudesta. Hienoa nähdä miten tunteikkaasti halaavat ja lohduttavat aina toisiaan.

Vierailija
6/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:57"]Mitähän suomipoika tekisi. Lätkäisisi itkevää joukkuekaveria selkään, että "älä märise" ja jatkais matkaa?

Paitsi, ei se suomipoika edes märise... Mä tykkään noissa brasilialaisissa tuosta avoimuudesta. Hienoa nähdä miten tunteikkaasti halaavat ja lohduttavat aina toisiaan.

[/quote]

Niin on ihana et se silvaki tuli halaamaan oscaria. Suomalaiset pelkää näyttää tunteita vaikka se on ok näyttää niitä. Mun mielestä mies on seksikläämpi jos pystyy itkemään ja näyttää tunteensa

Vierailija
7/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:57"]

Mitähän suomipoika tekisi. Lätkäisisi itkevää joukkuekaveria selkään, että "älä märise" ja jatkais matkaa?

[/quote]

Väärin! Suomalainen haukkuu koko joukkueen paskaksi! Käännetään selkä koko joukkueelle ja sitten taas hehkutetaan kun voitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän