Minkä takia Meghan Markle saa niin paljon p***aa niskaan?
Kommentit (575)
No henk.koht minulle tuli oudot vibat jo hääkuvasta jossa Meghan katsoo Harrya, se ei mielestäni ole rakastuneen morsiamen ilme. Tuli olo että tuo nainen haluaa prameat häät ja vilkutella vaunuista ihmisille, ei miestään. Myöhemmin alkoi selvästi näkyä että Meghan halusi olla uusi sydänten prinsessa, uusi Diana ja tuulettaa hovin ummehtuneita vanhoja perinteitä. Kun Ellu pisti kapuloita rattaisiin eivätkä ihmisetkään lämmenneet toivotusti, päätti Meg kiukkuisena jättää koko hovin. Ihan sama mitä Harry tahtoi.
Meghan varmasti rakastaa lastaan, mutta jossain määrin tämä on myös pelinappula ja keino sitoa Harry.
En vihaa Meghania, mutta hän on minusta vastenmielinen kullankaivaja.
Meghan on tosi hyvä julkkis, lehtien näkökulmasta. Korni ja täynnä ristiriitaisuuksia. Harva julkkis on yhtä "mielenkiintoinen" seurattava. Harmi, että podcastista ei tullutkaan mitään. Julkisuuteenhan hän itse tahtoo, se, että hänestä puhutaan on se mitä siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa millainen tämä rouva on. Asia mikä harmittaa. Et voi avata mitään lehteä etteikö tämä tyrkkypari ponnahda silmille ensimmäisenä. Ihmetellä täytyy, miten voi olla uutisissa vuodesta toiseen vaikka ei ole kun z-listan näyttelijä, playboy-prinssin vaimo.
Mitä lehtiä luet? Eihän noista ole pitkään aikaan kuulunut yhtään mitään, toi vauvajuttu eka uutinen pitkään aikaan. Harvoin minusta ovat otsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa millainen tämä rouva on. Asia mikä harmittaa. Et voi avata mitään lehteä etteikö tämä tyrkkypari ponnahda silmille ensimmäisenä. Ihmetellä täytyy, miten voi olla uutisissa vuodesta toiseen vaikka ei ole kun z-listan näyttelijä, playboy-prinssin vaimo.
Mitä lehtiä luet? Eihän noista ole pitkään aikaan kuulunut yhtään mitään, toi vauvajuttu eka uutinen pitkään aikaan. Harvoin minusta ovat otsikoissa.
Kovasti ovat yrittäneet mainostaa archewell - hyväntekeväisyyssäätiötään jo yli vuoden (ei toiminnassa), sekä netflixin yhteistyötä (mitään ei ole tapahtunut tai tietoa että olisi), samoin kun podcastejaan (1 kkn sisään). Kovasti aikovat tehdä kaikkea. Nii kuin monet jo sanoneet.
Toivottavasti meghan pitää parsasta.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on tosi hyvä julkkis, lehtien näkökulmasta. Korni ja täynnä ristiriitaisuuksia. Harva julkkis on yhtä "mielenkiintoinen" seurattava. Harmi, että podcastista ei tullutkaan mitään. Julkisuuteenhan hän itse tahtoo, se, että hänestä puhutaan on se mitä siitä seuraa.
Ihan mielenkiinnosta, mitä niille yli 50 miljoonalle dollarille käy, jos podcastista ei tulekaan mitään?
En ymmärrä, miksi podcast-jaksoja ei saada aikaiseksi. Ei se ole edes erityisen vaikeaa, nykyään joka toisella on jokin höpöhöpö-podcast. En ole kuunnellut sitä ensimmäistä ja ainoaa jaksoa, mutta ymmärsin, että he eivät siinä itse edes puhuneet kuin hetken aikaa, vaan lähettivät kysymykset eri julkisuudenhenkilöille jotka sitten nauhoittivat vastauksensa. Aitaa ei kyllä oikein tuon matalammaksi enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että heille tarjottaisiin tuollaisia kymmenien ja jopa satojen miljoonien dollareiden diilejä, jos heillä olisi todellinen aikomus pysyä poissa julkisuudesta? Heillä ei ole muuta rahallista arvoa kuin julkisuusarvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että heille tarjottaisiin tuollaisia kymmenien ja jopa satojen miljoonien dollareiden diilejä, jos heillä olisi todellinen aikomus pysyä poissa julkisuudesta? Heillä ei ole muuta rahallista arvoa kuin julkisuusarvonsa.
En minä tiedä mikä niiden aikomus on. No kuitenkin, en minä ainakaan ole niitä pahemmin otsikoissa nähnyt. En tosin lue muita kuin IL ja IS, sekä paikallislehteä. Ehkä niitä sitten näkee joissain muissa, naistenlehdissä tai juorulehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti ovat yrittäneet mainostaa archewell - hyväntekeväisyyssäätiötään jo yli vuoden (ei toiminnassa), sekä netflixin yhteistyötä (mitään ei ole tapahtunut tai tietoa että olisi), samoin kun podcastejaan (1 kkn sisään). Kovasti aikovat tehdä kaikkea. Nii kuin monet jo sanoneet.
Niin, missä ovat mainostaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tää vimmainen haukkuminen vihaajaksi. En minä Meghania vihaa. Miksi me täällä häntä jotenkin vihattaisiin, jos hänestä keskustelemme? Hän on vain omituinen. Tosi omituinen.
Tämä! En mitenkään inhoa Meghania, saatikka sitten vihaa. Hän on minulle paljon mielenkiintoisempi kuin joku ultra-neutraali Catherine juuri siksi, että hän on täynnä omituisia käänteitä. En tietenkään väitä tietäväni Meghanin ja Harryn todellisesta elämästä ja persoonallisuudesta mitään. Tiedän vain sen, että heidän imagonsa on todella omituinen, ja kuitenkin ilmeisen tietoisesti rakennettu, joten ilmeisesti he eivät ihan ymmärrä, miten omituisen kuvan saavat aikaan.
Jep.
Mega-fani avaa tällaisia keskusteluja ja suuttuu, kun joku on eri mieltä. Hän huutaa "luitko tuon Daily Mailista" ja "tunnetko hovia henkilökohtaisesti". Itse hän kertoo miten asiat ovat, joten meidän on nyt tulkittava, että hän EI lue Daily Mailia ym lehtiä koskaan ja hän tuntee hovin henkilökohtaisesti. Lisäksi hän suuttuu "vihapuheesta" (=joku ei pidä Megasta) ja raivoaa, miten suomalaiset rumat kateelliset mammat vihaavat Mega-parkaa.
Make Meghan great again.
Ei vaan. Minä luen Daily Mailia kylläkin. Ja ymmärrän että siellä meno on tosi villiä, juttuja suolletaan ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa. Ja kuninkaalliset eivät kommentoi, joten homma jatkuu. Kommettipalstalla yksinkertaiset ihmiset vaahtoavat. Tuo on siis minulle viihdettä.
Se mikä on vaikea ymmärtää on että Suomessa suomalaiset ottavat näin tunteella asian, ja että uskovat että ne jutut ovat missään määrin totta. Ja omat spekulaatiot vielä päälle.
Oikeastihan kukaan ei tiedä mitä siellä oikeasti tapahtuu tai on tapahtunut. Normaali ihminen tämän ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tää vimmainen haukkuminen vihaajaksi. En minä Meghania vihaa. Miksi me täällä häntä jotenkin vihattaisiin, jos hänestä keskustelemme? Hän on vain omituinen. Tosi omituinen.
Tämä! En mitenkään inhoa Meghania, saatikka sitten vihaa. Hän on minulle paljon mielenkiintoisempi kuin joku ultra-neutraali Catherine juuri siksi, että hän on täynnä omituisia käänteitä. En tietenkään väitä tietäväni Meghanin ja Harryn todellisesta elämästä ja persoonallisuudesta mitään. Tiedän vain sen, että heidän imagonsa on todella omituinen, ja kuitenkin ilmeisen tietoisesti rakennettu, joten ilmeisesti he eivät ihan ymmärrä, miten omituisen kuvan saavat aikaan.
Jep.
Mega-fani avaa tällaisia keskusteluja ja suuttuu, kun joku on eri mieltä. Hän huutaa "luitko tuon Daily Mailista" ja "tunnetko hovia henkilökohtaisesti". Itse hän kertoo miten asiat ovat, joten meidän on nyt tulkittava, että hän EI lue Daily Mailia ym lehtiä koskaan ja hän tuntee hovin henkilökohtaisesti. Lisäksi hän suuttuu "vihapuheesta" (=joku ei pidä Megasta) ja raivoaa, miten suomalaiset rumat kateelliset mammat vihaavat Mega-parkaa.
Make Meghan great again.
Ei vaan. Minä luen Daily Mailia kylläkin. Ja ymmärrän että siellä meno on tosi villiä, juttuja suolletaan ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa. Ja kuninkaalliset eivät kommentoi, joten homma jatkuu. Kommettipalstalla yksinkertaiset ihmiset vaahtoavat. Tuo on siis minulle viihdettä.
Se mikä on vaikea ymmärtää on että Suomessa suomalaiset ottavat näin tunteella asian, ja että uskovat että ne jutut ovat missään määrin totta. Ja omat spekulaatiot vielä päälle.
Oikeastihan kukaan ei tiedä mitä siellä oikeasti tapahtuu tai on tapahtunut. Normaali ihminen tämän ymmärtää.
Ja kuka sinusta täällä nyt sitten pohjaa puheensa Daily Mailiin? Sinun lisäksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä mikä niiden aikomus on. No kuitenkin, en minä ainakaan ole niitä pahemmin otsikoissa nähnyt. En tosin lue muita kuin IL ja IS, sekä paikallislehteä. Ehkä niitä sitten näkee joissain muissa, naistenlehdissä tai juorulehdissä.
Niin, en ole minäkään nähnyt Meghanista ja Harrystä mitään juttuja perähikiän sanomissa.
Mitä tulee juorulehtinäkyvyyteen, ei se nyt pelkästään tule minkään Daily Mailin omasta hikisestä mielikuvituksesta. Esimerkkinä tulee mieleen nämä lavastetut paparazzisessiot, kuten se, kun Meghan ja Harry olivat viime keväänä hyväntekeväisyysruokakasseja jakamassa. Melkein kaikki julkkikset näitä photo oppeja järjestävät, en siis mitenkään hauku pariskuntaa siitä. Mutta ei sille nyt voi mitään, että tällä pariskunnalla ei ole oikein edellytyksiä muuhun kuin naistenlehti- ja juorulehtijulkisuuteen. Eikä ole valtaosalla viihdealan ihmisistä muutenkaan, joten ei se nyt sinänsä mikään häpeä ole. Naistenlehtien sivuilla paistattelevat ihan A-luokan näyttelijätkin yhtä lailla.
Olen ollut USA:ssa sekä vaihto-oppilaana että töissä ja tällaisia "meghaneita" tuli vastaan useampiakin. High schoolin koulukiusaajat (joilta onneksi itse vältyin) ja työpaikkojen reittä pitkin etenevät tyrkyt ovat Meghanin hengenheimolaisia. Yhteisinä piirteinä uskomaton röyhkeys, kierous, manipulointikyky ja täydellinen välinpitämättömyys muiden tunteista. Ja jos joku ei menekään niinkuin itse haluaisi, se on aina jonkun muun syy ja seuraa hirveä uhriutuminen ja marttyyrius. Krokotiilinkyyneliä osataan vuodattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Make Meghan great again.
Sinä olet ainoa joka tässä ketjussa jatkuvasti jauhaa Daily Mailistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut USA:ssa sekä vaihto-oppilaana että töissä ja tällaisia "meghaneita" tuli vastaan useampiakin. High schoolin koulukiusaajat (joilta onneksi itse vältyin) ja työpaikkojen reittä pitkin etenevät tyrkyt ovat Meghanin hengenheimolaisia. Yhteisinä piirteinä uskomaton röyhkeys, kierous, manipulointikyky ja täydellinen välinpitämättömyys muiden tunteista. Ja jos joku ei menekään niinkuin itse haluaisi, se on aina jonkun muun syy ja seuraa hirveä uhriutuminen ja marttyyrius. Krokotiilinkyyneliä osataan vuodattaa.
Meghanhan oli collegessa se sisarkuntansa mean girlejä. Liimasi mm kahden fuksin silmäluomet superliimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, missä ovat mainostaneet?
No miten luulet, että nämä asiat yleensä menevät? Ei noin tunnettujen ihmisten tarvitse omilla kasvoillaan spämmätä bisneksiään missään somessa. Archewellin uutisista lähetetään tietysti lehdistötietote toimituksiin, ja niiden pohjalta kirjoitetaan lehtiin esimerkiksi tällaisia juttuja:
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/a35104623/prince-harry-m…
Mä pidän Meghanista enemmän kuin Katesta.
Katen persoonattomuus, ”virheettömyys” jota julkisuudessa tahallaan viljellään (kukaan ei ole virheetön) ja etenkin se suu ammollaan tekohymyily soittaa mulla hälytyskelloja paljon enemmän kuin Meghanin ämpyily.
Tervetuloa alapeukut.
Minua mietityttää mm se että mihin ovat kadonneet Dianan jättämät hyväntekeväisyysrahat? Veljekset purkivat sen yhteisen säätiönsä ja Harryn osuus ohjattiin Travelystille, joka on firma. Ei hyväntekeväisyysjärjestö.
Sen koommin niistä rahoista ei ole kuulunut mitään. Ne on kuitenkin rahoja, joita ihmiset ovat lahjoittaneet käytettäväksi hyväntekeväisyyteen.
Megsussa on jotain samaa kuin Donaldissa, vaikka ovatkin näennäisesti poliittisesti eri puolilla.