Minkä takia Meghan Markle saa niin paljon p***aa niskaan?
Kommentit (575)
Meghan varmaan kuvitteli että hänestä tulee kansan ja median rakastama "prinsessa", uusi Diana. Mutta toisin kävi ja siitä suuttuneena halusi sitten eroon koko royal-touhusta.
Ei ehkä osannut sopeutua siihen kulttuuriin ja tapoihin mitä sillä kuninkaallisperheellä on. Luuli että voi hupsutella menemään ja muuttaa kangistuneita kuvioita. Ja häntä varmaan ärsytti että häntä verrattiin Catherineen joka brittiläisenä paremmin sulautunut perheeseen.
En usko että häntä ahdisti brittiläinen media vaan häntä ahdisti se ettei se ollut häntä imartelevaa.
On se vaan aika kummallista millaisella lapsellisella intohimolla jotkut tähänkin suhtautuu.
En tosiaan tiedä! Tykkäsin hänestä Suitsissa, kaunis ja lahjakas, Harry vaikuttaa onnelliselta. En ole fani, mutta en tosiaan ymmärrä miksi häntä noin vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa käyttäytyä siinä tehtävässä, mihin on lähtenyt.
- tämä kirkko haisee pahalle, voiko tänne laittaa ilmanraikastimia (ikivanha brittikirkko, jossa häänsä)
- haluan tuon tiaran, jossa smaragdeja. Mene Harry vaatimaan se minulle
- minä käytän mustaa kynsilakkaa jos haluan minä paljastan olkapääni jos haluan minä minä
- minäpä kerron et ollaan raskaana nyt kun tuo sukulaistyttönen viettää häitään
- minä en vttu anna koskaan isälleni anteeksi että käyttäytyi tyhmästi, vaikka isi kyllä aikoinaan maksoi kaiken minulle
- minä haluan hienoja tehtäviä ja hommia, vaikka en ole erityisen fiksu
Muuten ihan hyvä mutta mikään väittämäsi ei pitänyt paikkaansa.
Mm. kuvista näet miten hänellä oli mustaa kynsilakkaa muotigaalassa Lontoossa ja solisluut ja olat paljastava mekko virallisissa juhlallisuuksissa ja hän kertoi raskaudesta toisen pariskunnan häissä. hän halusi diplomaatiksi mutta ei päässyt testistä ja kokeista läpi. hän ei ole antanut isälleen anteeksi eikä tavannut häntä eikä antanut kenenkään sukulaisen - paitsi äitinsä - tavata lapsiaan. YHDENKÄÄN. Yksikään ei saanut häihin kutsua, ei löytynyt edes serkkua josta olisi pitänyt sen verran.. jne
Missä ne kohutut podcastit on. Piti tulla maailmaa muuttavaa sisältöä. Yhden pätkän saaneet aikaiseksi, siinä mukana mm Archie, jota vannoivat kamalalta julkisuudelta suojelevansa.
Suuret puheet. Kaikki on aina kaikkien muiden vika, ihmiset vaan vihaa vaikka he yrittävät muuttaa maailman.
Mikään ei tule valmiiksi heillä, hyväntekeväisyysjärjestön nimi ja logo vaihtuu tiheään. En tiedä, mihin he oikeasti keräävät rahaa/huomiota?? Paitsi itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on outo. Jo nyt tässä Harryn kanssa naimisissa ollessaan on ollut useita eri persoonia.
- ensin nähtiin moderni reipas nainen
- heti häiden jälkeen ilmestyi ujo ja kaino ja häveliäs neitonainen
- se vaihtui jyrämäiseen feministiin joka komenteli miestään, tunki etualalle, käskytti
- sitten tuli se takertuva uhri, joka roikkui käsipuolessa ja klähmi mahaansa
- sen jälkeen nähtiinkin pöhöttynyt uhri, jota kaikki kohteli rasistisesti ja ilkeästi
- Pohjois-Amerikassa on nyt sitten nähtykin taas Suuri Hyväntekijä
- Mahtipontinen PoliitikkoKaksi jälkimmäistä on täysin lopettanut kädestä pitämisen jne.
Hämmentävää
Hämmentävää miten syväluotaavaa analyysia olet tehnyt. Seuraat ilmeisesti hyvin tarkkaan heidän elämäänsä ja julkisia esiintymisiä. Käytkö muilla keskustelupalstoilla keskustelemassa heidän elämästään?
Seuraan brittihovia, kyllä. Ylipäätään kuninkaalliset kiinnostavat.
Ja ihmisten käyttäytyminen. Tämä käytös on todella hämmentävää. En keksi sille muuta sanaa.
Vähän kuin jotain leffaa seuraisi. Tulee mieleen Mr Ripley, Andrew Cunanan ja kotimainen elokuva Gabriel, tule takaisin.
Onko sitten muita kuninkaallisia joiden elämää seuraat näin suurella intohimolla?
Brittihovia kuten jo sanoin. Meghanhan on pelkkä sivujuonne.
Niin, onhan brittihovissa muitakin kuninkaallisia kuin Meghan ja Harry.
Megan ja Harri eivät kuulu brittihoviin
Megan ja Harri eivät ole kuninkaallisia
Harry on prinssi. Sille et voi mitään.
Ja Meghan on prinsessa, muiden tittelien lisäksi :)
Ei, vaan herttuatar.
Kyllä, myös se. Sekä paronitar ja kreivitär.
Minua ihmetyttää tää vimmainen haukkuminen vihaajaksi. En minä Meghania vihaa. Miksi me täällä häntä jotenkin vihattaisiin, jos hänestä keskustelemme? Hän on vain omituinen. Tosi omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajaa alas ja tekee merkityksettömäksi koko kuningashuoneen.
Juu ei. Unohtuu takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on outo. Jo nyt tässä Harryn kanssa naimisissa ollessaan on ollut useita eri persoonia.
- ensin nähtiin moderni reipas nainen
- heti häiden jälkeen ilmestyi ujo ja kaino ja häveliäs neitonainen
- se vaihtui jyrämäiseen feministiin joka komenteli miestään, tunki etualalle, käskytti
- sitten tuli se takertuva uhri, joka roikkui käsipuolessa ja klähmi mahaansa
- sen jälkeen nähtiinkin pöhöttynyt uhri, jota kaikki kohteli rasistisesti ja ilkeästi
- Pohjois-Amerikassa on nyt sitten nähtykin taas Suuri Hyväntekijä
- Mahtipontinen PoliitikkoKaksi jälkimmäistä on täysin lopettanut kädestä pitämisen jne.
Hämmentävää
Hämmentävää miten syväluotaavaa analyysia olet tehnyt. Seuraat ilmeisesti hyvin tarkkaan heidän elämäänsä ja julkisia esiintymisiä. Käytkö muilla keskustelupalstoilla keskustelemassa heidän elämästään?
Seuraan brittihovia, kyllä. Ylipäätään kuninkaalliset kiinnostavat.
Ja ihmisten käyttäytyminen. Tämä käytös on todella hämmentävää. En keksi sille muuta sanaa.
Vähän kuin jotain leffaa seuraisi. Tulee mieleen Mr Ripley, Andrew Cunanan ja kotimainen elokuva Gabriel, tule takaisin.
Onko sitten muita kuninkaallisia joiden elämää seuraat näin suurella intohimolla?
Brittihovia kuten jo sanoin. Meghanhan on pelkkä sivujuonne.
Niin, onhan brittihovissa muitakin kuninkaallisia kuin Meghan ja Harry.
Megan ja Harri eivät kuulu brittihoviin
Megan ja Harri eivät ole kuninkaallisia
Harry on prinssi. Sille et voi mitään.
Ja Meghan on prinsessa, muiden tittelien lisäksi :)
Ei, vaan herttuatar.
Meghan became a princess of the United Kingdom upon her marriage to Prince Harry, entitled to the style of Royal Highness. After her marriage, she was styled "Her Royal Highness The Duchess of Sussex". She also holds the titles of Countess of Dumbarton and Baroness Kilkeel.[170][171][172] She is the first person to hold the title "Duchess of Sussex".[173][174] Following the Duke and Duchess's decision to step back from royal duties in 2020, the couple agreed not to use the style of "Royal Highness" in practice, but still technically retain the style. [175][176][177]
Aina vaan vähemmän kiinnostaa tämä naikkonen. Olen muutenkin huomannut, ettei ihmiset enää niin piittaa hänestä. Itse luen naureskellen uutisia ja mietin, mitä hän saa taas päähänsä. Mitä ihmeellistä on nyt tuossa uudessa raskaudessa enää? Pitäisi keksiä jotain muuta.
Ihmetyttää valitukset, että miksi tästä pitää puhua. Tämä on keskustelupalsta?? Jos aihe ei miellytä, voi lukea jotain toista? Julkisuuden henkilöt herättävät keskustelua....
He vaikuttavat pariskunnalta, joka haluaa ihan eri asioita. Harry himoitsee yksityisyyttä, Meghan julkisuutta. Sitten he klinkkaavat eteenpäin ja haastavat lehtiä yksityisyyden loukkaamisesta ja seuraavana päivänä tunkevat oman kuvansa julkaiuuteen ja ilmoittavat menevänsä talk showhun paljastamaan kaiken.
Harry selittää miten kameran äänikin traumatisoi häntä, mutta hulluna tunkee yksityishenkilöksi siirryttyään oman kameraryhmän kanssa esille.
Ei mitään logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
He vaikuttavat pariskunnalta, joka haluaa ihan eri asioita. Harry himoitsee yksityisyyttä, Meghan julkisuutta. Sitten he klinkkaavat eteenpäin ja haastavat lehtiä yksityisyyden loukkaamisesta ja seuraavana päivänä tunkevat oman kuvansa julkaiuuteen ja ilmoittavat menevänsä talk showhun paljastamaan kaiken.
Harry selittää miten kameran äänikin traumatisoi häntä, mutta hulluna tunkee yksityishenkilöksi siirryttyään oman kameraryhmän kanssa esille.
Ei mitään logiikkaa.
Hyvin kiteytetty. Suurin osa varmaan tuntenut sääliä Harrya kohtaan vuodesta 97. Nyt näyttää siltä, että Meghan haluaa juuri niitä asioita, joita Harry kammoaa.
Ryöpyttämällä Meghania saa kätevästi huomion pois Andrewsta,joka oli hyvää pataa Epsteinin kanssa.
Ihmiset ovat ilkeitä tai iso osa on. On niin kiva kivittää. Sama ilmiö kuin koulukiusaaminen, työpaikkakiusaaminen jne. Tai väkivaltaahan se on.
Huvittavinta on se, että Suomessakin niin monet, jopa ilmeisesti jotkut miehet, osallistuvat innokkaasti Meghanin kivittämiseen nettifoorumeilla. Säälittävää. Mutta suomalaisethan on aivan tutkimustenkin mukaan kiusaajakansaa.
En ota kantaa millainen tämä rouva on. Asia mikä harmittaa. Et voi avata mitään lehteä etteikö tämä tyrkkypari ponnahda silmille ensimmäisenä. Ihmetellä täytyy, miten voi olla uutisissa vuodesta toiseen vaikka ei ole kun z-listan näyttelijä, playboy-prinssin vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tää vimmainen haukkuminen vihaajaksi. En minä Meghania vihaa. Miksi me täällä häntä jotenkin vihattaisiin, jos hänestä keskustelemme? Hän on vain omituinen. Tosi omituinen.
Tämä! En mitenkään inhoa Meghania, saatikka sitten vihaa. Hän on minulle paljon mielenkiintoisempi kuin joku ultra-neutraali Catherine juuri siksi, että hän on täynnä omituisia käänteitä. En tietenkään väitä tietäväni Meghanin ja Harryn todellisesta elämästä ja persoonallisuudesta mitään. Tiedän vain sen, että heidän imagonsa on todella omituinen, ja kuitenkin ilmeisen tietoisesti rakennettu, joten ilmeisesti he eivät ihan ymmärrä, miten omituisen kuvan saavat aikaan.
Huomionkipeä, Dianaa matkiva tyrkky joka vei Harryn pois perheensä luonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! En mitenkään inhoa Meghania, saatikka sitten vihaa. Hän on minulle paljon mielenkiintoisempi kuin joku ultra-neutraali Catherine juuri siksi, että hän on täynnä omituisia käänteitä. En tietenkään väitä tietäväni Meghanin ja Harryn todellisesta elämästä ja persoonallisuudesta mitään. Tiedän vain sen, että heidän imagonsa on todella omituinen, ja kuitenkin ilmeisen tietoisesti rakennettu, joten ilmeisesti he eivät ihan ymmärrä, miten omituisen kuvan saavat aikaan.
Jep.
Mega-fani avaa tällaisia keskusteluja ja suuttuu, kun joku on eri mieltä. Hän huutaa "luitko tuon Daily Mailista" ja "tunnetko hovia henkilökohtaisesti". Itse hän kertoo miten asiat ovat, joten meidän on nyt tulkittava, että hän EI lue Daily Mailia ym lehtiä koskaan ja hän tuntee hovin henkilökohtaisesti. Lisäksi hän suuttuu "vihapuheesta" (=joku ei pidä Megasta) ja raivoaa, miten suomalaiset rumat kateelliset mammat vihaavat Mega-parkaa.
Make Meghan great again.
Prinssin vaimo on prinsessa. ”Prinsessa Harry” tai ”prinsessa William” vain kuulostaa niin hölmöltä, että ovat mielummin herttuattaria.