Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten lasten vanhemmat - synttärit

Vierailija
03.06.2014 |

Vieläkö ostatte lapsillenne synttärilahjoja?

Minä olen näille opiskeljoille hommannut lahjaksi ässäarvan tai vastaavan ja jotain tarpeellistä opiskelijakämppään, mutta nyt alkaa olla jo, etteivät tarvitse enää mitään. Ihan on ostettu lahjaksi jotain huonekaluja tai kodinkoneita. 

Kumpikaan ei seurustele vakituisesti. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tulen aina jollain tapaa muistamaan lapsiani (nyt 21 ja 20) heidän syntymäpäivänään. Nyt on vielä paljon kaikenlaista, mitä oikeasti tarvitsevat, niin on kiva antaa sitä, mutta ehkä se sitten myöhemmin on jotain muuta, esim. juuri ravintolaillallinen tms.

Oma äitini on kuollut, mutta hän muisti aina, ihan aina kaikkien läheisten syntymä- ja nimipäivät. Itse muistan myös,  mutta en ostele lahjoja (paitsi lapsilleni), mutta joko lähetän kortin tai tekstaan tms., riippuen ihmisestä.

Miehen perheessä taas on ollut ihan erilainen tapa, siellä ei ole tapana muistaa. Joskus tulee kortti ja/tai soitto, useimmiten ei. Minusta tämä oli/on outoa, edelleen ehkä vähän loukkaannun, kun syntymäpäivääni ei muisteta, vaikka minun pitäisi ymmärtää, että tapoja on erilaisia. Mies kyllä muistaa, mutta anoppi... En tarkoita lahjoja, vaan onnittelua.

Itse sitkeästi lähetän anopille kortin sekä syntymä- että nimipäiväksi, ja tämä ei ole piruilua, vaan haluan muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän